ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

دو سال با حباب کوچولو...

1393/8/20 16:52
984 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ای بهترین تفسیر تلاش استقامت و عظمت

سلام ای بهترین تفسیر خوبی ها و معنای عشق

سلام بر تو و ماه تو

سلام بر تو که نامگذاری روزت نیز یکی از باشکوهترین روزهای خداست.

روزهای هفته شتابان از پی هم میگذرند

روزهایی که گویی در صفحات تقویم بی تابی میکنند

و بی قرار شده اند تا بار دیگر برایم ماه مهر رقم بزنند.

ماه مهرم کاش بودی تا دلم برای نبودنت دلتنگ نمیشد

و بیقرارریم تنها از شوق رسیدن چنین روزی بود......

فصل ها را دوست میدارم
بهار، تابستان، پاییز و زمستان را
هر کدام را به نحوی و داستانی...
پاییز را بیشتر دوست میدارم
زیرا که تو درآن فصل بدنیا آمدی...
باران را میفهمی و تنها خیس نمیشوی
مهــرت؛ همچون گلی بر سینه ام

 

بله مامانم مهر از راه رسید... مهر که برای ما سر تا سر زیبایی و خاطرست... تک تک ساعت های مهر 91 رو یادمه و هیچ وقت فراموشش نمیکنم. و عاشقانه تو سینم حفظش میکنم...

اون شب علاوه بر خودمون و بابا رضا اینا عمو و زنعموی بابارضا اومدن خونمون... خیلی شب خوبی بود. کلی رقصیدی و خوشحال بودی. برای ماهم مهم اینه که تو خوشحال باشی....

پاييز ، به خودى خود ، زيباتر از هر بهارى هست ... زيباتر از هر فصلى
زيباتر از هر "زيبا"يى ...
آخه تو دل کدوم يک از عناصر طبيعت ، "مهر" هست که بخواد خواب رقابت با پاييز رو ببينه؟!
کدوم "زيبا"يى ، به سنگ محک پاييز بازم زيباست؟!
پاييز ، يعنى دگرگونى ..... ...
حتى دگرديسى ....
پاييز ، يعنى من ، تو ، او ، ياد ديروز ..... شوق فردا ..... بى بهانه ....
پاييز ، يعنى مى توانى ببخشى ..... مى توانى مرنجى و مرنجانى
مى توانى کينه ها را همچون زرد برگ هاى خشک ، بر زمين بريزى و به صداى خش خش و خرد شدن شان لبخند رضايت بزنى شايد بى جهت مهربان تر و مهربان تر هم بشوى ذهنت را خالى کنى از خط خطى ها و منتظر مهر بمانى ....

اینم بابارضا و عموش که تو خیلی دوسشون داری

هدیه دایی جون

مرسی دایی جونم

بابارضا و مامان شراره عمو و زنعمو هم نقدی هدیه دادن. ممنون ازشون

خلاصه گل ناز مادر دو سال از با هم بودنمون گذشت... مثل برق و باد...


21 مهر 93 :

ســـــــــــــــــــــورپـــــــــــــرایـــــــــــــــــــز

اون شب قرار بود عمو مجتبی که نتونسته بود واسه تولدت بیاد واسه شام بیاد خونمون... وقتی درو باز کردیم دیدیم عمو جون برات کیک گرفته و تولدت مبارک میخونه.... از طرفی ذوق دیدن عمو مجتبی و از طرفی تولد دوباره نیشتو حسابی باز کرده بو هههههه

و اینگونه 2 سالگی هم مثل یک سالگی دو بار تولد داشتی.... منتها مختصر تر:

قربون ذوقت برم، تا شمع روشن میشد فوت میکردی نمیذاشتی عکس بگیرم. بابایی و عمو هی سرگرمت میکردن ک ففوت نکنی. تو هم غش غش میخندیدی

بعدش برامون کلی رقصیدی... هی میگفتی همو جون گِر بده!!!!!!! ینی قِر بده!!!!!!!!

