ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

اوایل بهمن 92...

1392/11/13 17:44
757 بازدید
اشتراک گذاری

jongens.jpg

سلام زندگی من

سلام همه وجـودم

سـلام سـرتـق مـامـان

 امروز 12 بهمن 92 اومدم برات از این چند وقت تعریف کنم...

 بیا بریم

 

 شنبه 5 بهمن 92 : ظهر من و بابایی تصمیم گرفتیم بریم بازار موبایل و ی چرخی بزنیم. و از اونجایی ک تو اینجور جاها خسته میشی و هم مارو خسته میکنی من پیشنهاد دادم ببریمت خونه مامان شراره بمونی تا ما هم ی استراحتی کرده باشیم. باباعلی مخالف بود و میگفت اگر بذاریمش اونجا من (بنده مادر) نمیتونم بدون تو دَووم بیارم و هی میگم ارشان فلان ارشان فلان! خجالتولی من محکم و استوار قول دادم ک سعی کنم بهم خوش بگذره. خلاصه پسرکم برات تو کوله پشتی کوچولوت ی دست لباس و کلـــــــــــــــــی خوراکی و شیشه شیرت و گذاشتم و رفتیم تورو دادم ب مامان شرارهمژه و به همراه باباعلی رفتیم بازار موبایل! خیلی بیشتر از اونکه من هی بگم ارشان بابایی میگفت: نمیخوای ی زنگ بزنی ببینی در چه حاله؟ میخوای برگردیم؟ و ...ابرو خخخخخخخخخ!!!!! از ساعت 4 تا 8 اونجا بودی! ی بار ساعت 6 زنگ زدم مامان شراره گفت با صدای زنگ من بیدار شدی و از همون وقت ک رسیدی خوابیده بود!!!!!!!! ینی تقریبا 2 ساعت... اونوقت چرا خونه خوابیدنت خیلی طول بکشه نیم ساعته؟؟؟؟؟؟؟؟؟ابرو؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وقتی هم رسیدم ی طوری از این پله ها اومدم بالا ک نزدیک بود بیوفتم پایین اونوقت تو تا دیدی منم درو بستی!!!!!!!!!نگران بگذریم: شام رو اونجا خوردیم و برگشتیم خونه!!!!!!!!!!!خواب

7 بهمن باباعلی شبکار بود و ما خودمون تنها موندیم. نمیدونم چرا اون شب خوابت نمیگرفت. از ساعت 10 گذاشتمت رو پام، قصه گفتم، بازی کردیم و ... هرکاری کردم ساعت 1 بود ک خوابیدی! ساعت 4 بیدار شدم رفتم یکمی بخاری رو کم کنم یهو تو هم برگشتی طرف من لبخند ژکوند تحویلم دادی! دوباره کلی زحمت کشیدم ک بخوابی! ساعت 6 من رفتم wc بیدار شدی و با کلی ذوق و هیجان میگی جیش ، آب!!!!!!!!!خجالت چه میدونم والا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

8 بهمن بخاطر کم خوابی های شب گذشته خیــــــــــــــلی بد خلق بودی! ینی افتضاح!!!!!!! بیخودی لج میاوردی! یکسره ونگ میزدی! خسته شده بودم. رگ گردنم از اعصابم گرفته بود! نمیخوابیدی، غذا نمیخوردی! ی آن نمیدونم چرا کنترلمو از دست دادم و یدونه زدم رو پات!!!!!خجالتنگران یهو جیغت وحشتناک تر شد!!!!!! منم ک نمیدونستم چرا این کارو کردم زار زار باهات گریه میکردم! اشکی بود ک دوتامون میریختیم. عین کارتونا نزدیک بود آب همه خونمونو بگیره. ههههههه! خلاصه تو سرتو گذاشتی رو شونه من و آروم شدی ولی من همچنان گریه میکردم... ی لحظه برگشتی نگام کردی و با انگشتای کوچولوت اشکامو پاک کردی و لباتو گذاشتی رو صورتم و گفتی اومَه!!! ینی بوس!!!!!! ماچبعد دستتو کشیدی رو صورتمو گفتی نــانی!!! ینی نازی!!! وااااااااااااای با این کارت گریه من 100 برابر شد و ب هق هق افتادم... خلاصه ک مادر اون روز بهت قول دادم دیگه این کار و تکرار نکنم....چشم ببـــــــــخشید!

