ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

عکسای آتلیه، روزانه

1392/6/10 18:05
674 بازدید
اشتراک گذاری

15333718_l.gif

سلام سلام صدتا سلام هزار و سیصد تا سلام

13tjechie.gif

زندگی شقایق خوبی؟ امیدوارم خوب خوب خوب باشی !!!!! بی  مقدمه اینم عکسای آتلیه ایت تو 10 ماهگی:

1

2

3

زیبای من ، فدای موهای طلاییت بشم من عاشقتــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

56.gif

حالا چندتا عکس دیگه بذارم بعد برات از این روزات بگم: 

این عکس هدیه خاله صفورای مهربونه (دوست خیــــــــــــــــــــــلی خوبم) مامان سورنا نفس (همزاد خودت ک دقیقا 19 مهر 91 ب دنیا اومده)

1

خیلی ممنون خاله صفورا جوووووووووووووووووونم

و این هم آدرس وبلاگ سورنا نفس خاله

http://sourena2012.niniweblog.com

56.gif

و 2تا هدیه زیبا از شیدا دوست گل خودم...

1

2

56.gif

ممنونم ک انقدر ب ارشان لطف  داریــــــــــــــــد

حالا بریم سر اصل مطلب، دردونه پائیزی من:

7 / شهریور 92 برای اولین بار شب موقع خواب وقتی شیر میخواستی هی تند تند گفتی به به به به... و فردا و پس فردا و ......... موقع شیر تکرار کردی مامان فدای حرف زدنت بشه جوجوی من 

56.gif

 8 / شهریور 92 باباعلی شب کار بود و من و تو شب تهنا موندیم. موقع خواب دیدم وقتی کولر روشنه دست و پات یخ میشه واسه همین کولر و خاموش کردم دیدم خیس عرق شدی، تصمیم گرفتم کولر و روشن کنم و ی بلوز آستین بلند تنت کنم. رفتم تو کمدت و تو وسایل گذشته ی  بلوز ک قبلا میپوشیدی آوردم ک مثلا آستین بلند بپوشی اما وقتی پوشیدی دیدم آستینش تا آرنجت میرسه خخخخخخ

یعنی واقعا داری بزرگ میشی؟

 1

2

3

و 1بار  برات ی بار دسر سیب و گلابی درست کردم خیلی دوست داشتی

البته منظورم از خیلی 4 قاشقه خودته! نوش جونت مامانم

 56.gif

دیشب 9 / شهریور هم عمو مجتبی اومد خونمو ک خیلی بهت خوش گذشت

1

لباسایی ک عمو مجتبی جونم برام خریده رو پوشیدم منتظرم تا بیاد

پس چرا عمو جونم نمیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اینم عمو جونم ک از لحظه ای ک دیدمش همش بهش میخندیدم و خیلی دوسش دارم

 

هر وقت مامانم میگه 1 2 3 منم باهاش میگم و در آخر ی لبخند ناز واسه عکس

 

در ضمن خاله های مهربونم من تعمیرگاه تخصصی موبایل دارم و همه فن حریفم. کاری داشتیید در خدمتم

56.gif

حالا خبرهای تصویری:

پسملم تو اتاقش در حال بازی و فوشولی

1 

 

پاچه شلوارشو. خخخخخخخخ

56.gif

واسه لباسشویی روکش گرفتم ک مثلا فضولی نکنی

نمیدونستم تو شیطون بلا تو شیطونی خیلی ماهرتر از اینایی 

 

56.gif

پوشک پوشیدن ب روش ارشان

ی وقتایی نمذاری مولفیکستو پات کنم و منم از روش حسادت استفاده میکنم، مثلا اسباب بازی ک پیشم باشه رو بر میدارم و نشون میدم ک دارم اونو پوشک میکنم....

تو هم از حسودیت بدو بدو میای خودتو پرت میکنی بغلم و تمام صورتمو تف مالی میکنی( مثلا ی چیز تو مایه های ببخشید خخخخ)

 1

2

و در نهایت

56.gif

این دوتا عکس رو ببینید خیلـــــــــــــــــــــــــــی باحاله...

