ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

فرهنگ لغت ارشان در 11 ماهگی

1392/7/8 18:01
487 بازدید
اشتراک گذاری

 
صبح تا شب این شده کارم     ک واسه چشات بیدارم
تو خــــــــدای عاشــــــقایی      تــــو تموم کس و کارم
 

سلام قلقلی من... خوبی فرشته من؟ تو چهارمین روز از پائیز با ی هوای عالی اومدم برات از خاطراتت بگم عمرم. مامانم نفسم چطور بهت بفهمونم ک عاشقانه میپرستمت. ؟؟؟؟؟؟؟؟ خودتو خسته نکن هیچ وقت نمیفهمی ک تا چه حد دوستت دارم. تو هم روز ب روز ک بزرگتر میشی من و بابایی رو بیشتر عاشق خودت میکنی. میمیرم برات...
 
 
herfst28.gif
فرشته من این روزها پیشرفتهات کاملا مشخصه. دل تو دلم نیست ک باهام کامل حرف بزنی. البته الانم از تنهایی در اومدم و کاملا هم صحبتم شدی! خیلی خوشگل همه حرفاتو بهم میفهمونی. خیلی کلمه میگی:مثلا :
چیزی بهت میدیم میگی : میس miss
گشنت میشه بدو بدو میای یقمو میکشی میگی: مام بَه mam bah
هرچی بخوای بهش با دست اشاره میکنی و میگی: بیو bioo
 میگم ارشان ب پیشی چی میگی؟ میگی : پیش pish
مامان و بابا رو هم خوشگل میگی: ماما بابا mama baba
رو زانو میشینی و دستاتو میاری بالا و تند تند دست میزنی و با صدای کش دار  میگی : دَتـــــــــــــ daaaaaaaaaaaaaaat
علی ورد زبونته... مدام میگی عییییییییی aiiiiiiiiiiii  تا حدی ک رفته بودیم شمال تا پدرجونو میدی دستاتو میاوردی بالا و میگفتی عییییییی ( آخه پدرجون هی بهت میگفت یا علی)
تا برات اسفند دود میکنیم دستاتو میاری جلو و تکون میدی و میگی: باد باد bad bad
میگم ارشان باباعلی کو؟ دستاتو میارو دوطرفت میگی: نیس niss
باباعلی بهت فوت یاد داد، تا میگیم شمع تولدتو چطوری فوت میکنی؟ هی فوت میکنی!
علو بلدی و فقط هم تلفنو ک میگیری میذاری رو گوشت و میگی هِدا! heda (یعنی رضا ، بابارضا)
آب ک میخوای میگی : اَب AB یا اَبه ABAH
خاله الناز و میشناسی و بهش میگی ناناس: nanas
ازت میپرسیم ماهی چی میگه؟ دهنتو باز و بسته میکنی و میگی ما ما ما
عاشق آهنگ تولدی. هر چقدر برات بذاریم بازم دوست داری!
هر چیزی رو ی بلندی باشه باید بری بندازی پائین وگرنه صبحت شب نمیشه. خخخخخخ مثلا لباسا رو از رو بند رخت میندازی...
 فعلا دیگه چیزی یادم نمیاد
 herfst28.gif
امروز هم رفتیم با هم بیشتر کارای تولدت رو انجام دادیم دیگه داریم نزدیک میشییییییییییم... وااااااای خدایا باورم نمیشه یک سال گذشت. 
اینم پسملم داره میره کارای تولدشو انجام بده ولی تو راه خوابش برده
 
herfst28.gif
موفق شدی سوت بزنی... 
herfst28.gif
مامان شراره ی قرعه کشی برنده شد تو هم درجا پولشو زدی... خخخخخخخ
 
herfst28.gif
بای بای نفسم 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

مرضیه
4 مهر 92 20:06
وایییییییییییییی سلامممممممممم
شقایق جان نمیدونی وقتی میبینم یه پست جدید گذاشتی چقدر ذوق می کنم که می تونم ارشان گلی رو ببینم
آخ خاله قربونت بشه که حرف میزنی
چقدر خوب میشد اگه می تونستم صدای نازتو بشنوم عزیزم
قربون daaaaaaaaaaaat گفتنت بشم من
وای از الان منتظر روز تولدتم خاله جان
وای آقای خوشتیپ میشه بوست کنم؟
خاله لباس قرمز هم خیلی بهت میاد
دوست جونم عزیز خاله رو کلی ببوس که کلی دلتنگش میشم


سلام خاله مرضیه مهربونم منم خیلی شمارو دوست دارم خاله جون مرسی بوووووووووووووس
مامان پندار
4 مهر 92 20:14
ای جون من پسرک شیرین زبونم
امیدوارم تولدش به خوبی برگزار بشه عزیزم .... کمک خواستی بگو من تازه رد کردم