9بهمن برای اولین بار تمام شب رو از ساعت 11:30 تا 8:30 بدون اذیت خوابیدی! الهی فدات بشم نفسم ک دیگه مرد شدی و واسه شیر بهونه نمیاری. ولی هر روز صبح وقتی بیدار میشی بهت شیر میدم. میخوام تا عید همین طور روزی یک بار بهت شیر خودمو بدم. تا 18 ماه کامل از شیر جدات کنم. خیلی راضیم. سخت بود اولش ولی الان خیلی خوبه. روز اصلا بهونه هم نمیاری. ولی عادت کردی صبح ک بیدار میشی میای و پیشم میخوابی. بازم نمیگی ک بهس میخوای! خودم شیر میدم.

10 بهمن با مامان شراره رفتیم خونه مریم خانم دوست مامان شراره( همون ک نینی دارن ب اسم امیرعلی) کلـــــــی بازی کردی. ی ذوقی میکردی میخواستی امیرعلی رو بغل کنی و لپشو بگیری! خخخخخخ ولی اون میترسید و گریه میکرد! هههههه

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

بذار ی کمی هم از شیرین زبونیات تو این هفته بگم:

معمولا واسه تشکر میگی میس ینی مرسی ... ولی چند باری هم گفتی دَس تِتِه! ینی دستت درد نکنه!لبخند

نمیدونم اینو قبلا گفتم یا نه؟ ولی میگم. این موضوع مربوط ب قبل از یک سالگیته: خونه بابارضا ی مجسمه لاک پشت هست ک تو خیلی دوسش داری. مامان شراره همش واست شعر لاکی جون رو میخونه. تو هم از همون موقع ب لاکی جون میگی داتی جی!!!!!!!!!مژه

یاد گفتی میگی عدیدم! ینی عزیزم!!!!!!بغل

بابایی بهت میگه چیچینی! (ب زبون شمالی ینی گنجشک!) تو هم درجا بهش میگی چیچیچیخنده

بعد از هر فیلمی ک تموم میشه و آهنگش میاد تو هم هرجای دنیا باشی میای و تو صورت من نگاه میکنی و میگی آآآآآآآآآآ! ینی من دارم شعر میخونم! منم کلی قربون صدقت میرم. قلب

میگم پسر مامان کیه کی؟ میگی مَ مَ! عشق مامان کیه کی؟ مَ مَ! عسل مامان کیه کی؟ مَ مَقلب ی بارم همینو برات خوندم ولی تو بجای اینکه بگی منم من گفتی باباجی!قهقهه ی بارم خاله شادونه میدیدی! تا خاله شادونه گفت کی از همه قشنگ تره؟ تو هم با بچه ها گفتی مَ مَ مَ!!!ماچ

اردشیر و چغا ک میده خیلی دوست داری! تا ببینیشون میگی اَدی جغاجی!!!فرشته

ی عروسک داری ک مال جوونیای من بوده. چهار دست و پا میره! ینی میرفت! خودت بهش گفتی نینی نا! ینی نینی نازچشمک

ی ویدئو تو گوشیم دارم در مورد بربری! خیلی دوسش داری! تا میذارم میگی بَبی اِی! ینی بربری هی!زبان

پیشرفت تو کلمه بستی! اول میگفتی بَس! الان میگی بَستَتی!خوشمزه و هر روز باید بخوری! وگرنه مغز منو میخوری!