ای کاش ساعت گذاشته بودم روش

 ی شب ارشان قبل از خواب داشت با این بطری توپی بازی میکرد

من دیدم دیگه دیر وقته و بابایی خوابش برده بدون اینکه اسباب بازی هارو جمع کنم ک سر و صدا نشه اون بطری رو از ارشان گرفتم و همونجا گذاشتم و پسرک رو بردم بخوابه... اما ارشان دلش میخواست بازم با بطری بازی کنه و گریش در اومد ولی زودی خوابید

صبح همین ک چشمشو باز کرد بدو بدو اومد و مبل رو گرفت و بلند شد و ادامه بازی با بطری خخخخخخخ یعنی حافظه بلند مدتت تو حلقم مادر!

 

تو عکس دوم فقط قیافش خوابالو شده

56.gif

دیگه فعلا حرفی یادم نمیاد

الانم گذاشتمت رو پام و داری حسابی اذیتم میکنی..... مثلا خوابی ولی ...

.: پرنس پیشی ما ، ارشــــــــــــــــــــــــــان جون تا این لحظه ، 10 ماه و 21 روز و 5 ساعت و 16 دقیقه و 54 ثانیه سن دارد :.

اینم ی عکس یادگاری از خودم ک دوستان نینی سایتی گذاشتن

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (46)

الی مامان امیر محمد
10 شهریور 92 18:26
سلام پسر خوشتیپ مو طلایی. خیلی عکسهای اتلیه ات ناز شده خاله. دست مامان مهربونت درد نکنه که این همه عکسهای ناز ازت میگیره. فدات بشم.


سلام خاله مهربونم شما خیلی لطف داری ممنون
مامان امیرمهدی(سپیده)
10 شهریور 92 18:34
یعنی عاشق وبلاگ ارشانم.میام کلی انرژی میگیرم.دوست دارم.
قربون چشای خواب آلودت


سلام خاله جونم میسی لطف داری
شيدا
10 شهریور 92 19:22
سلام... اينم قولی كه داده بودم...

http://upload7.ir/images/89145001391585070579.jpg

http://upload7.ir/images/98073579287141450978.jpg

http://upload7.ir/images/73635194278515758401.jpg

http://upload7.ir/images/29358874132946738868.jpg

http://upload7.ir/images/75440504323249266242.jpg


سلام واااااااااااااای قشنگن
ترکان
10 شهریور 92 19:53
پیشی کوچولو عکسات خیلی نازه وااای لباسات که میچسبه به تنت دلم میخواد بخورمتمثلا تو عکسایی که منتظری عمو مجتبی بیاد


سلام خاله جونم میسی لطف داری
♥ نیم وجبی ♥
10 شهریور 92 20:41
ای جوونم عزییزم خیلی عکسهات خوشگل شدن فندق کوچولوی خوش خنده
وااای عزییزم به جریان پوشک کلی خندیدم ای شیطون
عکس آخریه چه باحاله


سلام خاله جونم میسی لطف داری
منا مامان اریان
10 شهریور 92 21:26
قربوووونت برم من نفـــــــــــسی تو خوشــــــــگل


منا مامان اریان
10 شهریور 92 22:12
عکسای اتلیت محشر شده خاله جون قربون ژستات برم من خوردنـــــــــــــی


سلام عزیزم میسی خاله مهربون
مامان سید عرشیا
10 شهریور 92 22:51
عکسای آتلیه عالی بود ولی به نظرم کم بود .... این طور نیست ؟ راستی فایلشو بهتون داد ؟
ماشالله به محمد ارشان ناز که چشمای خوشگلش تو عکس برق می زنه .
شقایق جون من به شما تبریک می گم که خیلی دست به قلمت خوبه و وقت میذاری کلی عکس میذاری. آفرین


سلام عزیزم میسی خاله مهربون
شقایق مامان دانیال
11 شهریور 92 1:31
سلام عزیز جونم سلام ای مهربونم

خاله خوشکلم شما آتلیه نرفته عزیزو خوردنی هستی ماشاله. خدا حفظت کنه ناناسم .

