ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

مسافرت عید فطر و تولدم!!

1393/5/23 18:33
1,595 بازدید
اشتراک گذاری

قبل از اینکه این پستو بخونی بدون واقعا مردم تا این پست تایید بشه. لب تاب خرابه و نمیشه پست بذاریم. یه عالمه عکس مونده که بذارم....


سلام گوگولـــــــــــــــــــــــو، خوبی عشقم؟ بیا بریم که با عکس و خاطرات جدید اومدم

از عید فطر بگم که باباعلی بیچاره 2 شب پشت شیفت شب شد ... من هم از غصه نرفتم خونه بابارضا... گفتم میمونم خونه. روز عید رفتیم دوتایی یه گشتی تو خیابون زدیم و خوراکی خریدیم برگشتیم. شام مفصل و کلی خوراکی درستیدیم و دوتایی جشن گرفتیم. آب بازی و کلی بازی های دیگه. خب چه کنیم ... کار تو بیمارستانه دیگه میدونی که!!!!!!!!!!!

8 مرداد برنامه مسافرت داشتیم با بابا رضا اینا، ساعت 5 بعد از ظهر راه افتادیم سمت شمال و راه کامل باز بود. اصلا تو ترافیک نبودیم. تو هم چون دای دای باهامون بود اذیت نکردی. راستی هممون با ماشین بابا رضا رفتیم. وقتی من داشتم سوار میشدم هم زمان دای دای هم سوار میشد ، تو نگاه کردی دیدی من نشستم و دایی جون بیرون مونده هی به من میگفتی جا نمیشه ... برو!!!!!!!!!!!!!!!!!! ینی من برم بیرونو دای امیر سوار شه!!!!!!!!!!!!! تا این حــــــــــــد مادر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یه جا هم وایستادیم و عصرونه خوردیم و شما به شیطونیت رسیدی!

واااااااااااااااااااااای هوای شمال عالی بود. شبا خنک ، بارونم میومد. کیف کردیم. روزا هم خنک و آفتابی.

10 مردادم که میــــــــــــــــــــــــــدونی!!!!!!!! تولد خودم بود!!!!!! بعله مادر پیر شدیم. خخخخخخ 24 ساه شدیم رفت. خوشحالم که تو سن 24 سالگی یه پسمل شیطون 21 ماهه و یه شوهر مهربون دارم. خدایا ممنونم.

اون روز بابایی مارو برد بیرون و کلی گشتیم و خوراکیهای خوشمزه خوردیم ... بعدم کیک گرفت و رفتیم خونه دور هم کلی عکس گرفتیم. اون شب تو و ملیسا و مهدیس نذاشتید آخرشم آرزو کنم و شمع رو فوت کنم خخخخخخ.

اینم ملیسا و مهدیس در حال کیک خوردن

11 مرداد با موتور رفتیم بیرون. واااااااااااااای هوای عالی و موتور سواری ، عاشقشم. تو هم کلی کیف کرده بودی. رفتیم سر مزار بابایزرگ :(

قربون سایه پسملم...

برای ناهار هم رفتیم خونه دایی من و تا میتونستیم خوش گذروندیم.

12 مرداد هم غروب همه با هم با انرژی جدید و فول برگشتیم تهران تا به کارای اسباب کشی برسیم. خب میدونی که دیگه چیزی نمونده. طی چند روز آینده قراره بریم خونه جدید! واااااااااااااای خیلی خوشحالم. از طرفی هم کلی کار دارم.

18 مرداد رفتیم یکم دور دور! به مناسبت ماهگرد 22 شما! میخواستیم برات کیک بگیریم که فکر کردیم این ماه با پیتزا برات جشن بگیریم. چون تو عاشق پیشتا (پیتزا) هستی! اون شب کلی خوش گذروندی و موقع برگشت یکی هم گرفتیم که روش برات شمع بذاریم خخخخخخ!!! خب مگه چیه. حداقل یه چیزیه که دوست داری!

8.gif

یه چیز بامزه:

یادته گفته بودم عطسه میکنی میگی خداشکر( الهی شکر)؟ الان مدتیه که بعد از عطسه ، سرفه ، خمیازه و آروغ هم میگی خداشکر خخخخخخخخخخخ آخه من فدای تو بشـــــــــــــــــــــــــم پیشی ناااااااااااااااااااااااازم.

