ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

به لطف پیوند تلگرام و نینی وبلاگ برگشتیم به وطن

1396/7/17 19:15
625 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام. امروز ۱۷ مهر ۹۶ و من تازه متوجه شدم نینی وبلاگ از طریق تلگرامم آپ میشه باورم نمیشه
دقیقا دو روز مونده به تولد ۵ سالگی نازدونه من و آخرین پستمم مربوط میشه به تولد ۳ سالگیش. چقدر خجالت کشیدم. دو سااااااااااال تاخیر. امیدوارم از این ب بعد دوباره آپ کنم و خاطراتشو بنویسم. البته اینم بگما اینستاگرام پسری مدام ب روز میشه و دوستای قدیمی هم همراهمون هستن

 


اینم عکس تولد چهارسالگی عشق مادر
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

7.355017
20 مهر 96 8:50
3/427651----با سلام دوست عزيز به وبسايت يکتا فايل دعوت شديد براي دانلود فايل رايگان دانلود هر فايلي که دنبالش هستي وبسايت يکتا فايل http://yektafile.ir/ حتما اين را بخوانيد سايت ها و وبلاک هاي ايراني مطالبي که در سايت قرار مي دهند يا کپي شده سايت هاي ديگه هستند يا اينکه جوک وچيستان قرار مي دهند اگه مي خواهيد يک سايت متفاوت رو ببينيد به وبسايت يکتا فايل بياييد تمامي فايل هاي يکتا فايل اختصاص يکتا فايل هستند وبسايت يکتا فايل http://yektafile.ir/ ----0/7837906
رضوان
11 دی 97 12:24
شقایق جون با اینکه از اینستا دنبالتون میکنم اومدم اینجا دیدم وبتو کلا رمز دارررررررره ...