راستی این کاریکاتوررو منم از پیجتون کش رفتم و تو وب خودمون گذاشتم . آخه حال این روزای منه واقعا . ببشخیدا


سلام عزیزم میسی خاله مهربون
زهرا مامان علی کوچولو
11 شهریور 92 4:50
سلام وای عزیزم شما چقد ماشالله نازی خداحفظت کنه ٬اون عکست با اون کلاه و کراوات بامزه خیلی باحاله٬پسر منم مثل شما موهاش طلاییه٬دست مامان گلت هم درد نکنه با این وب قشنگت


سلام عزیزم میسی خاله مهربون راستی وبلاگ داری؟ آدرس نذاشتی بیام پسمل مو طلائیتو ببینم
مامان زری
11 شهریور 92 16:02
عکسای آتلیت مبارکت باشه عزیز دلم
واقعا حافظه بلند مدتت تو حلقمون خیلی جالب بود


سلام عزیزم میسی خاله مهربون خخخخخخخخ
رضوان مامان رادین
11 شهریور 92 16:11
پسر طلااااااااااا...چقدر عکسهات ناز شده....ماشا... عسل خاله


سلام عزیزم میسی خاله مهربون
شهرزاد
12 شهریور 92 1:54
چه عکسای خوشگلی شدن عزیزمممممم
اون عروسکه که پوشک شده خیلی با حاله چقدرم بهش میاداون عکسا که قبل و بعد از خواب گرفتی هم معرکس خیلی دوست میدارم آرشان جووونم ببخشید دیر میام وبلاگت ها! هنوز وقت نکردم نظرات رو تایید کنم ببین دیگه چقدر در گیرم


سلام عزیزم میسی خاله مهربون خخخخخخخخ لطف داری خاله
مائده(ني ني بوس)
12 شهریور 92 10:10
هه هه هه! چه كار بامزه اي براي پوشك كردنش ميكني ماماني هنرمند و خلاق


خخخخخخخخ چه کنیم دیگه
مامان پندار
12 شهریور 92 11:02
اخه تو چقدر جذابی ماشالله عزیزم ...... آخخخخخ این عکس آخری خیلی وصف حاله یه موقع ها میگم ما چرا فقط 2 تا دست داریم


سلام عزیزم میسی خاله مهربون
ممنونم خاله لطف داری
امیرحسین کوچولو نفس ما
12 شهریور 92 13:05
به به چه عکسهای قشنگی عالی بودن مامانی.واقعا من نمیدونم این وروجکا چرا انقدر مشتاق بازی کردن با لباسشویی هستند.آرشان جونو ببوسید.


سلام عزیزم میسی خاله مهربون خخخخخخخخخخ چه کنیم دیگه
مرضیه
12 شهریور 92 14:08
سلام عزیرم، دلم واستون تنگ شده بود
ای خاله قربونت بشه که انقدر عکسات خوشمل شدن فرشته کوچولو عکسات هم مثل خودت نازن
عاشق عکس با کلاهت شدم
دست خاله جونها درد نکنه که واست هدیه فرستادن
مامان جونش پسرمون ماشاا... بزرگ شده دیگه
خوشحالم که با خوش گذشته بهت با عمو جونت
خاله خیلییییییییییییییییییییییییییییی دوست دارم


سلام عزیزم میسی خاله مهربون دلم خیلی برات تنگ شده بود خاله جونم
فرناز خاله آرسن جون
12 شهریور 92 21:21
اول از عکسهای اتلیه شروع کنم که با دیدنشون کلی ذوق کردم و زدم زیر خنده مخصوصا اونجا که کلاه گذاشته ارشان جونم داش مشدی شده بعد بلوز استین بلند مامنی شقایق مگه خبر نداری پسلمون واسه خودش مردی شده بعد اونجا که خوشتیپ کرده منتظر عمویی هستش انگشت تو دهنش عین رفتارهای آرسنه دلم یه هویی برا آرسن جون تنگ شد بعد نفس ما تعمیرگاه گوشی همه چی داره ما هم مشتری ثابتشیم اون موضوع تف هم که آرسن هم یاد گرفته حتی مهمون هم میاد تف میندازه ولی خیلی خنده داره


سلام عزیزم میسی خاله مهربون ممنونم ک همه رو با دقت خوندی
مامان شیوا
13 شهریور 92 0:48
شقایق آخه فکر دل مارو نمی کنی با این عکسای خوشگلی که از عرشان می زاری؟؟ گناه داریم به خدا دلمون آب میشه!!!!
عاشق حافظه بلند مدتش شدمااااااااا
ببوسش گل پسرو از طرف ما