مسی خاله خخخخخخ باشه پروژه عظیمی در پیش دارم
مامان ایلیا
4 مهر 92 20:27
ای جانم عزیزم خوشگل خاله پیشاپیش تولدتم مبارک پسر نازو دوست داشتنی


مرسی خاله جونم دیگه چیزی نمونده
منا مامان اریان
4 مهر 92 21:16
جوووووووونمی جیگررررر خاله ..قربونت برم اینقده خوشمل حرف میزنی ..عکساتو که میبینم می خوام بخورررررررررمت بوس بوس.بوس


میسی خاله منا بوسسسسسسسس
الهه مامان امیر محمد
4 مهر 92 23:33
جانم ارشان عزیز که یه عالمه حرف میزنیو ماشالله به پسر نازم.
چقدر پول داری خاله. میای باهم شریک شیم؟


خخخخخخخخخخ خاله همشو ازم گرفتن.
نسرین مامی مهراد
4 مهر 92 23:47
سلام خاله جونی...نفسم آفرین که اینقد حرفای قشنگ میزنی...خوش زبونم یکمم به مهراد یادبده دیگه ..پسلم طفلی میگه مامان بابا دادا!
خانومس تم تولد چی مدنظرته؟


سلام گلم مرسی خاله. مهراد هم زودی حرف میزنه خاله ...
انشالا زنبوری
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
5 مهر 92 1:11
الهی خاله فداتـــــــ بشه ...
عزیزدلمـــــــــــــــــــــ ...
فدای شیرین زبونیهاتـــــــ ...
عاشقتم ...
مــــــــــــــــــــــــردکوچکــــــــــــــ ...
تولدتــــــ پیش پیش مبارکــــــــ ...



خدا نکنه خالـــــــــــــــه
میسیــــــــــــــــــــــ
بوســـــــــــــــــ
ممنونـــــــــــــ
ترکان
5 مهر 92 1:18
به به پیشی جوووون چه خوشگل میحرفهمنتظره عکسای تولدیم


میسی حتما خاله
شقایق مامان دانیال
5 مهر 92 5:51
سلام پرنس پیشی خاله شقایق و البته مامان شقایق . الهی قربون قدت برم .







گل ناز خاله چه مامانی منو دعوت کنه چه نکنه من روز تولدت میام و میخورمت پیشی خوشکله
از الان تولدت مبارک پسر دوست داشتنی ما . الهی 120 ساله بشی و همیشه دلت شادو لبت خندون باشه .
راستی شقایق جون من رمز بعضی پستهاتو ندارم


سلام خاله شقایق جونم
حتما بفرمائید...
شقایق جونم رمزا همش یکیه فرقی نمیکنه
مامان آنیل
5 مهر 92 8:32
سلااااااااااااااااااام وای خدا جون ماشالا هزار ماشالا به ارشان جون یه ساله نشده این همه کلمه میگی
مامانی براش اسفند دود کن
به به تولد تولد بیصبرانه منتظر تولدت هستیم عزیزم


خخخخخخخ از اون پرحرفا میشه
چشم حتما
مامان یگانه و ریحانه
5 مهر 92 11:07
وای جیگرم قربون حرف زدنت مخصوصا بابا و ماما گفتن چه حالی میده


آره خاله خیلی خوبه
کلا روحم تازه میشه وقی حرف میزنه
مهرنوش مامان مهزیار
6 مهر 92 8:27
سلام عزیزم . پیشاپیش تولد گل پسرت مبارک. ما هم دعوتیم آیا؟
البته من که هستم یادم نبود مادرزنشم


سلام گلم میسی خاله جونم حتمااااااااااااا
بابت خصوصی هم ممنون
مائده(ني ني بوس)
6 مهر 92 12:03
به به! خدا بده شانس با اين برنده شدنخاله پولارو به مامان نده برو براي خودت كلي اسباب بازي بخر


خخخخخخخخخخ گرفتن ازم خاله جونم
امیرحسین کوچولو نفس ما
6 مهر 92 14:55
افرین به ارشان عزیز خاله با این حرف زدن قشنگش.پیشاپیش تولدت مبارک عزیزم.ایشاالله120 ساله شی.


