ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

تولد مامان شراره(سلاله)

1392/9/24 17:55
1,729 بازدید
اشتراک گذاری

untitled-54.jpg

سلام ب شیرین عسل، شکر پنیر و نفس دونه مامان 

قربون چشمای تیله ایت مامانی اومدم برات از تولد مامان شراره بگم. 1آذر تولد مامان جونم بود و ما براش ی مهمونی خودمونی گرفتیم:

 

مامان خوبم تولدت مبارک ایشالا هزار سال سایه پر مهرت روی سرمون بمونه

Birthday Mom quote

تقریبا 4 روز قبل از تولد من و باباعلی تصمیم گرفتیم شب تولد مامان شراره ی سورپرایز براش داشته باشیم. با دایی جون و بابارضا هماهمگ شدیم و همه دست در دست هم دادیم ب مهر و تولد مامان شراره رو برگزار کردیم.

روز تولدش هممون خیلی معمولی بهش تبریک گفتیم و بابارضا مثلا رفت سرکار... من گفتمم شب مهمون دارم... دایی جون هم گفت داریم هیئتو جمع میکنیم و همه تنهاش گذاشتیم. الهی بمیرم ک کلی از دست هممون ناراحت شد... خخخخخخخ

غروب بابارضا ب بهانه اینکه بریم ی دور بزنیم آوردش بیرون و من همون موقع بهشون زنگیدم ک بیاید ارشان اصلا حرف منو گوش نمیده یکم نگهش دارید من مهمون دارم. و از اونجایی ک خیلی این کار رو میکنم و همش بهشون میگم بیاید کمکم اونا هم سریع اومدن و اصلا شک نکرد... و وقتی رسید:

bday4

1

خلاصه ک خیلی شب قشنگی بود و ب هممون خیلی خوش گذشت

1

1

ب شمع توجه کنید ک در اصل 41 بود ولی مامان شراره دوست داشت جاهاشونو برگردونیم خخخخخخخخ

 1

1

1

1

کادوها: دایی جون طبق معمول همیشه ادکلن، ارشان ساعت، بابارضا پول نقد، من و باباعلی هم پول نقد

1

ببین موقع باز کردن کادوها رفتی رو پای سلاله نشستی

1

ببین چه دقتی کردی ببینی توی کادو چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1

انگشت پسرک حمله ب سوی کیک

1

آخه اینطوری انگور میخورن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1

آخر شب ک دیگه مهمونا رفتن داری با دوست دیرینه ات بازی میکنی... نینی توی آینه

1

کلاهتو میاوردی بذارم سرت بعد میدوئیدی بری خودتو تو آینه ببینی

 1

یا خدا 2تا ارشان...

2

و فردای تولد پسرک در حال کندن تزئینات

2

و در نهایت یک بار دیگه از صمیم قلب تولد مامان مهربونم رو تبریک میگم

Birthday Mom quote

1

 


حالا این روزهای پسرکم:

 تازگیا یاد گرفتی نارنگی پوست میگیری ولی نمیخوری و فقط میچلونیش...

هرجا موبایل، گوشی یا هرچیزی شبیه تلفن( کنترل، دوربین ...) برمیداری و کلی الو میکنی...همیشه هم با باباعلی میحرفی و میگی عییی بَس (علی بستنی بخر) یا عییی بااااد ( علی بادکنک بخر)

انقدر بینیتو با دستمال کاغذی میگیرم یاد گرفتی و هرجا دستمال ببینی برمیداری و بینیتو میگیری 

 تازه دستمال برمیداری و کلی برام آینه و میز و هرجایی ک من و دیده باشی در حال تمیزی رو پاک میکنی...

ی اسباب بازی داری ک ی خونست و ی دکمه داره... در اصل قلکه ک پول میذاریم روی دکمه و فشارش میدیم ی هاپو میاد برمیداره و میره... ولی تو ترکوندیش انقدر دکمه رو زدی و یکسره هم میگی هاپ یا هاپی

واااااااااااااای مادر حسین حسین رو با دست دستی و نانای قاطی کردی!!!! آهنگ ک بذاریم برات 2تا دست میزنی بعد سینه میزنی و بعد ی دست سینه ی دست نانای......... وای خدا!!!!!!!!!!

