ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

بیست و سه ماه با حباب کوچولو...

1393/6/20 19:14
816 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام دردونه

سلام سلام جیگر مامان

ماهگرد 23مبارک زندگیم. امیدم ایشالا یه روزی 23 سالگیتو جشن بگیرم... فدای خنده هات

این اولین ماهگردت تو خونه جدیده... و چون خودت عاشق پیتزا هستی بازم با پیتزا تولد گرفتیم

35.gif

 الفبا برای سخن گفتن نیست / برای نوشتن نام توست اعداد
پیش از تولد تو به صف ایستاده اند
تا راز زاد روز تو را بدانند
ماهگردت مبارک

تو یک تولدی شدی به قلب زخمی ام ببین / که با تو من ظهور شدم احیا شدم مثل نگین
عزیز مبارکت باشه امروز روز تولدت / این قلب خسته منه بردار برو ما خودت . . .

جشن میلادت را به پرواز می روم
دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها
آسمانی که نه برای من
نه برای تو
که تنها برای “ما” آبیست . . .

صدای یک پرواز
فرود یک فرشته
آغاز یک معراج
و شروع یک زندگی
ماهگردت مبارک

آرزوی من برای تو هرچی آرزوی خوبه مال تو

پسندها (8)

نظرات (28)

الهه مامان امير محمد
21 شهریور 93 1:06
سلام شقايق جون. منزل نو مبارك. دلمون خيلي براتون تنگ شده. زود با يه عالمه عكس بيايد.
زهرا مامان ایلیا جون
23 شهریور 93 16:22
شقایق نازم خونه نو مبارک من که حسابیدلم برات تنگ شده
مامان کیان کوچولو
25 شهریور 93 21:51
سلام شقایق جون .. خوبی؟ خسته نباشی، .عزیزم رمز جدیدتو نداشتم و مدتهاس نتونستم آرشان کوچولو رو ببینم .. بیشتر وبلاگا رمزی شده رمزاش رو هم ندارم .آ خوشحالم ک تونستک برات پی ام بذارم اگه دوس داشتی بیا وبلاگم ... تولدتم یادم بود اما رمز نداشتم . . با تاخیر بهت تبریک میگم عزیزم
مامان نازنین زهرا
26 شهریور 93 15:34
سلام من هم یه اصفهانی اما ساکن تهران خوشحال شدم با هاتون آشنا شدم بچه من هم 91 ایه
سما
28 شهریور 93 17:32
سلام روزبخیر ***فروش انواع لباسهای تگدار ترک با پست رایگان و قیمت های کاملا منصفانه حداقل 5%کمتر از قیمت فروشگاهها*** http://ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=972732
رضوان
29 شهریور 93 18:28
من ک خیلللللللللی دلم برا ارشان جونی تنگ شده
مامان سوده
30 شهریور 93 1:33
وایییی شقایق بیا دیگههه دلمون تنگ شده براتون....
مامان
31 شهریور 93 0:50
کجاییی شقایق جونم.دلمون تنگیدهههههههه.
♥مرجان مامان آران و باران♥
3 مهر 93 14:09
سلام عزیزممم مبارکه به سلامتی شرمنده دیر سر میزنم دوست گلمم گل پسر نازتو ببوسسسسسس
هنگامه
3 مهر 93 15:16
سلام شقایق جون . خونه نو مباررررررررک به به امسال تولد ارشان جون توی خونه جدیده عزیزم شرمنده دیر شد من یک مدت به وب سر نزده بودم . عزیزم من میبرمش پیش خانم دکتر صمدیان توی مرکز پایش آفتاب که انگار جدیدا از مرکز اومده بیرون . به این شماره بهش اس بزن که یه وقت میخوای تا خودش باهات هماهنگ کنه . ۰۹۱۹۷۹۷۷۶۰۳ ارشان جونم رو ببووووووووس