عاشق پیام بازرگانی هستی و نمیشه گفت کدومو بیشتر دوست داری! ولی وقتی پودرلباسشویی پریل رو نشون میده تو یکسره میگی بیل!!!متفکر

بدجور رقاصی! ینی ی آهنگ بشنوی فوری رقصت شروع میشه! هممون هم باید برات دست بزنیم!تشویق

تلفن و برمیداری میگی عَدی، باباجی هوبی؟زبان

وقتی جیش داری میگی جیشی جا وقتی هم پیپی داری میگی پیپی پا! خخخخخخجالت

ب بخاری میگی اُفاطی!!! خخخخخخ ینی اوفخنده

عکس دختر عموم مینا رو میگیری میگی میما!!از خود راضی

وقتی قصه دلت میخواد میگی هیسه!ساکت

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

حالا چندتا عکس:

پس از کلی زحمت بالاخره با ی اشتباه کوچولو موفق شدی! ب قول خودت آبــین!

16

 16

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

پسرک عاشق ژله هست! هرنوعش ک باشه... و حتما باید روش شمع بذاریم ک فوت کنه...

16

16

و بعدش تند تند میخوره

16

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

اینم بستـــتـــی

16

16

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

بدون شرح

16

16

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

وقتی برات پفیلا درست کردم و بجای خوردن فقط باهاشون بازی کردی

16

16

و وقتی ازت گرفتمش

16

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

 ی کیک جدید هم تازه یاد گرفتم ، خیلی آسون بود، واست پختم:

16

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

وقتی ب زور از حموم در میارمت و تو بازم تلاش میکنی ک بری تو حموم و ب سختی موهاتو خشک میکنم این شکلی میشی!!! فشن هم بهت میادا نفسم

16

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

 راستی تو وب امیر علی جون دیدم ک محاسبه گر سن گذاشته بود خیلی خوشم اومد منم برات میذارم عشقم...

 تاریخ تولد شما : ١٩/مهر/١٣٩١
تاریخ تولد شما به سال میلادی: 2012/10/10
روز تولد شما :چهار شنبه
سن شما چقدره؟ : 1 سال 3 ماه 22 روز

از تولد شما چقدر گذشته ؟
چند ماه : 15 ماه
چند هفته : 68 هفته
چند روز : 479 روز
چند ساعت : 11,511 ساعت
چند دقیقه : 690,680 دقیقه
چند ثانیه : 41,440,800 ثانیه

چند روز تا تولد شما باقی مونده؟! 251 روز

اطلاعاتی در مورد ماه تولد شما
سمبل : ترازو
عنصر : هوا
شغل مهری ها:
برج میزان (مهر)

این اسونگران خوش زبان در زمینه هایی قابلیت دارند که بتوانند از این سرمایه ی خدایی خود استفاده کنند. متولدین این ماه بهترین سیاستمداران، مشاوران تحصیلی و آموزشی، دلالان، و مشاوران خواهند بود. آنها افرادی منصف و بااخلاق هستند، و در شغل های که نیازمند قضاوت و انصاف است نیز بسیار موفق خواهند شد.

رازهای رفتاری متولد مهر

برای اتخاذ هر تصمیمی به متولد مهر ماه فرصت دهید ، متولدین مهرماه برای ارضای خواسته‌های خود به دنبال ابراز علاقه‌های آتشین و صمیمانه هستند و از محیط های رمانتیک و خیال‌انگیز لذت زیادی میبرند.اگر میخواهید راهی به قلب آنها باز کنید، بایستی میزان علاقه‌تان را نسبت به انواع هنرها و موسیقی افزایش دهید، در این صورت مورد تحسین آنها خواهید گرفت .همیشه و در همه حال از آنها تعریف و تمجید به عمل آورید و قبل از شروع هر کاری، عقیده و نظر آنها را بپرسید، چون همیشه و در هر زمینه‌ای حرفی برای گفتن دارند .آنها افرادی تعلل ورز و مسامحه کار هستند و گاهی بی‌جهت امروز و فردا میکنند و انجام برخی از کارها را پشت گوش می‌اندازند از این رو، در تصمیم‌گیری ها تا حدی مغرور و متکبر میشوند ولی بهتر است در این طور مواقع به روی خودتان نیاورید و اعتراضی نکنید.آنها باید برای گرفتن هر تصمیمی مدت زیادی فکر کنند و به زمان زیادی در این زمینه نیاز دارند.