آره مامانم. شب فوق العاده قشنگی بود. خیلی خوش گذشت. ممنون عمو مجتبی مهربون... جای الناز خیلی خالی بود.

1177352495.gif

آرزوی من برای تو ، هرچی آرزوی خوبه مال تو

پسرک مهرماهی خودم عاشقانه دوستت دارم

پسندها (2)

نظرات (14)

مامان ایلیا
22 آبان 93 0:16
سلام ارشان جون خوبی?دلم خیلی تنگ شده بود تولدت مبارک ایشالا ۲۰۰ ساله بشی جیگرم
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
سلام خاله آرزو مهربونم ، مرسی، ممنووووووون[
سعيده مامان آرتين
22 آبان 93 20:14
عزيز دلم قربون اون لبخنداي زيبات. مبارك باشه تولدت. الهي هميشه زير سايه بابا و مامانت موفق و سالم و عاقبت بخير باشي. يه عالمه تو و مامان شقايقت رو دوست دارم
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
ممنون خاله سعیده مهربوووووووووون
شيدا
23 آبان 93 16:03
اخيش بعد مدتها بلاخره اومدين...
مامان زری
23 آبان 93 23:41
سلام عزیز دلم خوبی جیگر طلا؟ تولدت مبارک گل گلی انشاالله 120 سال زیر سایه مامان بابایی خوش و خوشحال باشی
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
سلام خاله زری مهربون ممنون، مرسی سلامت باشی
مامان ایلیا
24 آبان 93 0:05
شقایق جون من ارزو هستم نه خاله زهرا
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
وای شرمنده، ب وبلاگ نگاه نکردم، الان درستش میکنم ببشقید
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
24 آبان 93 12:42
سلام سلام تولد تولد تولدت مبارکککککککککککککککککک الهی 120ساله وپیروزباشی گلپسرم
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
سلااااااااام، ممنون خاله ای بوس
مامان پرهام
24 آبان 93 22:41
خوشگل خاله تولدت مبارک انشاالله همیشه سلامت و خندون باشی خونه جدید هم مبارک باشه
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
ممنون خاله مهربون، مرسی گلم ممنونم
مامان یگانه و ریحانه
27 آبان 93 9:50
سلام شقایق جون خوبید دلم خیلی براتون تنگ شده بود تولد آقا ارشان گلم هم مبارک باشه ان شالله همیشه تندرست باشه و زیر سایه خانواده خونه جدید هم مبارک باشه ان شالله شادیهاتون رو توش جشن بگیرید
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
سلام عزیزم، ممنون گلم، لطف داری ببوس عسلکای منو
شیما مامان شاهین کوچولو
28 آبان 93 12:01
تولدت مبارک ارشان جونم ایشاله سال بعد مامانی واست بترکونه خدا رو شکر اون شب به پیشی ما خوش گذشته
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
ممنونم خاله مهربون
فرناز خاله ی آرسن جون
29 آبان 93 13:24
ارشان جــــــــــووووووونیییی تـــــــــولددددت مبــــــــــااااااررررکککک ایشالله 120 ساله شی عزیزکم دست همگی درد نکنه معلومه شب زیبا و خاطره انگیزی واسه همه شده
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
ممنون خاله جون، بله شب خیلیخوبی بود
زهرا مامان ایلیا جون
30 آبان 93 23:43
عهههه نظری که برای پست گذاشته بودم ..نرسیده به دستت
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
همه نظرارو تایید کردم، نمیدونم منظورت کدومه
سولماز
10 آذر 93 22:36
عزیزم تولدت مبازک با بهترین ارزوها خوش وشاد باشید وتنت سلامت
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
منون خاله جوووووون
مامان کیان کوچولو
12 دی 93 0:25
سلام عزیزم . تولدت مبارک . خوشگل خان دلم کلی برات تنگ شده بود .. دوسالگیت مبارک پسر ناز .
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
مرسی خاله سمیه جونم
مامانی
1 خرداد 94 10:57
عزیزممم ان شالله همیشه در کنار هم شاد باشین
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
ممنون خاله مهربووووووووووووون