ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

عـــــــــید شما مبـــــــــــــــارک

1391/12/25 19:18
398 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آتیش پاره مامان... نازدونه ، بالاخره بعد از کلی دنگ و فنگ کار ،خونه تکونی و خریدا و آرایشگاه و بستن چمدون تموم شد و انشالا ما عازم سفریم! آخه دیگه چیزی ب عید نمونده نفسم...  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_ منم اومدم قبل از رفتنمون هم آخرین پست سال 91 رو بنویسم و هم پیشاپیش عید رو ب دوستامو دوستات تبریک بگم... آخه ما امسال زودتر میریم شمال و سال تحویل رو اونجاییم...

پارسال عید یادته؟ یادش بخیر... چ روزای قشنگ و دردناکی بود... الان  ک گذشته ب نظرم قشنگ میادا... اون موقع ک هممون ی چشممون اشک بود ی چشممون خون... نگو نمیدونی منظورم چیه! خب گلم من استراحت مطلقی بودم و ی ذره مونده بود تورو از دست بدم! ولی خداروشکر ک اون روزای سخت گذشتن و تو الان پیش منی! تو بغلم امسال عید و با همیم... خانواده 3 نفره!

جونم برات بگه ک گلکم ما در آستانه سال نو هستیم و آخرین چهارشنبه سال رو در پیش داریم... ب این روز میگن چهارشنبه سوری ک از آیین ایرانی های باستانه ک خیلی هم قشنگه... تو این روز همه آتیش روشن میکنن و از روش میپرن و میگن( زردی من از تو، سرخی تو از من)

البته فندقی الانا دیگه از آتیش های کوچیک و قشنگ خبری نیست... الان فقط ترقه و نارنجک و بمبک و... نمیدونم زمان شما این روز ب چی تبدیل میشه؟

یادش بخیر ،،،،،،،،،،،،، ما هرسال این روزو میرفتیم محل کار بابارضا! آخه اونجا ی حیاط بزرگـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ داره.... کلی خوش میگذشت! پارسال هیچ کس خوشحال نبود! محل کار بابارضا هم نرفتیم (بخاطر من و تو!)

دایی امیر همیشه مسئول ترقه خریدنه! نمیدونی چـــــــــــــــــــــــــــــــــــــقدر از این چیز میزا خریده! مخصوصا امسال ک میریم شمال و قراره با عموها جمع شیم و خونه پدرجونو بترکونیم!!!!!!!!!!!!!!!! خدا بخیر بگذرونه...۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

ایشالا وقتی برگشتیم عکسای چهارشنبه سوری و عید رو با هم میذارم!

حالا میخوایم ی چهار شنبه سوری هم تو وبلاگ بگیریم...

اینم از آتیش، دوست جونا بیاید با نینیهاتون از رو آتیش بپرید!!!!

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩وحالا میخوایم وبلاگتو بترکونیم... هرکی دوست داره ترقه هاشو برداره بیاد...۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

اوه اوه ارشان جان با وبلاگت خداحافظی کن... الان اینجا منفجر میشه!!!!!!!! خخخخخخخخخخخخ

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

دیگه چهارشنبه سوری بسته میریم سراغ عید... آخه این اولین عید توئه گل قشنگم

نفسم میدونی معنی سفره هفت سین چیه؟ میدونم میدونی ولی برات مینویسم...

 

سبزه: تولد دوباره ، حيات نو و سبز بودن

سمنو: ثروت و فراواني و وفور

سنجد: عشق

سير: دارو و درمان و بعنوان ماده اي گندزاد مي باشد

سيب: زيبايي و سلامت

سماق: رنگ طلوع آفتاب

سرکه قرمز : سن و صبر و عقل

سنبل: آمدن بهار و نشان دهنده زيبائي

سکه زرد : ثروت

اینم از سفره هفت سین مجازیمون... بفرماائید بشینبد... دیگه چیزی نمونده ها...

 

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

حالا باید دعای عید رو باهم بخونیم گلم... دستاتو بگیر رو ب آسمون...

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

از الان به همه دوست جونا میگم

امیدوارم این سال براتون پر از شادی ، سلامتی ، قشنگی و دلخوشی باشه...