هرچیزی داغ باشه یا ما بهت بگیم اوف رو ک میبینی میگی فو!!!!!!!!

تا بگیم مبارک سریع دستاتو میاری بالا و تند تند دست میزنی میگی هوآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ حتی ی بار مامان شراره لباس جدیدتو دید گفت مبارکه تو سریع گفتی هوآآآآآآآآ

بهت میگیم بگو نون میگی نان! بچم کتابی میحرفه!!!!!!!

اسم تولد بیاد فوت میکنی!!!!!!!!!!!!

 ی بار لباسارو از کشو ریختی بیرون من گفتم بچه بد! تو هم گفتی بَچ بَ... از اون روز هر دفعه میخوای منو دعوا کنی میگی بَــــــچ

 بوس میفرستی مثل عسلم

اخم میکنی دردونه ام

چشمک میزنی پسرکم... فدای اون چشمای نازت 

 هرجات اوف میشه با گریه میای دوباره برام عملی اجرا میکنی، مثلا سرت خورد ب زمین گریه میکردی بهت گفتم چی شد مامانم آروم سرت رو زدی ب زمین... یا هر سری هرجات اوف شه همینکارو میکنی

واااااااااااااااااااااای مامانی 29 آبان ی عالم  بلا سرت اومد: اول از روی میز افتادی ی عالمه گریه کردی... 5 دقیقه طول کشید تا آرومت کردم... دقیقا همون موقع داشتی تند تند راه میرفتی افتادی سرت خورد ب دیوار... وااااااااااااای خیلی گریه کردی و بازم 5 دقیقه بعد رو سرامیک سر خوردی و لبت خون اومد... خیلی خون اومد... دقیقا 3تا بلا پشت سر هم. خدا ب دادمون برسه!


حالا چندتا عکس از این مدت:

3

این روزا باید با هر چیزی برات تولد بگیریم و شمع فوت کنی!!!!!!!

3

بــــــــــــــعله

3

و ی نوع دیگه تولد 

3

تولد با نارنگی خخخخخخخ

3

3

3

3

و حالا در حال خوردن پرتغال ترش

3

3

ی روز وقتی خاله الناز پیشمون بود من و خاله الناز حواسمون ب تو نبود. ی لحظه من برگشتم ک ببینم کجایی دیدم نشستی رو میز و داری کورن فلکس میخوری! نزدیک بود شاخ در بیارم... از اون روز ب بعد هر دقیقه میری بالای میز 

 3

3

و ارشان من توی ی روز پائیزی:

4

بازی مورد علاقت لگو

4

4

4

4

تو عکس پایین داری واسه عمو پورنگ بوس میفرشتی

4

4

تو عکس پایین مثلا اخم کردی! الهی بمیرم برات ک اشتباهی ابروهاتو میبری بالا

4

 تو عکس پایین از دست من فرار میکردی. جایی پیدا نکردی قایم بشی چشماتو بستی!

عکس پایین هم مربوط میشه ب مایی ، چش چش ، دَش!  یادت ک هست؟

4

4

آموزش بالا رفتن از مبل:

4

4

4

4

حالا فرار از دست مامان

4

و وقتی افتادیم پایین فکر میکنیم ببینیم آیا جاییمون درد میکنه؟

4

وقتی دیدیم جایی درد نمیکنه خوشحال میشویم

4

 قربون اون چشمات ک شیطونی توش موج میزنه!!!!!!!!!!