سیاره : ونوس
عضو آسیب پذیر : كمر و كلیه ها


برج مهر (میزان)

نشان ویژه: سازگار
عضو تأثیرپذیر: کمر
حرکت ورزشی ایده آل: طناب زدن
معمولاً متولدین مهرماه نیازی به کاهش وزن ندارند و بیشتر، وزن شان را متعادل نگاه می دارند. انجام حرکات ورزشی ناموزون آرامشتان را تهدید می کند.. مثل کلاس های بدنسازی که همیشه شما موقع اجرای حرکات، قدم هایتان را گم می کنید و گیج می شوید. حرکت هایی نظیر شکل روبه رو برای کمرتان مفید است و مناسب حالتان می باشد. حرکات موزون هم با طبیعت و ذات شما سازگار است.

روز اقبال : جمعه
اعداد شانس : 6و9
سنگ خوش یمن : اوپال (روی عکس کلیک کن)

سنگ متولدین مهر ماه

رنگ : آبی و بنفش
گل : سرخ
حیوان : خزندگان 

 اینم آدرسش واسه بقیه دوستایی ک میخوان بدونن

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

 سر پیری و معرکه گیری از ی نوع دیگه: تازه یادت افتاده تو گهواره چقدر خواب میچسبه!!!

 16totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

16

منکه لبها و چشا و نگاتو 

گردی اون صورت ماتو

به همه دنیا ، نمی دم نه

16

همه چی تمومی >> آره تو

عشق و آرزومی >> آره تو

دنیا پر خوشبختی میشه وقتی رو به رومی

16

مامان عاشقـــته ارشان ، برات میمیره

اینو همیشه یادت باشه

16

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

16 

sendscraps

آرزوی من برای تو: هرچی آرزوی خوبه مال تو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