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

از همین الان دلم برای همتون تنگ شده

دوست جونیا ما از داریم میریم مسافرت و تو این مدت خیلی دلم براتون تنگ میشه... امیدوارم خیلی زود همتون برگردید و بیاید تو وبلاگاتون...

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

خــــــــــداحـــافظــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (42)

الهه(مامان یاسان)
25 اسفند 91 11:35
سلام شقایق جون عید شما هم پیشاپیش مبارک کی میرید کی برمیگردید؟؟؟؟؟؟راستی فکر نکنی نمیفهممو تازگیا دیر به دیر بهمون سر میزنی!!!!!!!!!!!!!!!!!!ارشان گلی رو از طرف من ببوس


سلام عزیزم ما برگشتیم بالا خره
مامان امیر مهدی (سوده)
25 اسفند 91 17:36
واییییییی شقایق جان این پستت از تمام پستهای وبلاگت به نظر من قشنگتر نوشته شده بود انقدر مطالب منظم زیبا و با انسجام بود که لذت بردم .عزیز دلم عیدت پیشاپیش مبارک.سفر به خیر .مواظب پسرم ارشان باش عزیزم.


جدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنونم گلم همچنین
الهام
25 اسفند 91 21:58
خوش بگذره خاله جون
سال خوبی داشته باشی
بوس برا ارشان و شقایق جونی


ممنونم خاله الهام
X:
مامان رقیه
26 اسفند 91 10:55
شقایق جان ایشالا که به هرسه تاتون خوش بگذره
خدا رو شکر که عزیزکت الان پیشته خداروشکر که از دستش ندادی خدا رو شکر که الان هست و قراره ذره ذره بزرگتر شدنت رو باهات شریک بشیم و کیف کنیم


ممنونم گل من
مامان سمی
26 اسفند 91 11:41
خدا پشت و پناهتون شقایق جون امیدوارم سال خوبی داشته باشی و حسابی بهتون خوش بگذره.
شقایق جون تو که بی معرفت نبودی خیلی وقته به ماسرنزدی و حالا هم بدون اینکه بیای بهمون سر بزنی رفتی اشکال نداره مامانی مشخصه خیلی مشغله داری و مارو از یاد بردی.خوش باشی عزیزم


سولماز مامان آنیل
26 اسفند 91 13:33
چه خوب که بردی تلیه منم گفتم آنیل تو سال 91هم ببرمش آتیله وقت گرفتم برا 28
سفرتون خوب باشه عزیزم با خبرای خوب بیاین پیشمون


آره خوبه
خوب کردی
مرسی
سولماز مامان آنیل
26 اسفند 91 13:33
پیشاپیش می بوسمت یکی این ور یکی اون ور یادت باشه اولین روبوسی عیدو من کردم…پیشاپیش سال نومبارک.


مامان مهربد
26 اسفند 91 15:58
اولین عیدت مبارک عسلک ما



همچنین خاله
nasema
26 اسفند 91 17:23
سلام دوست عزیز خب خودتون باید از حالت زیپ باززش کنید
رضوان مامان رادین
26 اسفند 91 20:55
ستاره بختتان بالا ، سپیده صبحتان تابناک ، سایه عمرتان بلند ، ساز زندگیتان کوک ، سرزمین دلتان سبز

پیشاپیش سال نو مبارک




ماماندوقلوها(حسین_حسام)
27 اسفند 91 13:12
سلام شقایق جونم الهی من فدای ارشان جونم بشم امیدوارم خوش بگذره عید شما هم پیشاپیش مبارک دوستون دارم


سلام گلم
ممنونم
خدانکنه خاله مهربون
همچنین
مامان کیان کوچولو
27 اسفند 91 13:22
عزیزم چقدر زحمت کشیدی .. چه پست خوبی شد ه
انشالله که سال خووبی داشته باشی گلم و با این کوشمولو بهتوون خوش بگذره .. :..
پریدیم از روی آتیشتووووووون
هوووووووووووورااااااااااااا


