ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

عید فطر92

1392/5/18 13:16
390 بازدید
اشتراک گذاری

moteharek fetr yasgroup.ir 17 تصاویر متحرک عید سعید فطر   سری اول

خداحافظ ای ماه غفران و رحمت         خداحافظ ای ماه عشق و عبادت

خداحافظ ای ماه نزدیکی بر آرزوها   خداحافظ ای ماه مهمانی حق تعالی

خداحافظ ای دوریت سخت و جانکاه         خداحافظ ای بهترین ماه الـــله

moteharek fetr yasgroup.ir 57 تصاویر متحرک عید سعید فطر   سری اول

 

بر همه مسلمانان جهان مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

پسر خوشگلم عیدت مبارک مامانم...

دوست جونای خودم و پسرم عید شما هم مبارک

حلول ماه عید و شادی مسلمین است     پایان ماه روزه، برای صائمین است

نشاط و افتخار و شادی و سربلندی            از محک الهی برای مؤمنین است

- – - * – - -

moteharek fetr yasgroup.ir 10 تصاویر متحرک عید سعید فطر   سری اول

پسندها (1)

نظرات (16)

fandoghiyebarfi
18 مرداد 92 13:46
سلام عسیسم عید مبارک..ایشالا عیدای فراوان پیش هم و با هم خوشبخت باشین دوست جونم..


سلام سپیده جونم. مرسی همچنین شما
fandoghiyebarfi
18 مرداد 92 13:58
چه قدر جالب تا حالا نخونده بودم مرسی که گفتی..پسرم چه بلاست..


خخخخخخخخخخخ قربونت
زهرا مامان امیرحسین
18 مرداد 92 16:00
عید بر شما و پسر گلت مبارک باشه شقآیق جان


مرسی عزیزم. همچنین
غزل جوون
18 مرداد 92 17:28
سلام آرمینا جوون
من غزلم
تازه 2 ماهه که اومدم

مامانی ام واسم وب ساخته
میای با هم دوست بشیم و تبادل لینک کنیم؟؟؟؟؟؟
بهم سر بزن
[ماچ



سلام عزیزم. آرمینا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من شقایق هستم پسرمم ارشان. غزل جون گلمم دیدم. لینکتون کردم
منا مامان کورش
18 مرداد 92 18:24
سلام عزیزم شقایق جون عید مبارک ارشان جونم عید شما هم مبارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک


سلام عزیز همچنین گلم
Safoura
18 مرداد 92 20:33
عيدت مبارك ارشان اقاي خوشكل


مرسی خاله جون. همچنین
مامان یگانه و ریحانه
18 مرداد 92 21:29
سلام عزیزم
عیدتون مبارک صد سال به این سالها
عید ارشان نازی هم که اولین عید فطرش مبارک


سلام خانمی... مرسی خاله همچنین
مامان کیان کوچولو
19 مرداد 92 0:34
عید تون مبارک مادر و پسر ناز


میسی خاله مهربونم. بوووووووووووس
شقایق مامان آرشا
19 مرداد 92 10:42
عید شما هم مبارک


همچنین
♥ نیم وجبی ♥
19 مرداد 92 14:40
عیدتون مبارک باشه


همچنین عسیسم
جیران بخشنده
6 اردیبهشت 93 20:28
سلام خاله جونم من رمزتون رو ندارمممم به من رمز میدین
جیران بخشنده
15 خرداد 93 12:25
به من رمز نمیدین
مامان امیر مهدی (سوده)
15 تیر 93 20:08
سلام شقایق جان بی معرفت خانم!اسم ما رو پاک کردی رمز هم نمیدی باشهههه!!!!حالا چند وقت ما نت نداشتیم باید دیلیتمون کنی ؟؟؟!!!وای شقایق جون بیا وب و نی نی منو ببین!!!!قرار بود محمد ارشان بشه اما محمد طاها شد!شقایق من رمزززز میخواممممم
شهرزاد
26 مرداد 93 18:07
می بینم که بازم ما فراموش شدیم! و از رمز خبری نشد که نشد
شهرزاد
20 آبان 93 17:03
سلام شقایق جون خونه ی جدید مبارک خیلی خوشگل به نظر می رسه ایشالا به سلامتی توش زندگی کنید عکساتونم مثل همیشه خوب و عالی و البته بازگشتت هم مبارک بالاخره اومدی ! راستی من رمز مطالب رو دارم یعنی سیو شده زیر مطالبت و هر وقت میام باز می کنمش ولی برای نظر دادن نمی تونم بازش کنم رمز رو هم انگار ندارم یا پیداش نمی کنم برای همین اینجا نظر دادم اگه می شه بازم بهم رمز بده کهخ بتونم لایک کنم و نظر بدم مرسی
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
سلام شهرزاد مهربونم. ممنونم که بهمون سر زدی. حتما دوباره برات رمز رو میفرستم. بوووووووووووووس
مامان منا
30 فروردین 94 3:28
سلام شقایق جون دیگه ب ما سر نمیزنی رمز بهم نمیدی چند بار پیام گذاشتم هیچ خبری نشد
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
سلام عزیزم، شرمندم، خودم میدونم کم کاری کردم، عذر میخوام، الان میام وبت