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
ممنونم گلم لطف کردی
فرناز خاله ی آرسن جون
5 مهر 93 19:49
خونه جدید مبارک باشه ایشالله براتون شادی و خیر و برکت بیاره و به زودی با عکسهای جدید ارشان جونم برگردین
مامان
6 مهر 93 3:36
شقایق جون اسباب کشی تموم نشد؟بیایم کمک؟ دلمون براتون تنگ شده. بوووس
مامان آرتین
6 مهر 93 9:28
وایییییی شقایق جونم دلم برات یه ذره شده
سولماز
6 مهر 93 22:51
به سلامتی ودل خوش شاد وخوش باشید
مامان جون
12 مهر 93 16:33
سلام عزیزم.خونه نو مبارک.خیلی ممنون هنوز به من سر میزنی.بابزرگ شدن نگار پست گذاشتن و اینترنت گردی خیلی مشکله.الانم به سختی با اینترنت گوشیم وصل شدم.برات بهترین رو آرزو می کنم عزیزم.بازم از لطفت ممنون
محمدرهام ومامان سمانه
13 مهر 93 12:10
نشانم ده صراط روشنم را / خودم را، باورم را، بودنم را خداوندا من از نسل خلیلم / به قربانگاه می آرم «منم» را قربان، عید سر سپردگی و بندگی مبارک
مامان لیلی
19 مهر 93 12:11
تولدت مبارک گل پسری............ الهی 120ساله شی زیر سایه پدر و مادر خونه نو هم مبارک.... ایشالا فقط اتفاقهای خوب بیفته براتون توی این خونه جدید
مامان و مهزیار
20 مهر 93 8:50
سلام عزیزم تولد ارشان جون مبارک . کجایی پس دلم برات تنگ شده خانمی هم برای خودت هم ارشان جونم. راستی شقایق نی نی ام پسره. نشد که ارشان دامادم بشه
مامان آرتین
22 مهر 93 9:36
شقایقم کجایی. بیا دیگه. دلم براتون تنگ شده حسابی
هنگامه
27 مهر 93 23:26
ارشان جونم تولدت مباررررررررک
فرناز خاله ی آرسن جون
30 مهر 93 0:29
ارشان جونم تووولددددت مباااااااارک ایشالله 120ساله شی خوشتیپ خاله البته کمی با تاخیراومدم ببخش شقایق جون.گلم چرا پس نیومدین آپ نکردی؟؟؟نگران شدم.ایشالله که خوب وخوشین سرتون واسه اون گرمه.خلاصه منتظر عکسای ارشان جونی هستیم دلمون واستون تنگ شده گلم
مامان منا
4 آبان 93 17:27
سلام عزیزم شقایق جون خونه جدید مبارک باشه دلم برای خودت وارشان جون یه ریزه شده
سپیده..مامانه پارسا
6 آبان 93 22:51
کجاااااااااااااایی پس دختررررررررررررررررررررررر
مامان محمدپارسا
7 آبان 93 15:59
کجایی پس شقایق جون؟
سمیه مامان آبتین
9 آبان 93 13:49
سلام خانمی خونه جدید مبارک واقعا دلم برای دیدن ارشان جون تنگ شده خانمی خیلی خیلی ... بی معرفتی چند ماهه رمز رو می خوام اما خبری نیست مامانی اگه امکان داره خوش تیپ پسر رو بوس بوس کن
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
سلام عزیزم ممنون ک بهمون سر میزنی. میشه آدرس وبلاگتو بدی؟ چون ب دوستانی ک وبلاگ دارن رمز میدم. ببوس پسر نازت رو
مامان سوده
12 آبان 93 3:43
شقایییییییییییییییییییییییییقققققققققققققق بیا دیگههه دلم برای ارشان تنگ شده...دوستتون دارم
مامان امیر
15 آبان 93 10:00
سلام شقایق جون خوبی ، ارشام خوبه ، دلم واسش تنگ شده، میشه به من رمز بدی گلم
شيك پوش
15 آبان 93 13:06
با ما شيك پوش شويد: http://alizeshop.mihanblog.com