من عاشقتم عشقمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (41)

امیرحسین گلی از بهشت
2 آذر 92 16:40
تولدت مامانتون مبارک شقایق جون عکسا خیلی گویا و جالب بودن بخصوص اخم کردنه و عکس بعد افتادن از مبل مامانی من از وقتی وروجکم راه افتاده هر روز این جملرو چند بار تکرار میکنم "خدا خیلی رحم کرد"
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
ممنونم دوست خوبم سلامت باشی راست میگی ب خدا ...خدا خودش مواظب این فسقلیا باشه
مامان سمیه پارسا جون
2 آذر 92 19:13
سلام گلم تولد مامانی مبارک مادر جووون ارشان از تمام زحمتاتون ممنونم امیدوارم سایه پر لطفتون همیشه بالای سر شقایق جووون و نوه گلتون باشه. سرم را هیچ چیز خم نخواهد کرد جز برای بوسه بر دستان مهربان تو ای مادر...
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم بووووووووووووووووس
محمد پارسا
2 آذر 92 22:23
تولد مامان شراره مبارک چه عکسای نابی چه تولدای بامزه ای
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
ممنونم دوست خوبم لطف داری
مرضیه
3 آذر 92 2:17
سلام به دوست جونم و بعد هم به گل پسرمون به به تولد مامان شراره مبارک باشه عزیزم انشاا... که سالیان سال سایش بالا سرتون باشه ایول به سوپرایز خوشحالم که بهتون خوش گذشته ای جانم که هنوز با نی نی تو آینه بازی می کنی عجب کارهایی می کنی گل پسر عاشق اینم که ببینمت راستی شقایق جان خیلی ناراحت شدم که اوف شده عزیزم، حتما براش اسپند دود کن همیشه خاله چقدر خوشگل بوس می فرستی عاشق عکس آخریت شدم لباتو خیلی خوشمل جمع کردی کلی واسه ارشان گلی و مامان مهربونش
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
سلام خاله مرضیه. ممنون ک باز هم مارو با پیمهای زیبات شاد کردی.
مامان پندار
3 آذر 92 2:49
عزیزم چقدر بامزه شده ماشالله چند روز نبودم حسابی تغییر کرده ... همه میگن ما هم باید موهای پندار رو یه بار بتراشیم چون خیلی نازک و لطیفه ولی من جرأتشو ندارم خصوصی داری
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
میسی خاله پریسا گلم هههههه شاید اگر ی بار این کار و انجام بدی بد نباشه. من ک خوشحالم از این کار دیدم گلم
مهرنوش مامان مهزیار
3 آذر 92 11:15
عزیزم. تولد مامان شراره مبارک. انشاا... همیشه تنش سالم باشه و سایه اش بالای سرتون. قسمت دوم رو هی خوندم و هی خندیدم از دست ارشان مخصوصا اخم برعکسش و اینکه دعوات میکنه میگه بچه بد. اما تولد با هر چیزی منو یاد مهزیار انداخت منم همیشه در حال برگزاری جشن بودم. یادش بخیر.
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
ممنونم گل من سلامت باشی خخخخخخخ دیدی خاله جون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جدی؟ پس با هم تفاهم داریم
افسانه مامان پارمین
3 آذر 92 12:13
تولد مامان شراره مبارک باشه . ایشالله سالیان سال سایه اش بالا سر خانواده اش باشه . ماشالله به ارشان و باهوش و زرنگ . عکس هاشو خیلی دوست دارم
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
ممنونم افسانه مهربونم فدای تو بوووووووووووس
الهه مامان امیر محمد
3 آذر 92 14:25
شقایق جون تولدت مامان مهربونتون مبارک. انشالله 1000 سال سایشون بالا سرتون باشه. فدای ارشان وروجک با این اداهاش برم. خیلی شیطون و باهوش شدی خاله.
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
مرسی الی عزیزم لطف داری گلم خخخخخخخ ممنونم خاله
مامان الیار
3 آذر 92 17:11
تولد مامان سلالمون مبارک باشهفدای پسر مو طلا بشم که جیگره منهعزیزم اسمم وحیده هست منم هم سن شما هستم 23 سالکلی بوس براتون از راه دور
