ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

پسرک من...

1392/2/3 11:24
568 بازدید
اشتراک گذاری

Welcome Scraps

پسرکم سلام...  ❀◕ ‿ ◕❀ 24.gif

گل قشنگ من، این متن رو خاله الناز چندوقت پیش برای من ایمیل کرد و میخواستم بذارم  تو وبلاگت امایادم رفت!!!!!!!!!!!!!!!!!

حالا برات میذارم. بخونش فرشته من و سعی کن بهش عمل کنی... (ممنونم خاله الناز جون)

256.gif این گلها هم تقدیم ب خاله الناز

پسرم!
ﭘﺴﺮ ِﺧﻮﺑﻢ
ﻣﯿﺪﻭﻧﻢ ﮐﻪ ﺗﻮ ﻫﻢ ﯾﻪ ﺭﻭﺯﯼ ﻋﺎﺷﻖ ﻣﯿﺸﯽ . ﻣﯿﺎﯼ ﻭﺍﯾﻤﯿﺴﺘﯽ ﺟﻠﻮﯼ
ﻣﻦ ﻭ ﺑﺎﺑﺎﺕ ﻭ ﺍﺯ ﺩﺧﺘﺮﮐﯽ ﻣﯿﮕﯽ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺶ ﺩﺍﺭﯼ !
... ﺍﯾﻦ ﻟﺤﻈﻪ ﺍﺻﻼ ﻋﺠﯿﺐ ﻧﯿﺴﺖ ﻭ ﺗﻮ ﻧﺎﮔﺰﯾﺮﯼ ﺍﺯ ﻋﺸﻖ !.... ﮐﻪ
ﺗﻮ ﺣﺎﺻﻞ ﻋﺸﻘﯽ
ﭘﺴــ ـﺮﻡ ...
ﻣﺎﻣﺎﻧﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻮ ﺣﺮﻑ ﻫﺎﯾﯽ ﺩﺍﺭﻩ
ﺣﺮﻑ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺩﺭﺩ ﺭﻭﺯﻫﺎﯼ ﻋﺎﺷﻘﯿﺖ ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ ...
ﻋﺰﯾﺰﺩﻟﻢ !
ﯾﮏ ﻭﻗﺘﻬﺎﯾﯽ ﺯﻥ ِ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺑﯽ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﻭ ﺍﺧﻤﻮﺳﺖ . ﺭﻭﺯﻫﺎﯾﯽ ﻣﯿﺮﺳﻪ
ﮐﻪ ﺑﻬﻮﻧﻪ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ .
ﺑﺪﻗﻠﻘﯽ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﻭ ﺣﺘﯽ ﺍﺳﻤﺘﻮ ﺻﺪﺍ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﻭ ﺗﻮ ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﺟﺎﻧﻢ
ﻫﻤﯿﺸﮕﯽ ﻣﯿﮕﯽ : "ﺑﻠﻪ "!
ﻭ ﺍﻭﻥ ﻣﯿﺰﻧﻪ ﺯﯾﺮ ﮔﺮﯾﻪ ....
ﺯﻥ ﻫﺎ ﻣﻮﺟﻮﺩﺍﺕ ﻋﺠﯿﺒﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﭘﺴﺮﻡ ...
ﻣﻮﺟﻮﺩﺍﺗﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﺘﻮﻧﯽ ﺑﺎ ﻣﺤﺒﺘﺖ ﺁﺭﻭﻣﺸﻮﻥ ﮐﻨﯽ ﻭ ﯾﺎ ﺑﺎ ﺑﯽ ﺗﻮﺟﻬﯿﺖ
ﺍﺯ ﭘﺎ ﺩﺭﺵ ﺑﯿﺎﺭﯼ ... ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭ ﻭﻗﺘﻬﺎ ﺁﻣﺎﺩﻩ ﺑﺎﺷﯽ . ﺑﻠﺪ
ﺑﺎﺷﯽ . ﺑﺎﯾﺪ ﯾﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮﯼ
ﮐﻪ ﻧﺎﺯﺵ ﺭﺍ ﺑﮑﺸﯽ ...
ﻋﺰﯾﺰﻡ . ﭘﺴﺮ ﻣﻐﺮﻭﺭ ﻭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻨﯽ ﻣﻦ !!! ﻧﺎﺯ ﮐﺸﯿﺪﻥ ﺷﺎﯾﺪ ﮐﺎﺭ
ﻣﺴﺨﺮﻩ ﺍﯼ
ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﺑﺮﺳﻪ ﺍﻣﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﯾﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮﯼ ....
ﺯﻥ ﻫﺎ ﺑﻪ ﻃﺮﺯ ﻋﺠﯿﺒﯽ ﻣﺤﺘﺎﺝ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎﯾﯽ ﻫﺴﺘﻦ ﮐﻪ ﻧﺎﺯﺷﻮﻥ
ﺧﺮﯾﺪﺍﺭ ﺩﺍﺭﻩ ...
ﻣﯿﺪﻭﻧﯽ؟
ﺍﯾﻦ ﻭﯾﮋﮔﯽ ﺯﻧﻪ، ﮔﺎﻫﯽ ﻏﺼﻪ ﻫﺎ ﻣﺠﺒﻮﺭﺵ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﺑﻪ ﮔﺮﯾﻪ !...
ﺧﯿﻠﯽ ﭘﺎﭘﯽ
ﺩﻟﯿﻞ ﮔﺮﯾﻪ ﺵ ﻧﺸﻮ ... ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻧﯿﺎﺯﯼ ﻧﯿﺴﺖ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺩﻟﯿﻞ ﻭ ﭼﺮﺍ
ﺑﺎﺷﯽ
ﺗﺎ ﺑﺨﻮﺍﯼ ﺭﺍﻩ ﺣﻞ ﻧﺸﻮﻧﺶ ﺑﺪﯼ ....
ﮔﺎﻫﯽ ﻓﻘﻂ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺸﻨﻮﯾﺶ . ﺑﺬﺍﺭﯼ ﺗﻮﯼ ﺑﻐﻠﺖ ﮔﺮﯾﻪ ﮐﻨﻪ ﻭ ﺑﻌﺪ ﻓﻘﻂ
ﺩﺳﺘﺶ ﺭﺍ ﺑﮕﯿﺮﯼ
ﻭ ﺑﺒﺮﯾﺶ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﯾﻪ ﻫﺪﯾﻪ ﮐﻮﭼﻮﻟﻮ ﺑﺮﺍﺵ ﺑﮕﯿﺮﯼ ﻭ ﺑﮕﯽ ﮐﻪ
