ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

اینم شهرزادی که منتظرش بودیم...

1391/7/10 23:39
502 بازدید
اشتراک گذاری

تاریخ 10/7/91

niniweblog.com

گل گل گلدون!      سلام                     غنچه خندون!       سلام

نمک نمکدون!       سلام                     قند تو قندون!       سلام

آی گل پونه!         سلام                     یکی یدونه!           سلام

عزیز دردونه!        سلام                     چراغ خونه!           سلام

niniweblog.com

پسر گل مامان چطوره؟niniweblog.com

از شعر بالا خوشت اومد؟ اینو از عمو فیتیله ایها یاد گرفتم که البته خیلی بیشتره که هنوز همشو حفظ نکردم... (فکر کنم چندروز دیگه تو 1وبلاگ دیگه ببینمش!)niniweblog.com

پسرم الان که دارم برات مینویسم بابایی خونست و در خواب بعداز ظهر به سر میبره! منم قرار بود خوابم ببره اما شیطونیهات نذاشت بخوابم و اومدم برات بنویسم!

niniweblog.com

 

وقتی اوایل بارداری بودم همش به این فکر میکردم که اونایی که هفته 38 و 39 هستن( یعنی یه چیز تو مایه های 1000 سال دیگه) چه کارایی میکنن؟niniweblog.comمثلا همیشه خوابن؟ میتونن خرید برن؟ چطوری میخوابن؟ مهمونی میرن؟ و از این سوالها!niniweblog.com

الان که خودم به او تصور دور دست رسیدم میتونم جواب این سوالات رو بدم... همه چیز مثل همیشه است فقط یکم سخت تر!niniweblog.com 

مثل امروز خودم که  بعد از صبحانه به همراه بابایی رفتیم فروشگاه که لوازم کلی خونه رو خریداری کنیم...niniweblog.com معمولا ماهی 1 بار اینطوری خرید میکنیم ولی امروز به مناسبت اومدن شما رفتیم که خونه رو مجهز کنیم... اینطور که بقیه رو میبینم شاید بعد از اومدنت تا مدتی نتونم سرمم بخارونم!niniweblog.comسبزیهای مختلف هم فریز کردیم و خونه رو تمیز کردیم، و امشب قراره بریم خونه بابا رضا! شاید چند روزی اونجا بمونم... آخه گلم پاهام ورم کرده و نمیتونم راحت راه برم...شبا یکم سخت تر میخوابم... در عوض راحت تر غذا میخورم( آخه رفتی پایین تر و دیگه به معدم فشار نمیاری)... خلاصه اینکه فرق زیادی با قبلا نداره!niniweblog.com

 کتابا و مجله های بارداری رو جمع کردم و مطالبی در مورد زایمان و نوزاد( شیردهی، تعویض پوشک و ...) میخونم!niniweblog.com

راستی مامانی یادته چند ماه پیش که مثل باد گذشت بهت گفته بودم 5تا دیگه مجله شهرزاد بخریم تو میای؟ و هر ماه بهت میگفتم یکی دیگه کم شد! امروز آخریشو خریدم!!!!!!!!!!!  شهرزاد مهر 91... و اسمشو گذاشتم شهرزاد موعود!niniweblog.comniniweblog.com

 این روزا زود حوصلم سر میره و دلم میخواد یکی باشه فقط باهاش در مورد بچه داری و زایمان حرف بزنم...niniweblog.com

 گیفت های مهمونیتو آماده کردیم و با مامان شراره در تدارک جشنی هستیم که بعد از اومدنت میخوایم بگیریم...niniweblog.com

راستی یادم نبود که هنوز بهت نگفتم:ما  تصمیم داریم انشالا وقتی اومدی برای سلامتیت گوسفند قربونی کنیم و مامان شراره میخواد آش نذری بپزه و 1مهمونی مولودی هم بگیره... الانم داریم تدارکات اونو آماده میکنیم... شاید تو که اومدی حسابی شیطون بشی و اجازه این کارارو بهمون ندی!niniweblog.com

در آخر اینکه محمد ارشانم واقعا هم تمام فضای دلم رو پر کردی هم تمام حجم فکرم رو!

niniweblog.com

 

فقط 16روز مونده!!