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
ممنونم وحیده جونم. جدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الهام(مامان امیرحسین)
3 آذر 92 18:30
سلام عزیزم خوبید؟ ایشالا همیشه جشن و شادی و صد سال تولد چهارده سالگی مامانتونو بگیرین! ایشالا همیشه سایه اش روی سرتون باشه ولی ارشان چقدر شبیه باباییشه!! نیست؟ به نظرم خیلی شبیه!!
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
سلام گلم ممنونم خخخخخ متشکر باباییش منظورت بابای خودشه یا بابای من؟ آخه ارشان مخلوطی از بابای من و بابای خودشه
جیران بخشنده
3 آذر 92 19:54
تولد مامان شراره مبارک باشه سورپرایز خیلی جالبی بود راستی تولد با نارنگی وای که چه قدر خندیدم
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
ممنونم جیران عزیزم. آره دیگه از دست ارشان
رضوان مامان رادین
3 آذر 92 21:45
تولد مامان سلاله مبارکککککککککککک...انشاا... تولد 120 سالگیشون... اتفاقا تولد مامان منم نزدیکه
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
ممنوووووووووووووووووونم خاله جونم جدی ؟پس از الان مبارک باشه
مامان الیار
4 آذر 92 1:25
خصوصی گلم
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
ممنونم گلم. ای کاش ب هم نزدیک بودیم
مامان مهساجون و معین جون
4 آذر 92 11:16
?...…………**…………..? ..**……….*….*……..** ….*..*…..*…..*….*..* ……*…..*……….*.....* ……************………. ……..*..lovel…* …..*..lovelovelo…* …*..lovelovelove….* ..*.lovelovelovelove…*…………….*….* .*..lovelovelovelovelo…*………*..lovel….* *..lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.* *.. lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.* .*..lovelovelovelovelove…*..*…lovelovelo…* ..*…lovelovelovelovelove..*…lovelovelo…* …*….lovelovelolovelovelovelovelovelo…* …..*….lovelovelovelovelovelovelov…* ……..*….lovelovelovelovelovelo…* ………..*….lovelovelovelove…* ……………*…lovelovelo….* ………………*..lovelo تولد مامان شراره مبارک بدو بیا آپم
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووووووون الان میایم
مامان مهساجون و معین جون
4 آذر 92 11:23
وای چقده شیطون شدی ارشانی جونم چه موهات بهت میان با اون چشای خوشکلت هزارماشاله بیا بوست کنم مااااااچچچ من که جرات ندارم موهای معین جون رو بتراشم آخه میترسم بهش نیاد
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
میسی خاله مریم. بووووووووووس باید یهو دل رو ب دریا بزنی
مامان یگانه و ریحانه
5 آذر 92 11:17
عزیزم با تاخیر تولد مامان جونت مبارک باشه ان شالله همیشه سالم و خوشبخت در کنار خانواده روزهای خوبی رو بگذرونید ارشان نانازم چطوره،قربونش برم وروجک خاله
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
میسی گلم. همچنین میسزی خاله مهربون
مامان کیان کوچولو
5 آذر 92 14:40
عزیزم تولد مامان گلت مبارک .. چه حرکت خوبی زدین هااا تولد و میگم .. عکسا و کارای گل پسرت هم مث همیشه شیرین و با مزه اس عزیزم. .. ما که با نارنگی و انار بساطی داریم ..خخخخخخ
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
ممنونم دوست گلم. خیلی لطف داری. بوووووووووووووووس
شهرزاد
5 آذر 92 22:26
تولد مامان سلاله مبارک باشه حتما" پسرمون رو چشم زدن که هی 29 آبان بلا سرش اومده آخه چرا چشم می زنید ها!چه ژستیم گرفته جلوی آینه ...موهاشم که داره زود زود در میاد دیگه ایکیو سان نیست پسرمون
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
مرسی شهرزاد جونم. نمیدونم والا!!!!! خخخخخخخخخخخ آره خداروشکر دیگه چچل نیست
