ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

مادرانه...

1393/4/11 22:15
930 بازدید
اشتراک گذاری

آه ای دنیای کوچک مادرانه من !!!

 ارشان مادر ، حال مرا اگر میپرسی این روزها سرم گرم زینک اکساید ها و آیروویت هاست...ویتاگلوبین ها و سانستول ها و یا پریمیوم ها ...

دغدغه تعویض پوشکت یا وعده غذاییت و حسرت این بشقاب غذایت که همیشه پر است و خالی نمیشود.

این روزها به راه حلی فکر میکنم برای وزن گیری!!!

شیرت را که میخوری من چه خوشحالم وقتی سیر میشوی یا لبخند میزنی!!!

تو نمیدانی از چشمهایم که بیخوابی ماه هاست آنها را گروگان گرفته است.

و دنیای کوچک مادرانه من خوب میداند چگونه در حسرت حمامی گرم و سکوتی مطلق وساعتی چند در خلوتی غریب هستم...چیزی که مدتهاست دیگر تجربه اش نکرده ام.

هر جا بروم فکر تو را نیز با خود خواهم برد و مثل دونده ای در میدان میخواهم زود تر به تو برسم!!!

 عشق کوچک من ،حال مرا اگر میپرسی این روزها دیگر درگیر خاله زنکی های خاندان نیستم.حقیقت شاید این باشد که رمقی نیست برای پیگیری برای کنجکاوی و چه و چه!!!

شبهایم مملو از شب بیداری های محض است,خواب های کوتاه اجاره ای!!!سفیدی سحرگاهانی که نجوای روزیست دیگر و کتفی که درد میکند.

نظافت های نیمه تمام و صحبت های تلفنی بی نتیجه که به خاطرت قطع تماس میکنم و تا ابدالابد فراموش میکنم که گفته بودم تا نیم ساعت بعد زنگ خواهم زد 

هه هه!‌

اما شیرین است دنیای با تو بودن و در این بداهه گویی حاصل از خواب معصوما نه ات اعتراف میکنم دنیای کوچک مادرانه ام را بیش از هر چیز دوست دارم....

عشق مادر ممنونم ک ب من لغب زیبای مادر را اهدا کردی، ممنونم ک با آمدنت بهشت با این عظمت را به زیر پایم نهادی، ممنونم که هستی!!! ممنون

ارشان زیبای من، این روزها خیلی خوشحالم ، وقتی خوشحالی ، میخندی، شاد میشوی جان میگیرم. پس همیشه بخند مادر، این آرزوی بزرگ من است. خوشبختی تو!!!

آرزوی من برای تو، هرچی آرزوی خوبه مال تو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)