سلام عزیزم میسی خاله مهربون
مامان یگانه و ریحانه
13 شهریور 92 0:48
سلام شایق جون
عکسای آتلیه خیلی خوشگل شدن عزیزم ان شالله عکسهای دامادی ارشان جون




سلام عزیزم میسی خاله مهربون
مامان یگانه و ریحانه
13 شهریور 92 0:52
عزیزم شرمنده دیر اومدم بهتون سر زدم بخدا این روزا خیلی سرم شلوغه و دخترا هم حسابی شیطون شدن و اصلا نمیرسم بیام که پست جدید واسه شون بزارم تا میام پشت کامپیوتر اونا هم سریع میان دنبالم و از صندلی آویزون میشن و منم از خیرش میگذرم
ولی به فکرتون هستم عزیزم
ارشان جون رو ببوس
خسته هم نباشید


قربونت برم درکت میکنم. خودمم خیلی وقته وقت سرخاروندن ندارن. بعد تو با 2تا فسقلی..........
قربون تو برم بوس
مامانه پارسا
13 شهریور 92 15:28
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چه عکسایی ماشالا خیلی خوشمل افتادی نفسی..شقایق جونی بووووووووووووووووووووووس


میسی خاله سپیده
الهام (مامان امير حسين)
13 شهریور 92 16:52
_$$$$___$$$$$$$$$$____$$$$ __$$???$$$$$$$$$$$$$$$$$$$???$$ __$$??$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$??$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _____$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$ ____$$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$ ____$$$$$$$$???¶¶¶???$$$$$$$$ ____$$$$$$$????¶¶¶????$$$$$$$ _____$$$$$$????????????$$$$$ _______$$$$$$???????$$$$$$$ _____$$$*****$$$$$$$$********$ _$$$$***********$**************$ $$$$$********** ** **** *********$ $$$$$$$$$****** * **************$ $$$$$$$$$$$*** * ******$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$*** ** ***$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$*** *****$$$$$$$$$$$$$ ___$$$$$$*********$$$$$$$$$$$$ _____$$$$************$$$$$$$$$$$ __$$$$$$$$$************$$$$$$$$ _$$???????$$$**********$$????$$$$$$$$ $$???????????$$$*****$$$???????????$$ $$????????????$$$$*$$$$$???????????$
الهام (مامان امير حسين)
13 شهریور 92 16:53
عكساي آتليه عالي شدن...



مرسی خاله
مامان امیر مهدی(سوده)
13 شهریور 92 18:36
قربون پسر خوش تیپ و خوشگلم بشم من


خدانکنه خاله ای
مریم مامان ارمیا
13 شهریور 92 19:12
ای جوووووووونم هزززززززززار ماشالله به این پسر خوشتیپ ..
شما خیلی عسلی ، خوشگل خاله .
عاشقتم


ممنونم مریم جونی. میسی خاله گلم.
مامان محمدپارسا
13 شهریور 92 23:25
عکسای اتلیه خیلی بامزست خاله جون

هرروز این نی نیا دارن خوردنی تر میسن


ممنونم خاله . آره واقعا
زهرا مامان علی کوچولو
14 شهریور 92 2:02
چند ماه پیش واسه پسرم یه وب زدم دو تا مطلب هم گذاشتم توش بعدش دیگه درگیر مسائلی شدم و حوصله ی آپ کردنشو نداشتم ولی خیلی دلم میخواد منم مثل شما واسه محمد علی عزیزم خاطرات و عکساشو ثپت کنم٬انشالله حوصلشو پیدا کنم


آخی حتما بنویس مامانی. خیلی خوب میشه. محمدعلی گل رو از طرف من ببوس.
اگر تونستی ی عکسش رو برام بفرست ببینمش
مامان رقیه
14 شهریور 92 9:51
سلاااااااااااااااام خانوم خانوما
چه خبرا؟
واقعا پویا هم خیلی از این کارا کرده ینی حتی اگه پویا بود نصف شب هی باخودش میگفت: بطری بطری خخخخخخخخخخ


