ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

جیش جیش...

1392/1/21 19:15
3,279 بازدید
اشتراک گذاری

جوجه طلایی مامان سلام

خوشگلم شما دیگه داری بزرگ میشی... ٢ روز دیگه ٦ ماه رو تموم میکنی و وارد ٦ ماه دوم زندگیت میشی... خواستم ی تحولی تو کارا بدم... لگن جیشتو آوردم ک مثلا یاد بگیری روش بشینی و جیش کنی اما تو اصلا دوست نداشتی...

عکساتو ببین:

جیش جیش 1

جیش جیش2

جیش جیش3

و این پروژه ب مدتی بعد موکول شد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان سمی
21 فروردین 92 16:11
ای جانم مامان شقایق ارشان جونی رو اذیت نکن.مامانی می خوای زود از پوشک کردن خلاص بشیا


نشد ک بشه
شقایق مامان آرشا
21 فروردین 92 20:24
عزیزم خیلی زوده این کار تو بجه جنبه روانشناسی خوبی نداره و باعث ترس وباعث میشه در سننین دیگه بچه خودش را نگهداره و دستشویی نره.پس تو این کار عجله نکن


باشه شقایق جونم
فقط میخواستم امتحان کنم
مامان یاشار
22 فروردین 92 0:04
جیگرشو. خوب زوده هنوز مامانی. عجله نکن همه چی سر وقتش به راحتی انجام میشه ایشالا


من اینطوری عجولم.......... خخخخخخخخخخخخخخ
مامان رقیه
22 فروردین 92 11:39
از یک سال و اندی به بعد شروع کن
من زود شروع کردم بدتر شد


oooooooooooooooooای بــــــــــــــابــــــــــــــــــــا
افسانه مامی پارمین
23 فروردین 92 1:21
مامانی خیلی عجله داری ها یواش یواش ، فکر کنم یکسالش نشده زن هم براش میگیری


آره گمونم
براش دنبال دختر میگردم. ههههههههههههههههه
علي
21 اردیبهشت 92 3:59
درسته كه نبايد عجله كنيد، ولي اين دليل نميشه كه پروژه رو كلا تعطيل كنيد، خوب اين يك پروژه دراز مدت هست. حداقل روزي يك بار روي لگن بنشونيدش تا براش عادي بشه و يادآوري بشه، مخصوصا زماني كه احساس مي كنيد مثانش خيلي پر شده. خوب طبيعيه كه اولش كه هنوز عادت نكرده سخته، ولي اين كار بايد بصورت مستمر ادامه پيدا كنه تا عادي بشه. مي تونيد در حين كار، از مشوق ها مثل جايزه و بوس و نمايش و اينها استفاده كنيد تا رغبت پيدا كنه.


ممنونم... بابت راهنمایی و اینکه بهمون سرزدید
مامان
6 بهمن 92 15:24
ختنه شده پسرت؟من هنوز پسرمو ختنه نکردم میترسم ختنه کنم میشه ختنه گاهشو ببذاری ببینم چه فرقی میکنه.اللبته ببخشید
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
بله ، ترس نداره نه شرمنده نمیتونم اینکارو بکنم