مامان زری
6 آذر 92 1:18
تولد مامان شراره مبارک. انشاا... همیشه سایه اش بالای سرتون باشه چقدر با مزه شیطونی میکنی ارشان خاله
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
ممنونم زری جونم سلامت باشی گلم بووووووووووووووس
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
6 آذر 92 3:12
تولود مامان جونتون مبارکوای که چه عکسهای قشنگی کلی کیف کردم مخصوصا اون عکسهای شمع و .. و اون عکسها که از مبل داره میره بالا و اخم قشنگش همیشه شاد باشی دوست خوبم
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
سلامت باشی دوست خوبم. مرسی. خخخخخخ لطف داری بووووووس
جیران بخشنده
6 آذر 92 15:05
نظرم نیومد
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
گمونم ok کردم
الهه(مامان یاسان)
6 آذر 92 21:35
شقایق جونم سلام چرا توی کلوپ نیستی
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
الهه جونم میام وبت بهت میگم
جیران بخشنده
6 آذر 92 21:44
آدرس جدید اون یکی بسته شدhttp://jiji77.niniweblog.com/
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
مبارک باشه. راستش من تا الان نمیدونستم وبلاگ داری. الان میام میبینم
مامان محمدامین
7 آذر 92 0:44
آخ فدا فدا فدای اون چشا شقایق تولد مامان شراره(سلاله جون)مبارک... نمیدونم چرا حس میکنم مامانت شبیه مامان منه البته اخلاقی ها...آخه منم خیلی به مامانم وابستم خیلی درست مثل تو...و اینکه مامانت خیلی میخوادت درست مثل مامان من و اینکه مامان من 42 سالشه تقریبا همسنن...کلا خیلی جالبه این همه تفاهم قربون پسمل خوشگل خودم که موهاش زودی بلند شده آخه فدای تو با اون اخم برعکست هر وقتی ارشان رو میبینم یاد کارای محمدامین میفتم خیلی شبیه به همن.نهههههههه؟؟؟
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
خدانکنه خاله مریم جونم مریم تو ک میدونی ما همه چیزمون شبیه همه. یادت ک نرفته. خخخخخخخ اینم روش. هههههههه آره خداروشکر خاله داره موهاش زود زود در میاد. این پسرا هم ک ی ارتباطی ب هم دارن
مامان محمدامین
7 آذر 92 0:46
گلم خصوصی چک شود لطفا
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
چـــــــــــشم لفطا...
امیرحسین کوچولو نفس ما
7 آذر 92 2:22
سلام عزیز دلم مثل همیشه عالی مینویسی.قربونت بشم آرشان شیطون بلای ناز.تولد مامان شراره مبارک.بنده خدا رو حسابی اذیت کردین ولی به هیجان بعدش می ارزید.الهی همیشه شاد باشید.دوستون دارم هوارتاااااا.راستی عکس اولی آرشان بغل بابای خودتونه؟ هزار ماشاالله هم مامان جونی دارید.
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
سلام گل خانم. خدانکنه ممنونم عزیزم خخخخخخ آره بیچاره. ما بیشتر آره عزیزم بابای خودمه. بابا رضا!!!! ممنونم لطف داری
امیرحسین کوچولو نفس ما
7 آذر 92 2:25
خدا رو شکر که اتفاق خاصی برای گل پسرمون نیافتاد.شقایق جون اسپند یادت نره.
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
آره خاله خداروشکر. چشم حتما. مرسی
جیران بخشنده
7 آذر 92 12:28
بله نمیدونم چرا تا الان دو تا وب ساختم که هر دو تا مسدود شدن دیگه بیخیال شدم
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
خب جیران جون تو بلاگفا بساز
الهه(مامان یاسان)
7 آذر 92 15:37
سلام عزیزم خصوصی
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
سلام ممنونم الهه عزیزم
جیران بخشنده
7 آذر 92 15:42
تو بلاگفا چند بار سعی کردم هی میگفت یه چیزی غلته الان یکی دیگه ساختم اگه دیدم اونم حذف نشد ادرسشو بهتون میدم
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