سلام گلم. ممنون خبرارو خوندی دیگه خخخخخ
الهی بمیرم. پس ارشان هم در آینده لنگه دومیه پویا میشه خخخخخخخخخ
مهدیه مامان پرهام
14 شهریور 92 13:08
ماشاالله به پرنس خوشگل عزیزم
عکس های اتلیه اش خیلی خوشگله مخصوصا کروات زدنش
عوض شدن رنگ وبلاگم مبارک باشه خیلی خوشگل شده


مرسی خاله مهدیه. خخخخخخخخخ ممیسی
امیرحسین کوچولو نفس ما
14 شهریور 92 13:57
شقایق جون با افتخار لینک شدید


میسی همچنین
Safoura
14 شهریور 92 16:39
عزيزمي ارشان ناز وباهوش
خيلي قشنگ وباحوصله توضيح ميدي شيرينكاريها وكار هاي بامزه ارشان ناز رو ، شقايق جون.
راجع به عكس هم خواهش ميكنم عزيزم ، پسرگلت مثل سورنا واسم عزيزه و دوستش دارم.
💖💖 💖💖
💖✨✨💖💖✨✨💖
💖✨⭐✨✨⭐✨💖
💖✨⭐⭐⭐⭐✨💖
💖✨⭐😍⭐✨💖
💖✨⭐⭐✨💖
💖✨⭐✨💖
💖✨✨💖
💖✨💖
💖💖
💖

فدای تو عسیسم... بوووووووووس

مامان امیر مهدی(سوده)
14 شهریور 92 19:50
شقایق جون لطفا معنی اسم ارشان رو بهم بگو خیلی از این اسم خوشم میاد انشاالله قسمت بشه یک پسر دیگه محمد ارشانشوخـــــــــــــــــــــــی کردم چون اسمش قشنگه معنیشو میخوام بدونم


ایشالا خخخخخخخ
تو پروفایلم نوشتم
اَرشان : arshan * اسم پسر * ریشه: فارسی * فراوانی: 328 * معنی: دلير، دلاور، درست * نام پسر اردشير دوم
مرضیه
15 شهریور 92 22:06
سلام دوست جونم خوبی؟ ارشان خوبه؟
از طرف من کلی ببوسش
عزیزم خیلی وقت بود که می خواستم به ارشان یه هدیه خوب بدم که گذاشتم بری آتلیه و بعد هدیم رو تقدیمت کنم
خلاصه این عکس هارو سه روز پیش درست کردم اما مهمان اومد و نتونستم واسش بفرستم اما امروز آپ کردم و گفتم برات بفرستم امیدوارم که خوشتون بیاد چون چند تا عکس دیگه هم واستون فرستادن
عزیزم این هدیه ها رو از طرف یکی که خیلی دوستون داره قبول کن
http://s1.picofile.com/file/7925386769/1.jpeg

http://s4.picofile.com/file/7925439886/2.jpeg

http://s4.picofile.com/file/7925441391/3.jpeg

http://s1.picofile.com/file/7925442575/4.jpeg

http://s2.picofile.com/file/7925443973/5.jpeg

http://s2.picofile.com/file/7925445050/6.jpeg

http://s1.picofile.com/file/7925446555/7.jpeg

http://s3.picofile.com/file/7925449672/8.jpeg

http://s4.picofile.com/file/7925451826/9.gif

http://s3.picofile.com/file/7925453117/10.jpeg
امیدوارم که خوشت بیاد ازشون


واااااااااااااااای خال خیلی قشنگن چقدر لطف داری. مرسی خاله مهربون.
mamane roham
15 شهریور 92 22:14
فدای اون عکسهای خوشگلت ارشان عزیزم . خاله هر روز خوشگل تر و ناز تر میشی فدات بشم من. الهی که من دورت بگردم . شقایق جون اشکال نداره درکت می کنم. همین که برای پسمل گلت می نویسی خودش کافیه ما لذت می بریم. مرسی از گلهای خوشگلی که برامون گذاشته بودی. می بوسمت الهی که همیشه گل باشی عمرت مثل گل نباشه و سایه ات بالای سر گلم باشه. می بوسمتون

میسی خاله مهربونم لطف داری شما. بووووووووووووس
فدای تو دوست گلم
قربونت برم بوووووووووووووووووس
مامان محمدامین
16 شهریور 92 1:51
ناز خاله قربون اون عکسای آتلیت عشقم...عین یه جنتلمن افتادی تو عکسا
میگم شقایق جون سرمون خیلی شلوغه عروسی داریم به خاطر همین میام بهتون سر میزنم ولی وقت کامنت گذاشتن ندارم
قربون اون استیل قشنگ و مردونت برم خاله جونم