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان محمدرهام جون
10 مهر 91 16:10
خصوصی عزیزم
مامان محمدرهام جون
10 مهر 91 17:38
خصوصی عزیزم


؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رضوان مامان رادین
10 مهر 91 20:17
چقدر خوب فقط 16 روز.
خیلی روزای خوبین شقایق جون قدرشونو بدون.
مواظب خودت و ارشان جونی باش


آره خاله جون دیگه چیزی نمونده...
چشم مرسی
مامان رقیه
11 مهر 91 8:37
شقایق جان زود باش دیگه چیکار میکنی دلم خون شد بابا


وای به خدا منم دلم میخواد این روزا زودتر بگذره...
مامان یاشار
11 مهر 91 10:15
ای جونم بیا که همه دنیا منتظرته خاله جون. ایشالا سر وقت و به راحتی هم دنیا میای عزیزم


مرسی خاله جووووووووووووووووووووونم
مهرنوش مامان مهزیار
11 مهر 91 11:25
سلام عزیزم به سلامتی . وای منم منتظرم محمد ارشان عزیز رو ببینم. مواظب خودت باش . پیشاپیش نذرتون قبول باشه


سلام خانومی... سلامت باشی
قربونت برم نظر لطفته عزیزم... ممنون
سمیه
11 مهر 91 12:39
به سلامتی
راستی خوبه که کمی پیاز داغ هم اماده داشته باشی!
من که خودم درست کردم و تا چند وقت بوی سرخ کردنش تو خونه نبود !


سلامت باشی گلم...
آره فکر خوبیه...
مادر شوهرم برام آماده کرده و داده...
mamane Ali
11 مهر 91 14:29
سلام شقایق جون .. منم اون موقع ها هر کی رو گیر می اوردم درباره ی زایمان و بارداری و بچه داری حرف میزدم و سوال می کردم و اطلاعات جمع میکردم ! راستی وبلاگی که نوشته هات رو کپی میکنه کیهههه؟ آدرسشو بده بریم بزنیمش


سلام گل خانوم... پس فقط من نیستم...
اگه باز تکرار کرد بهت خبر میدم بریم جنگ!!!!!!!!!!!!!
مامان شیوا
11 مهر 91 22:53
شقایق جون منم همش فکر میکنم اونایی که تو 9 ماهن چی کارا می کنن؟؟؟ خوش به حالت که تا چندروزدیگه گل پسرت به دنیا میاد


گلم برا تو هم چیزی نمونده
انقدر زود میگذره
تو هم به زودی مثل من میشی!
هدی مامان مه نیا
11 مهر 91 23:53
حس مادری خیلی قشنگه و شما هم خیلی خوب بیانش می کنی، آفرین ، دلم واسه دیدن محمد ارشان داره روز شماری می کنه آخه دختر من نه خاله داره و نه عمو ، منم خیلی دوست داشتم خاله بشم ولی نمی شم. خاله جونی مواظب خودت و مامانی مهربونت باشیا آفرین حالا لپتو بچسبون رو دل مامانی


ای قربون مهنیای گلم برم که مثل ارشان خاله نداره!
پس از این به بعد مهنیا 1خاله شقایق داره و ارشان 1 خاله هدی...
مامان محمدرهام جون
12 مهر 91 0:00
خصوصی خصوصی


دیدم خاله جون
آره تفاهم زیاد داریمااااااااااا
مامان محمدرهام جون
12 مهر 91 11:37
سلامممممممممم

شقایق جونم وبلاگت خیلیییییییی خوشگله شکلکهای خیلی نازی استفاده میکنی.البته که به نوشته های قشنگت نمیرسن.بوووووس

اگه گفتی چندروز دیگه مونده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام گل خانوم... مرسی
وبلاگ تو که خوشل تره عزیزم...
وااااااااااااااااای خاله جون 13 روز مونده
مامان کورش
12 مهر 91 17:41
شقایق جون کی میشه این 16 روز هم تموم بشه ان وقت من ارشان جون ببینمش دلم براش یه زره شده تا عکسش تو وبش ببینم


:x:x:xممنونم که تو این روز شماری تنهام نمیذاری...
آخه تنها دیرتر میگذره