لطف داری
همچنین شما گلم
خوب کردی پریدی
مامان امیر مهدی (سوده)
27 اسفند 91 17:19
با ارزوی ۱۲ ماه شادی ۵۲ هفته خنده ۳۶۵ روز سلامتی ۸۷۶۰ساعت عشق ۵۲۵۶۰۰دقیقه برکت ۳۱۵۳۰۰ثانیه دوستی سال نو پیشاپیش مبارک
*


چقدر قسنگ
میسی
نیم وجبی
27 اسفند 91 21:01
عزیزم حسابی ترکوندی پست آخر سالو
عیدتون مبارک باشه عزیزم ایشالا که سال جدید سالی پر از شادی و همه چیزای ایده آل براتون باشه
دلمون براتون تنگ میشه سفر بی خطر



ممنونم گلم
همچنین
بوس بوس
مونس ( امیرعلی و ایلیا )
28 اسفند 91 1:41
´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶¶´
´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´¶¶¶¶



سال نو مبارک
انشاالله سال خوب و پر باری برای شما و خانوادتون باشه و از لحظه به لحظه اش لذت ببرید


همچنین گل خانم
نینی هارو برام ببوس
مامان طه
28 اسفند 91 10:35
خوش بکذره عزیزمممممممممممممم

عیدتم پیشاپیش مبارک



ممنونم
همچنین گلم
رضوان
28 اسفند 91 13:46
وااااااااااای شقایق جونم نظرتو که الان دیدم غافلگیر شدم
شمال خوش بگذره
منم دوستون دارم مادرو پسر گل ونازنینم



میسی گلم
بوس بوس


مامان یاشار
28 اسفند 91 16:03
سال نو رو پیشاپیش بهت تبریک میگم شقایق جون و برات بهترین ها رو تو سال جدید آرو میکنم. فرشته قشنگت رو از قول من ببوس



ممنونم گلم
شما هم همینطور گل من
مامان امیــــــرعلی ( پســـرکــــ شیطــــون)
29 اسفند 91 2:27
عزیز دلم منم همیشه به یادتون هستم ...
امیدوارم بهترین سال رو تجربه کنید...
مراقب خودت و پســــــری هم بااااااااااااااش ...
بی نهایت دوستتون دارم ...



میسی گلم
ماااااااااااااااااااااااااچ
شقایق مامان آرشا
29 اسفند 91 12:07
دنیا را برایتان شاد شاد
و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم
هر روزتان نوروز


میسی بوس
فرناز خاله آرسن جون
29 اسفند 91 21:39
بــــــــهار ثانــــیه ثانــــــیه از راه میـــــــرســد،

و اینجـــــا کسیســـت که به انـــدازه تـــمام شـــکوفه هــای بهـــاری دوســــتت دارد.

پیشاپیش سال نو مبارک . . .

دوستدار همیشگی ات:
فرناز خالــــــــــه آرسن جون


مرسی خاله فرناز مهربون
الهام
30 اسفند 91 18:47
سلام سلام
سال نوتون مبارکککککک
من اولین کسی هستم که تو وبتون سال نو رو بهتون تبریک گفتم!نه؟
بوس عیدانه برا جفتتون


سلام عزیزم
مرسی گلم قربونت برم
بوس بوس
مامان طه
30 اسفند 91 20:07
سلام شقایق جونمممممممم عیدت مبارک

بروزما


سلام عیذ شما هم مبارک گلم ب زودی میام پیشت
مامان مهساجون ومحمدمعین جون
3 فروردین 92 1:40
سلام سلام صدتا سلام
مسافرت خوش بگذره آرشان گلم اولین عیدتم مبارک باشه ایشاله هرسالت بهتر از سال قبلت باشه عزیزم صدوبیستا بهار نه نه نه هزارتا ببینی شیرینم


سلام عزیز دلم
ممنونم شما هم همیشه شاد باشید
مامی آرمین
5 فروردین 92 1:45
عیدتون مبارک ایشاالله خوش بگذره بهتوننننننننننننن


همچنین گل من
هدي مامان مه نيا
5 فروردین 92 13:27
نوروز پاسداشت عشقهای کوچکی است که زنده مانده اند و روز تعظیم در برابر عشق های
بزرگی که عظمت را کوچک می دانند.پس به تو در نوروز سلام می کنم که بزرگترین عشق این کوچکی . . .




