ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

هجده ماه با حباب کوچولو...

1393/1/23 17:37
880 بازدید
اشتراک گذاری

Good Bye! Images

رشــــــــــــــــــــــــــان پیشـی تا این لحظه ، 1 سال و 6 ماه و 0 روز و 2 ساعت و 6 دقیقه و 26 ثانیه سن دارد :.

یک سال و نیمه شدنت مبارک همه هستی مامان

18

sendscraps

منتظرم بیای پیشم دور سرت بگردم

دور سرت بگردم

دور سرت بگردم

از سر تا پات بشم فدات

دور سرت بگردم

دور سرت بگردم

دور سرت بگردم

♫♫♫

18

Happy Birthday Images

باورت بشه باورت بشه عاشقت منم

باورت بشه

زیبای منی رویای منی

باورت بشه که تو همه دنیای منی

♫♫♫

18

Happy Birthday Images

مثل کویر که تو رویای خودش خواب یه دریا میبینه

مثل یه شمع که واسه صبح سحر هرشب به یلدا میشینه

مثل نسیم که به گیسوی درخت دست نوازش میکشه

مثل یه گل که پر از نازه و پروانه که نازش میکشه

♫♫♫

18

Happy Birthday Images

دوست دارم حقیقته دنیا بزار بدونه

عاشقی مثل من کمه تو این دور و زمونه

منتظرم ببوسمت صدبار به هر بهونه

هر رزو تو رو بیدار کنم با شعری عاشقونه

♫♫♫

18

Happy Birthday Images

باورت بشه باورت بشه عاشقت منم

باورت بشه

زیبای منی رویای منی

باورت بشه که تو همه دنیای منی

♫♫♫

18

Happy Birthday Images 

عزیز دل مادر 18 ماه رو هم ب سلامتی ب پایان رسوندیم. نمیدونی تو این 18 ماه ک با همیم چــــــــــــــــــــطور بهت انس گرفتیم. یک لحظه نمیتونیم  فکر نبودنت رو بکنیم. بی اندازه عاشقتم مادر! عاشق نفس کشیدنت، عاشق راه رفتنت، عاشق غذا خوردنت، عاشق شیطنت هات، عاشق تک تک سلول های وجودت، عاشق لحظه لحظه بزرگ شدنت...

18

Just stopping by to say happy birthday  Images 

دفترچه ی خاطرات قلبم را که خالی از عشق و یکرنگی بود

سرشار از عشق و محبت کردی  ، نازنیم ، زیباترینم

حضور گرم و همیشگی ات را هزاران هزار بار سپاس می گویم

ماهگردت مبارک

18

18

و کیک بیچاره بعد از هجوم پسرک یک سال و نیمه

18

آرزوی من برای تو، هرچی آرزوی خوبه مال تو

i heart U Images

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان محمدامین
23 فروردین 93 16:44
وای اینجا چرا این شکلی شده شقایق؟؟؟به من رمز بده وگرنه گریم میگیره هاااااااااااااااا دلم برای پسرم میتنگه....منم مورد اعتماد
شهرزاد
23 فروردین 93 18:39
رمز عوض شده؟رمز قبلی باز نمی کنه
شقایق مامان آرشا
23 فروردین 93 23:31
رمز لطفا
مامان امیر
24 فروردین 93 9:40
سلام عزیز دلم خوبی دلم واسه ارشان تنگ شده خیلی وقت نیومدی و عکس پسمل خوشگلتو نزاشتی هر روز میام و سر میزنم بهتون، میشه رمز وبدی عزیزم
مرضیه
24 فروردین 93 14:32
سلام خوبی عزیزم؟ ارشان جونی خوبه؟ شقایق جان چی شده؟ رمز رو عوض کردی؟ اگه میشه لطف کن و باز هم بهم رمز بده تا ارشان گلم رو ببینم دلم حسابی واستون تنگ شده از طرفم ارشان گلی رو کلی ببوس
مامان یگانه و ریحانه
24 فروردین 93 15:44
خانومی منم میتونم رمز داشته باشم با کلی امید اومدم ولی دیدم ای دل غافل اینجا چرا رمز دار شده؟!
زهرا
24 فروردین 93 19:39
سلام مامان شقایق من تازگیا اینجارو پیدا کرده بودم و کل مطالبتونو خونده بودم اگه دوست داشتی به منم رمز بده تا ادامه رو هم بخونم
امیرحسین کوچولو نفس ما
26 فروردین 93 13:17
خصوصی
سپیده مامانه پارسا
28 فروردین 93 13:18
18 ماهگیت مبــــــــــــــــــــــــــــــارک نفس خاله جون..بوووووووس ایشالا همیشه تنت سلامت باشه..
مرضیه
28 فروردین 93 14:34
سلامممممممممممممممممم دوست جونم خوبی؟ ارشان گلی خوبه؟ واییییییییییییییییییییی نمی دونی چقدر خوشحال شدم که بهم رمز دادی نزدیک بود جیغ بکشم 18 ماهگی گل پسر مبارک باشه خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوست دارم ارشانم شقایق جان ارشانی خیلی ناز شده حتما واسش اسپند دود کن انشاا... که از چشم بد به دور باشه همیشه عاشقققققققققققققق عکساش شدم از طرفم محکم محکم ببوسش واسه ارشان عسلی و مامان خوب و مهربونش
مامان رقیه
30 فروردین 93 9:26
آی جیگر اون دهن غنچه رو برم منننننننننننننننننننننننن شیطونک شاد و خرم باشی همیشه
الهه مامان امير محمد
1 اردیبهشت 93 1:31
يك سال و نيمه شدنت مبارك گل خاله. منم از اون كيكه ميخوام كه ارشان جون بهش حمله كرده. حتما مثل خودش خوشمزه بوده.
محمدرهام ومامان سمانه
12 اردیبهشت 93 9:09
با شرمندگی وعرض پوزش بابت تاخیر عروسک چشم تیله ای خاله،پیشی ملوسه 18ماهگیت مبارک انشالله شمع 180سالگیتو فوت کنی خاله جونم