یه سری عکسای همینجوری:

ارشان شورت به کله خخخخخخخ

وقتی پیشی با مامانش قهر کرده

اینم مدل جدید  ماست خوردنه. با سر رفت تو ماست

آرزوی من برای تو ، هرچی آرزوی خوبه مال تو

پسندها (5)

نظرات (17)

سپیده..مامانه پارسا
23 مرداد 93 22:12
ماشالا خوشکل خاله چه بزرگ شدی ناز شدی جیجر شدی
مریم مامان ارمیا
24 مرداد 93 1:13
عزززززیز دلم هزار ماشالله پسرم چقدر آآقاتر شدی قربون اون لبو لوچه ماستیت خاله جوونی شقایق جونی ایشالله به سلامتی جابجا بشین عشقم واقعا خسته نباشی با این وروجکا زندگیه روزمره سخته چه برسه به اثاث کشی در ضمن دوست خوشگلم تولدتم مبارک ایشالله همیشه شاد و خوشبخت باشین
رضوان
24 مرداد 93 11:36
تولدت مبارک شقایق جون....چه عاااالس اثاث کشی نزدیکه...همیشه شاد باشید...ارشان جووونمو ببووووووس
شیما مامان شاهین کوچولو
24 مرداد 93 13:35
شقایقی تولدت مبارک دوستم...ایشاله تولد 200 سالگیتو کنار خونواده و ارشان جون و دو سه تا فسقلی دیگه که از سر و کولتون بالا میرن جشن بگیری خواهر کمک نمیخوای؟؟؟؟ من حاضر و آماده در خدمت شمام واسه اسباب کشیااااا
مامان لیلا
24 مرداد 93 15:34
تولدت مبارک شقایق جونم انشاالله ۱۲۰ساله بشی دوست خوبم و سایت بالای سر ارشان گلی باشه,فداااااای این گل پسری با خدارو شکر کردنش
مامان
25 مرداد 93 1:16
وای شقایق جون خیر ببینی رمزو عوض کردی.دیونه شدم بسکه اونو قاطی میکردم... فدات بشم تولدت مبارک من عاشق مردادی ها هستم....هم ماه همسرم هستی قربون ارشان خوشگلم که عاشق پیتزاست.بووووووس
مامان
25 مرداد 93 1:24
خصوصی خانمی
مامان و مهزیار
25 مرداد 93 7:38
سلام عزیزم تولدت با تاخیر مبارک. خوبکردی رمز عوض کردی این بهتر. خانمی هنوز جنسیتش معلوم نیست عروست بود خبرت میکنم
مامان و بابا
25 مرداد 93 8:17
سلام خوشگلم خوبی؟22 ماهگیت مبارک و تولدت مبارک شقایق جون ایشالا که همیشه سلامت باشی خیلی خوب کاری کردی رمزتو عوض کردی اخه خیلی سخت بود ببوس عشق منو
مامان سارا
25 مرداد 93 10:48
سلام شقایق جون خوبی؟؟؟؟؟؟ تولدت مبارررررررررررک باشه عزیزمممممم. ایشالله 120 ساله شی. به به ایشالله به سلامتی اسباب کشی کنید. ارشان ناز نازی خاله پیشی خوشکل خاله رو ببوس.
الهه مامان امير محمد
25 مرداد 93 10:58
مامان شقايق جون، تولدت مبارك. انشالله در كنار همسر محترم و ارشان جون 1000 ساله بشي. فداي ارشان جونم بشم . عاشق اون عكسه شدم كه با مامانش قهر كرده. از طرف من محكم بماچش.
مامانی
25 مرداد 93 11:02
شقایق جون تولدت مبارک عزیزممممم همیشه به سفر و شادی باشین گلم ارشان خوشگلمو ببوس
فرناز خاله آرسن جون
26 مرداد 93 13:16
همیشه به سفر و گردش ارشان جونم رو فداش بشم که اینهمه هوای داییش رو داره راستی شقایق جون تولدت رو تبریک میگم ایشالله 120ساله بشی به همه آرزوهات برسی الهی آمین ارشان و کارهاش منو کشته اون قهر کردنش شورت به سر ماهگردتم مبارک باشه ارشان شکموی عاشق پیتزا
مامان رقیه
27 مرداد 93 12:00
چه خوب که رمزتو عوض کردی آدم دوست داره هی بیاد هی بیاد ایشالا همیشه به دل خوش باشی و سلامتی و گردش تولدتم مبارک دوست همیشه مهربونم مراقب خودتو این گل پسر باش
نسیم مامان باربد
27 مرداد 93 19:07
همیشه خوش باشید عزیزم 22 ماهگی و 24 سالگی هم مبارک عشقم
مامان آرتین
29 مرداد 93 8:22
قربونت برم چه خوشکل سر قبر نشسته . فدای اون دستای کوچولوی نازت
سولماز
15 شهریور 93 22:39
سلام خانمی تولدت مبارک می بینم که هم ماه منی با بهترین ارزوها پسری چه بامزه ماست می خوره پیشاپیشم خونه جدید مبارک با دلخوشی وتندرستی بشینی توش