میسی خاله مریم. خخخخخخخ

فدای تو درکت میکنم گلم. ایشالا عروسی خوش بگذره.
هدی مامی مه نیا
16 شهریور 92 3:25
امروز دخترک قصه‌های من

به دو سالگی سلام می‌کند

و من در بهت این بالندگی مبهوت،

خدایم را شکر می‌کنم،

با لذت و تحسین نگاهش می‌کنم.


دوست عزیز
منتظر حضورتون در جشن تولد هستم.




چششششششششششم الان میام
مهرنوش مامان مهزیار
16 شهریور 92 8:08
خیلی با حال بود حسودی، شیطونی و عکس مامان نی نی


خخخخخخخخخخ میسی
مهرنوش مامان مهزیار
16 شهریور 92 8:09
عکس های آتلیه هم خیلی خیلی خوشگل هستند. انشاا... عکس های دامادیش


میسی خاله ای.
مامان آنیل
16 شهریور 92 9:40
خدا جون شیطونی شدی هاااااااااااااااا
عکسات خیلی قشنگن ملوسک مو طلایی
منم برا آنیلم گاهی وقتا مجبورم از روش حسادت استفاده کنم چاره ای نیست


بد شیطون شده خاله...

میسی خاله جونم.

خخخخخخخخخ چه کنیم دیگه خواهر
امیرحسین کوچولو نفس ما
17 شهریور 92 14:09
ممنونم عزیزم که وقت گذاشتی و جواب دادی


فدات
شیما مامان شاهین کوچولو
17 شهریور 92 21:06
چه عکسای قشنگییییییییی خاله جونم ماشاله دیگه خیلی شیطون شدی
بوس بوس واسه سفید برفی خودم


میسی خاله جونم
زهرا (مامان طه )
18 شهریور 92 14:22
ماشالا هزار ماشالا عکساشخ نازن

ای شیطون بلا پوشکتم نمیذاری مامانی ببنده؟

طه هم بعضی اوقات اینطوری میکنه

دوستون دارم ببوسش ارشان رو

بروزم عزیزم


مرسی خاله زهرا. این نینیها همینطورن دیگه. حتما زودی میایم پیشتون
مامان ایلیا
18 شهریور 92 19:38
سلام جیگر خاله ماشالا عکسات خیلی ناز بودن ایشالا پسر منم مثل تو خوسگل بشه خیلی بلایی شقایق جون اسفند یادت نره.ببوسش.


سلام خاله جونم ایلیا گلم ک الان ک خیلی کوچولئه هم از ارشان خوشمل تره... نفسه...
مرسی عزیزم چشم
شقایق مامان آرشا
18 شهریور 92 22:18
عکساش خیلی قشنگ شده بود.
میگم مامان شقایق به عمو بگو بیشتر بهتون سر بزنن چون کلی ظاهرا کارت سبک میشه
این شیطونا ما رو درس میدن حافظه یه کامپیوتر تمام اتوماتیک هستن


مرسی خاله شقایقم آره ب خدا کلی نگهش میداره و سرگرمش میکنه
خخخخخخخخخخخخ
نسرین مامی مهراد
19 شهریور 92 16:55
سلااااااااااااااااااااااام خانمی.. ماشالله به ارشان جونم..عکسای آتلیه ایش ک بیسته خصوصا اونجا که کلاه داره چه جیگریه...
اونجا ک با ماشین لباسشویی هم ور میرفت خیلی با مزه بود شیطون بلای خاله..خدا حفظش کنه

ارشان خاله خیییلی نازی

(راستی اگه جواب منم تکراری بدی میکششششمتا)


وااااااااااااااااااای خال ای سلام لطف کردی اومدی وبمون. کلی خندیدم وقتی تیکه آخرو دیدم. آخه آدم چی بگه موقع تعریف کردنها. همه دوستان بهمون لطف دارن. منم مجبورم بگم مرسی یا ممنون یا از این چیزا
حالا ب شما میگم خیییییییییییییلی ممنون.