آخی باشه منتظرم
فرناز خاله آرسن جون
7 آذر 92 22:27
تولد مامان شراره مبارک باشه ایشالله 100 ساله بشن دست همه دست اندرکاران هم درد نکنه ارشان جونم هم بزرگ میشه و کارهای جدید یاد میگره فداش از طرف من ببوسین
امیرحسین کوچولو نفس ما
8 آذر 92 3:16
خصوصی داری عزیزم
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
ممنونم دوست خوبم
امیرحسین کوچولو نفس ما
9 آذر 92 2:48
واه واه واه.فضولیییییی؟شقایقققققق به به چشمم روشنالان میام خصوصی میگم گلم
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
خخخخخخخخخخ باور کن اولش واقعا ترسیدم.
الهام(مامان اميرحسين)
9 آذر 92 6:43
منظورم باباي خودت بود شقايق جون! خيلي شبيه!
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
آره واقعا. همه میگن قبلا هم نوشته بودم تو وب
مامان کیان کوچولو
9 آذر 92 10:49
خانمی میدونی هنوز عضویت من تائید نشده .. آخه از شانس من باید برای تائید هویت م شماره موبایل بدم جدیده توی سایت.. اما وقتی که شماره میدم ارور میده .. و مشکل از سایته .. حالا نمیدونم که کمی درست میشه ...
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
درسته باید تایید بشه. من هم همینکارو کردم. ای بابا میخوای ی بار دیگه ی اسم دیگه بساز
مامان الیار
9 آذر 92 12:54
سلام کجایی پس شقایق جون چرا پست جدید نمی زاریمیبوسمتوووووووووووووووووووووون
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
سلام گلم شرمنده انقدر این روزا با ارشان درگیرم... داره دندون در میاره. حسابی وقتمو پر کرده. زودی میام با ی پست پر بار
منا(مامان کورش)
10 آذر 92 17:41
سلام شقایق جون تولد مامان گلت تبریک میگم ایشالله 1000 ساله بشن سایشون بالای سرتون باشه ای خدا چقدر ارشان جون من شیطون شده هزار تا بوسسسسسسسسسسس
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
سلام منا جونم. ممنونم عزیزم. فدات کوروش عسلمو ببوس
مامان آنیل
11 آذر 92 9:20
سلام دوست خوبم ممنون که آدرس نی نی سایت رو برام فرستادی اما دیر اومدم و ندیدم ببخشید. عزیزم تولد مامانی شراره هم مبارک باشه چقد خوبه که آدم دل مامانشو شاد کنه اصلا از وقتی بچه به دنیا میاد ادم قدر مامانشو بیشتر میدونه قبول داری؟ ارشان عزیزم موهاش بلند شده و چقد تغییر کرده قیافه اش قربونش برم الهی یه بوس محکم از طرف من بگیر ازش
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
سلام دوست خوبم. هر وقت دوست داشتی میتونی بیای کلوب ممنونم عزیزم. راست میگی!!!!!! هههههه دیگه چچل نیست. مرسی خاله جون
امیرحسین کوچولو نفس ما
11 آذر 92 15:48
جونم ارشااااااااان.راستی چقدر ژله قرمزه خوشگله....
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
فداااااااااااااااااااااااااااااااااات
الهه(مامان یاسان)
12 آذر 92 0:26
سلام خانمی کجایی؟ دیگه کلوپم که نیستی؟؟؟ویچتم که جواب نمیدی؟؟؟؟؟؟
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
سلام الهه جونم ببخشید خیلی سرم شلوغ شده یهویی. زودی میام
مرضیه
13 آذر 92 19:53
سلام دوست جونم خوبی؟ ارشان جونی خوبه؟ کجایید شما؟ دلم براتون تنگ شده خیلی نگرانتون هستم، دیدم پست جدید نزاشتی گفتم خودم یه حالی ازتون بگیرم انشاا... شاد و سالم و سرحال باشید زود بیایید دیگه دلم براتون به اندازه عدس شده دوست جونم ارشان گلمو کلی ببوس که خیلی دلم براش تنگه منتظرتونم
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
سلام مرضیه مهربونم. ممنون ک ب یادمونی. ب زودی با پست طولانی و پر بار میایم و حسابی خستتون میکنیم. بووووووووووووووووس