سپیده مامانه پارسا
12 بهمن 92 22:25
آخی عزیزه خاله مامان تو رو زد؟؟؟میزنمش..بووووووووووووووس
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
آره خاله بکشش
مامان کیان کوچولو
13 بهمن 92 14:53
عزیزم چقدر دلم برات تنگ شده بود شیرین زبون .. بلبل خونه ما هم حرفاش شبیه تواه هااااااا اینا پفیلا رو با اسباب بازی اشتباه گرفتن گویا ..
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
ما هم همینطور خالی سمیه جونم ای جانم آره والا خخخخخخخخ
Sheida
13 بهمن 92 17:24
منم پفيلا ميخوام
الهه(مامان یاسان)
13 بهمن 92 17:56
سلام شقایق جونم درکت میکنم عزیزم ایشااله ارشانم درکت میکنه و میبخش الهی قربونت برم خاله که انقدر شیرین زبونی
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
امیدوارم. بوووووووووووووووووووس
shima
13 بهمن 92 19:13
Salam khale joon. Delam vasat tang shode bood kheyli vaght bood behet sar nazade boodam Ghorboonet besham ba shirin karihaaaaaaaat
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
منم دلم تنگیده بود خاله جون......
شقایق مامان آرشا
13 بهمن 92 22:13
چه خوب به ترک شیر عادت کرد خیلی شیرون زبونی خاله فدات
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
مرسی خاله شقایق جونم
مامان محمدرهام جون
14 بهمن 92 9:15
ااااااااااااااااای جانم حالا بالاخره موبایل خریدی یا نه؟؟برای ارشان باید یه آی پد میخریدی!! عکساش همه خوردنی بود مخصوصا گریه ش برای اسباب بازی خوردنیشفدای اشکات خالهداری کم کم آقا میشی شیرین زبون،بای بای شیر
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
نه خواهر پولم نرسید.
جیران بخشنده
14 بهمن 92 12:59
ای جانم ارشان شیرین زبون تو چه قدر نازی عزییییزم چه قدر کارات شیرینه خیلی دوست دارم وروجک ناااااااز
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
میسی خاله جیران جونم
مامان الیار
15 بهمن 92 1:01
اخیییییییییییییییییی خاله قربونت بشه مامانی زده تورو بمیرم خاله ولی اذیتش کردی این کارو کرده دیگه اخه مامانی خیلی دوست داره کهخیلی اقا شدی ها ناز من با این شیرین زبونیهات کلی کیف کردم خیلی میبوووووووووووووووووووسمت عزیزم
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
مرسی خاله وحیده مهربونم بووووووووووووووووووس
مامان ایلیا(آرزو)
15 بهمن 92 13:54
سلام عسلم خوبی نوش جونت آفرین که پسر خوبی هستی دست مامانی هم درد نکنه که چیزای خوشمزه درست میکنه مواظب خودت باش جیگرم
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
سلام خاله آرزو جون مرسی بوووووووووووووووووووووووووووووس
الهه مامان امير محمد
15 بهمن 92 21:59
فداي تو گل خوشگلم برم با اين شيرين زبونيهات. ]
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
خدانکنه خاله جونم
فرناز خاله آرسن جون
16 بهمن 92 13:56
اول شقایق جون یه خسته نباشید به مامان مهربون بگم با اینهمه شیطونی های ارشان جون اینهمه دقیق خاطرات ارشان رو واسش ثبت میکنه اما عکسها واقعا بدون شرحا و گویای شیطنت گلپسری واقعا همه بچه ها کپی پست هم هستن اما خداییش ارشان خیلی ساکتتر از آرسنه حداقل شمع رو فوت میکنه دست نمیزنه یعنی خطری نیستش اونجا که غذارو پخش کرده من از خنده مردم اون شکمش منو کشته شیطونه میگه بیام اون شکمتو بخورم ای جونم گریه هاش دلمو کباب کرد تو خوابم عین فرشته هاست
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
وای ووای مرسی دوست گلم. خخخخخخخخ راست میگی این بچه ها اینطورین دیگه
مامان صدرا
16 بهمن 92 14:01
سلام از پست تولد صدرایی دیدن کنید....
مامان صدرا
18 بهمن 92 22:37
از پست تولد صدرایی دیدن کنید.....
مامان زری
19 بهمن 92 2:14
وایییییییییییی آفرین به این پسر فهمیده که فقط روزی یه بار شیر میخوره ولی بهونه نمیگیره شقایق جون بابا آفرین به تو ،چطوری اینکارو کردی ؟ نترس بابا کار بدت رو نمیگم که، از شیرگرفتن ارشان رو میگم
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
خیلی سخت بود زری جون. دوروز تمام گریه هاشو تحمل کردم ک واسه ی مادر خیلی دردناکه ولی واسه خاطر خودش بود
مینا مامان آرمانی
20 بهمن 92 12:11
الهی ارشان جونم نمک خاله... مامانی بزار پسرم پفیلا بخوره  آره مامانی بچه ها همینطورین...منظورم اون عکس توی گهوارشه.خیلی باحاله
مرضیه
20 بهمن 92 20:29
باز هم سلام به به گل پسرمون دیگه مستقل شده می مونه خونه مامان جونش بهانه هم نمی گیره ای خدا شقایق جان گمونم خودشو به خواب زده که فکر کنی خوابیده اییییییییییییییی جونممممممممممممم مهربونننننن مننننننننننننننننننننن خو خاله جونم چرا مامان رو اذیت کردی که مامان هم ناخواسته بزنتت؟ الهی قربونت بشم که مامانتو آروم هم کردی دوست جونم ماشاا... خیلی فهمیدست گل پسرمون حتما واسش اسپند دود کن چشم نخوره بعد هم دوست جونم ناراحت نباش حتما بخشیدت که کلی نازت داده قربونت بشم که مردی شدی واسه خودت دوست جونم بهت تبریک میگم که تو این مرحله موفق شدی آخخخخخخخخخخخخ من قربون حرف زدنت بشم که انقدر خوشمل حرف می زنی عدیدم چه عکس های خوشگلی به به عاشق تمام عکس هاتم مخصوصا با موی فشن عکس های آخر هم که خیلی ناز شدی گلم دوست جونم دقیقا مشخصه که ارشانی بزرگ شده موهاش هم که باز بلند شده من عاشق موهاشم