بـــــــــــــــــــــــوس
مامان محمدرهام جون
6 فروردین 92 16:05
و بر آمد بهاری دیگر
مست و زیبا و فریبا ، چون دوست
سبدی پیدا کن ،
پر کن از سوسن و سنبل که نکوست
همره باد بهاری بفرست :
پیک نوروزی و شادی بر دوست!


عالی بود
مامان محمدرهام جون
6 فروردین 92 16:06
با یه عالمه عکس برگرد خاله جون


چشم خاله سمانه
سمیه
7 فروردین 92 19:27
سلام با عضویت در سیستم پارس پا از تک تک بازدید کننده ی وبت در آمد داشته باش .
رضوان
8 فروردین 92 17:51
شقایق جووووووووووون کی برمیگردید
دلم واسه ارشان جونی تنگ شدددددددددددده


اومـــــــــــــــــــدیم خاله
مامان کورش
8 فروردین 92 19:05
سلام شقایق جون سال نو به خودت ومحمد ارشان جون تبریک میگم امیدوارم سال خوبی داشته باشید


سلام گلم
ممنونم همچنین شما:
شقایق مامان آرشا
9 فروردین 92 12:33
خوش بگذره عزیزم.مامانی حسابی آتیش بازی خوش گذشت


ممنونم گل خانم
ترکان
11 فروردین 92 0:08
سلااااااااااااااااااام شقایق جونم.عیدتون مبارکواااااااااااااااا ماشالا ارشان چقدر بزرگ شدهایشالا تابستون میامو همه وبلاگشو میخونم.مواظب خودتون باشید


سلــــــــــــــــــــــــــــام ترکان جونم
چ خوب کردی بهمون سر زدی
عید تو هم مبارک
میبوسمت
مامان محمدرهام جون
12 فروردین 92 16:48
عاشق این پست خوشگل وپرانرژی شدم،خوش بگذره منتظر عکسهاتون میمونم


میسی خاله سمانه
مامان رقیه
15 فروردین 92 8:54
شقایق میای مطلب و عکس جدید میزاری یا بیام به زور بیارمت؟؟؟؟؟ ای بابااااا


ب خدا اومدم زودی مینویسم
ماماندوقلوها(حسین_حسام)
17 فروردین 92 2:58
سلام ارشان جونم خوبی قربونت برم دلم واست تنگ شده مامانی پس عکسا کوفدات بشم من گل پـــــــــــسر


سلام خاله
منم دلم واسه شما تنگ شده
دیگه اومدم
مامان مهساجون ومحمدمعین جون
18 فروردین 92 1:17
سلام سفر خوش گذشت هر دفعه میام ب امید اینکه عکس جدید گذاشته باشی اخه دلم برا آرشان جون تنگیده زود باش تنبلی رو بزار کنار عکسای سال نورو بزار ببینیم


سلام دوست من
دیگه اومدم
ب خدا تقصیر من نبود
مامان تو راهی
19 فروردین 92 12:06
سلام شقایق جون دلمون واستون تنگیده چرا آپ نمیکنی هر روز کار من شده سر زدن به وبلاگت و دیدن مطالب تکراری زود بیا آپ کن که دیگه طاقت دوری ندیدن ارشان رو ندارم.سال نو مبارک


سلام عزیزم
دیگه اومدیم
منم دلم واستون تنگیده
مامان رقیه
20 فروردین 92 8:45
نگو که کل فروردین رو رفتین سفر!!!!!!!


نه بابا
اومدیم
مامان دوقلوها(حسین_حسام)
20 فروردین 92 15:02
سلام عزیزم کجایین پس دلمون واستون تنگ شده


سلام عزیزم
اومدم
mamane roham
20 فروردین 92 18:33
سال نو مبارک عزیزم. الهی که سایه ات بالای سر گل پسرت باشه. می بوسمت


همچنین گلم
ممنونم دوستم
مامان مهساجون ومحمدمعین جون
21 فروردین 92 12:04
سلامممممم شش ماهگیت مبارک پس کجایی؟؟؟