میسی خاله جونم ممنونم
♥ نیم وجبی ♥
6 مهر 92 15:12
وااای عزییییییییزم چقدر موهات پر و خوشگل شدهه
قربون شیرین زبونیات چقدر پیشرفت کردیی
شقایق جون از طرف من حسابی این قند عسل رو بچلونش
تولدت هم پیشاپیش مبارک باشه گل گلی


ممنونم خاله جون
میسی بوووووووووووووس
جیران بخشنده
6 مهر 92 15:58
قربون اون چشمای نازت بشم ما هم یه فامیل داریم تقربا یه سال از ارشان جیگر بزرگ تره اون هم چشماش رنگ چشمای ارشانه خیلی هم به هم شبیه هستن من هر وقت عکسای ارشان رو میبینم یاد اون میافتم ایشالا چشم نخوری پسر طلا


عززززززززززززیزم
ممنونم خاله
زهرا (مامان طه )
6 مهر 92 19:01
ای جانم خاله جون قربون حرف زدنت

ایشالا یه تولد مفصل براش بگیری شقایق جون

ببوسش این ناز پسرو


خدانکنه خاله جونم

ایشالا خاله

میسی
فرناز خاله آرسن جون
6 مهر 92 21:36
ای جونم ، اون زبونتو باید موش بخوره فدای اون شیرین زبونیهات بشم خاله درضمن یه سال واقعا زود گذشت انگار همین دیروز بود وبلاگ ارشان جون رو خواهرم شادی نشونم داد گفت ارشانو ادد کنیم که قراره 2/3 روز دیگه به دنیا بیاد یه چند روزی از آرسن بزرگتر میشه و اینجوری شد که اولین دوست آرسن شد ایشالله دوستای خوبی واسه هم بشن


خدانکنه خاله جونم
عزیزم یادش بخیر. ایشالا
مامان محمدامین
6 مهر 92 23:43
الهی من فدا فدای اون چشا
قلبونت بشم که تو حرف میزنی عسلکم...
خوشتیپ من با اون لباس خوشمل قرمزت
شقایق حالا بگو ببینم پسرم صداش کلفته یا مثل داداش محمدامین نازک و دخترونست؟؟؟


میسی خاله مریممممممم
ارشان صداش خیلی کلفته خخخخخخخخخخخخخ
افسانه مامان پارمین
7 مهر 92 21:05
شقایق جون ، ماشالله ماشالله پسرت مثل یک تیکه ماه شده . خیلی خیلی دوستش دارم .


مرسی افسانه جونم فدات
زهرا (مامان طه )
8 مهر 92 20:44
الهی قربون حرف زدنت خاله جون

شقایق جونم بروزم


مرسی خاله
خدانکنه
چشم
مامان محمدرهام جون
9 مهر 92 0:55
هزارماشالله به تو عروسک نازم که انقدر قشنگ حرف میزنی>...خسته نباشی مامانی ....کمک خواستی بگو ها من درخدمتم


میسی خاله سمانه ممنونم سمانه گلم خیلی ماهی
الهه(مامان یاسان)
9 مهر 92 9:07
سلام خانمی سلام ارشان گلی
ببین ما نبودیم ارشان جوجو چه کارا که نکرده
الهی قربونت برم خاله با این فرهنگ لغاتت


سلام الهه جونم سلام خاله ای
مرسی خاله جونم بووووووووووووووس
mamanebaran
9 مهر 92 16:37
عزیزم به من رمز میدی


چشم حتما
شیدا
10 مهر 92 16:11
بعد سال ها دوباره کامنت دادم...
ببخشید کم میام... اخه درسام سنگینن...
از طرفم لپ ارشانو بکش...
اخه الان که بزرگ شده خیلی گووووگوووولیییی شده


عزییییییییییزم ممنونم ک سر زدی چشم بوووووس
زهرا (مامان طه )
10 مهر 92 21:54
شقایق جونم بروزم


چشم عزیزم شرمندم ک دیرب دیر بهت سر میزنم
رضوان مامان رادین
10 مهر 92 22:59
فدای حرف زدنت خوشگل من


خدا نکنه خاله جونم
مامان محمدپارسا
11 مهر 92 0:27
قربون حرف زدنت
ایشالا یه جشن تولد توپ براش میگیرین که خیلی هم خوش میگذره


خدانکنه خاله جونم ایشالا
مریم مامان ارمیا
11 مهر 92 1:52
قربون حرف زدنت شیرین زبوووونم


بوس واسه خاله مریم
فرناز خاله آرسن جون
11 مهر 92 22:19
شقایق جون پس چرا نیستین ؟


گلم سرم خیلی شلوغه
مامان آرتین
16 مهر 92 0:54
میشه به منم رمز بدین
منا(مامان کورش)
16 مهر 92 18:01
سلام شقایق جون رمز بهم میدی ممنون
سهیلا
21 مهر 92 1:09
ای بابا این که رمز میخواددددددددد