ﭼﻘﺪﺭﺧﻮﺷﮕﻠﻪ .!
ﺍﺯﺵ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﮐﻨﯽ ﻭ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﯽ ... ﯾﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮ ﮐﻪ ﺑﺎ
ﻣﺮﺩﻭﻧﮕﯿﺖ ﻏﺼﻪ ﻫﺎﺷﻮ
ﺁﺏ ﮐﻦ ﻧﻪ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻏﺼﻪ ﺁﺑﺶ ﮐﻨﯽ ......
ﺍﮔﺮ ﻫﻢ ﮐﻪ ﭘﺎﯼ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﺩﺭﻣﯿﻮﻧﻪ ﮐﺎﻓﯽ ﻫﺴﺖ ﻧﺎﺯﺵ ﮐﻨﯽ .. ﺑﻬﺶ
ﺯﻧﮓ ﺑﺰﻧﯽ ﺑﺎﻫﺎﺵ
ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﯽ ... ﺍﮔﺮ ﺑﺎﺯﻡ ﮔﺮﯾﻪ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺁﺭﻭﻡ ﻧﺸﺪ ﺩﻟﺴﺮﺩ ﻧﺸﻮ . ﺑﺎﺯ
ﻫﻢ ﺻﺪﺍﺵ
ﮐﻦ !!! ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺻﺪﺍﺵ ﮐﻦ، ﺣﺘﯽ ﺍﮔﻪ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﯼ !!!!
ﺑﻬﺖ ﻗﻮﻝ ﻣﯿﺪﻡ ﺩﺭﺳﺖ ﺍﻭﻥ ﻟﺤﻈﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﯼ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﺍﯾﻦ
ﺻﺪﺍ ﮐﺮﺩﻧﺎ ...
ﻓﺎﯾﺪﻩ ﺍﯼ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﻭ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﺩ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﻪ ﻭ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺎﺷﻪ .
ﺑﺮﻣﯿﮕﺮﺩﻩ ﻃﺮﻓﺖ ﻭ ﺗﻮﯼ ﺁﻏﻮﺷﺖ ﺧﻮﺩﺷﻮ ﺭﻫﺎ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﻭ ...
ﺯﻥ ﻫﺎ ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ ﺍﯾﻦ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎ ﮐﻪ ﭘﺎﺵ ﻭﺍﯾﺴﺎﺩﯼ ﺭﻭ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ
ﻧﻤﯿﮑﻨﻦ
ﻭ ﻫﻤﻪ ﺍﻧﺮﮊﯼ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﺵ ﮔﺬﺍﺷﺘﯽ ﺭﻭ ﺑﻬﺖ ﺑﺮﻣﯿﮕﺮﺩﻭﻧﻦ ...
ﭘﺴﺮﻡ!!!! ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﮐﻪ ﻣﯿﻨﻮﯾﺴﻢ ﻫﻨﻮﺯ ﺩﺧﺘﺮﮐﯽ ﻫﺴﺘﻢ ﭘﺮ ﺍﺯ
ﺁﺭﺯﻭ ،
ﺩﺧﺘﺮﮐﯽ ﮐﻪ ﺭﻭﺯﯼ ﺯﻥ ﻣﯿﺸﻮﺩ . ﻣﺎﺩﺭ ﻣﯿﺸﻮﺩ .
ﻣﺎﺩﺭ ﺗﻮ
3.gif
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان مهربد
3 اردیبهشت 92 17:24
خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی زیبا بود


ماچ
مامان محمدامین
3 اردیبهشت 92 19:45
وای چه متن قشنگی بود شقایق...
میگم من که اصلا نمیتونم فکر کنم محمدامین یه روزی مزدوج بشه بره از الان دلم تنگیده


آ ره
منم همینطور
الناز
3 اردیبهشت 92 20:22
خواهش میکنم ارشان جونی
خیلی این متنو دوست دارم
مرسی شقایق جون بابت گذاشتنش تو وبلاگت.بابت گلها هم تشکر


بــــــــــــــــــــــــــــــوس
مامان دوقلوها(حسین-حسام)
4 اردیبهشت 92 12:18
وای چقدر زیبا بود شقایق جونم کلی ذوق کردم


مریم مبینی
2 خرداد 92 1:08
شقایق جان متن خیلی قشنگی بود من که از الان به بابای آرمان میگم هر وقت ارمانم بخواد مسبقل بشه باید نزدیکم باشه راستی شقایق جان منم بیمارستان لاله زایمان کردم در تاریخ 23/08/1392 سه شنبه شب چه بارونی هم میومد


ممنونم گلم. آخییییییییییییییییی
راستی چرا هیچ نشونی از خودت نذاشتی؟