ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

تولدت مبارک پادشاه پاییزی

1396/7/19 18:04
592 بازدید
اشتراک گذاری
پاییز قدم به قدم میره منو با خودش میبره. کم کم میرم تو عمق خاطرات
میرم و غرق میشم تو قشنگیاش . گاهی به یاد روزای غمگینش اشک میریزم و با شادیاش میخندم
همه اولین ها رو مو به مو یادمه
اون روزی که واسه اولین بار فهمیدم یه حباب تو دلم دارم، اون روز که واسه اولین بار تو مانیتور سونوگرافی دیدمش ، اولین باری که صدای قلبشو شندیم ، وقتی خانم دکتر گفت ضربانش پسرونست، اون روزای سخت استراحت مطلقی و استراسای از دست دادن یار تو دلیم ، خریدن لباسای گوگولی و وسایل نینیانه ، روز زایمان و سرانجام دیدار اول مامان و پسری
بابادونه میگه تو اتاق ریکاوری صداش کردن و گفتن بیا ببین خانمت چی میگه ما که نفهمیدیم ؛ وقتی گوششو نزدیک کرده انگار یکسره گریه میکردم و میگفتم ارشان
یادمه همکارای بابایی صداش میکردن کلوچه
وقتی اولین بار بغلش کردم و یکسره اشک میریختم میگفتم آخه چرا انقدر زشته
اولین شیر دادن ، اولین پوشک عوض کردن ، اولین حموم ، اولین ناخن گرفتن ، اولین واکسن... اولین اولین اولین
و تو پادشاه پاییزم اومدی که تا ابد مال من باشی ، اومدی و اسم قشنگ مادر رو بهم هدیه دادی ، اومدی و تنهاییامونو پر از شیطنت و قشنگی کردی
امروز پنج سال از اون روز زیبا میگذره ، با خنده هات خندیدم با گریه هات اشک ریختم
و من تا زنده ام عاشق خاطرات مشترکمونم ‌
#سلطان #پاییزی #پرنس #پیشی #حباب #کوچولو #پنجمین #زادروزت #مبارک #هرچی #آرزوی #خوبه #مال #تو
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)