ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

این روزها... 9/10/91

1391/10/3 23:22
308 بازدید
اشتراک گذاری

دوست جونا به قسمت دوستای خوشگل محمدارشان عکس اضافه شد شکلکهای جالب و متنوع آروین

سلام توییتی من

خوبی کلوچه شیرینم؟ الان که دارم برات مینویسم رو پام خوابیدی و اصلا خوشحال نیستی...

نمیدونم چرا از دیشب هی بغض میکنی و بی دلیل و از ته دل گریه میکنی؟ الهی مامان قربونت بره........

شیرینم امروز اومدم برات بگم که بابارضا خونه اشو فروخت و یه خونه بزرگتر خرید... البته یکم ازمون دور شد ولی بازم اونقدری دور نیست که ناراحت باشم... دیشب اونجا بودیم، مامان شراره تصمیم داره همه وسایلاشو بده و تو خونه جدید همه چیز نو بخره، بخاطر همینم ماکه اونجا بودیم و دیشب باباعلی و عمومجتبی اومدن کمک که مبلا و ویترین و ببرن بیرون... خلاصه:

مامانی نمیدونم چرا انقدر گل open مامان شراره رو دوست داری؟ تو که بزرگ بشی قطعا چیزی از این خونه یادت نمیاد واسه همینم ازت یه سری عکس گرفتم که بزرگ شدی ببینیشون... بیشتر از همه open  رو گرفتم چون واقعا دوستش داری، ای کاش میشد بکنمش ببریم خونمون واست...

 

ارشان + اوپن

گلم این روزا خیلی کارای جدید میکنی... دستت رو میشناسی و اول نگاش میکنی، چشمات چپ میشه، بعد میکنی دهنت و تند تند شروع به خوردنش میکنی(انگار یک ماهه چیزی نخوردی)... به زودی از این حالتت عکس میگیرم...

وقتی رو پا نگه میداریمت یکی دو تا قدم برمیداری و بعدش بال بال میزنی که بغلت کنیم...

خیلی ترسو و دل نازک شدی... باکوچک ترین صدا میترسی و بغض میکنی

وقتی دمر میخوابی پاهاتو هل میدی و هی میری جلو و یهو کله پا میشی و گریه میکنی... وقتی دمر خوابیدی باهات حرف میزنم خیلی دوست داری:

اول نگام میکنی

1

بعد خودتو برام لوس میکنی

2

بعدشم شروع میکنی به خندیدن:

 3

خیلی اسباب بازیهاتو دوست داری و منم کلی باهات بازی میکنم... میبرمت  تو اتاقت که محو تماشای دورو برت میشی و جیک نمیزنی...

اینجا زل زدی به عروسک های آویز بالاسرت

نفس مامان

عاشقتم

جون دلم 

پسمل فوشولم خودتو میکشی که برسی به دکمه ها و آهنگشو عوض کنی

فوشول مامان

و موفق میشیییییییییییی(البته میمونی رو دکمه و بیچاره قاطی میکنه)

عشقم

بابارضارو خیلی دوست داری و انقدر براش درد دل میکنییییییییییییییییییی

٢روز پیش رفتیم خونه دوست مامان شراره , مریم خانم, نذر سفره ابوالفضل داشت... همه یادشون رفت قرار بوده عذاداری کنن وهمش با تو ور میرفتن... تو هم اونجا تو اون شلوغی حرف زدنت گرفته بود کلی براشون خندیدی... مریم خانم خودشم بارداره... بچه دومشه، اولی زهرا جون و دومی که تو شکمشه امیرعلی!

جوجو

فوق العاده مامانی هستی و وقتی گریه میکنی حتما باید خودم آرومت کنم، همراه گریه یکسره میگی: ماما... ماما...(میدونم ارادی نیست ولی میخوام باور کنم که داری منو صدا میکنی)، آخه اگه غیر ارادی میگی چرا تا من بغلت میکنم آروم میشی و آروم میگی ما ما ما ما.؟

راستی کاپشن سرهمی که مال نوزادی خودم بود و مامان شراره برات نگه داشته بود و تنت کردم... یکم برات بزرگه

بووووووووووووووووس

میمیرم برااااااااااااااااااااااااااات

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان امیر مهدی (سوده)
9 دی 91 22:11
خوش امدی گل پسرم دلم برات یک ذره شده بود قربونت برم که گل دوست داری چون خودت گلی عزیزم.هزار تا باغ گل تقدیم ارشان نازم.


مرسی خاله سوده مهربونم
امیرمهدی جونمو ببوس
مامان رقیه
9 دی 91 22:16
به به چه آقایی چچه کلوچه ای
مبارکشون باشه ایشالا خونه جدید و هرروز به دل خوش توش بشینن و پاشن و زندگی کنن
چقدکاپشنت بهش میاد مرحبابه مامانت


مرسی خاله جوووووووووووونم
سلامت باشی گل خانومی
لطف داری مهربونم
نیم وجبی
10 دی 91 1:27
وای چه نی نی نازی دارین
خدا حفظش کنه
پیش نی نی ما هم بیاین اگه خواستین باهم تبادل لینک کنیم


ممنون دوست من
حتما میایم
مامان محمدرهام جون
10 دی 91 2:39
هرروز خوردنی تر از دیروز
الهی فدات شم عروسک موطلایی من عاشق خودتو ورنگ چشاتم عسلم.
مامانی بوس محکم از طرف من فراموش نشه


مرسی خاله جونم
حتما سمانه جونم
دوست من
10 دی 91 11:36
وااااااااااي الهي خاله فدات بشه خيلي عكسهاي قشنگي گذاشته مامانت دست گلش درد نكنه

ني ني منهم وقتي دوماهش بود با پدرم خيلي دردودل ميكرد نميدونم چي ميگن؟؟!!!!

بوسشششش كن دولپي


مرسی خاله جووووووووووووون
جدی؟ پس یه رازی بینشون هست
مرسی حتما
رضوان مامان رادین
10 دی 91 12:08
ماشا... به این فسقلی شیطون...
مبارک خونه مامانی...
اون سرهمی قرمزه عالیههههههههه کلی عاشقش شدم...



ممنون گل خانومییییییییییییییییی
نیم وجبی
10 دی 91 13:07
شما هم لینک شدین


ممنوون
نیم وجبی
10 دی 91 19:02
دوستم نظرو برات به صورت خصوصی فرستادم
برای دیدنش برو تو بخش آخرین نظرات خوانندگان


باشه
نیم وجبی
10 دی 91 19:07
عزیزم فهمیدم جریان عکسا چیه
اون پست قبلیتو الان دیدم.چشم برات یکی دوتا عکس میزارم بعد خبرت میکنم بزار تو وبلاگت
خیلی ایده ی جالبیه ایول مامانی


چاکریم عزیزم
مریم مامان ارمیا
10 دی 91 19:20
شقایق جون با خوندن کارهای ارشان خیلی ذوق میکنم و منتظر انجام اون حرکت ها از طرف ارمیا میشم.آخه ارشان جون دقیقا یک ماه از ارمیا بزرگتره.


دقیا منم با خوندن خاطرات پارمین منتظر میشینم
ولی مریم جون تو همه بچه ها یکسان نیست
ممکنه ارمیاجون زودتر از ارشان این کارارو بکنه
مامان کوثری
10 دی 91 19:28
با طراحی تقویم 92 با عکس کوچولوی نازتون و طراحی تم تولد و جشن دندونی در خدمت شما هستیم


ممنون
ایشالا به زودی
نیم وجبی
10 دی 91 19:57
عزیزم برو تو بم تو پست یلدای 91 تو قسمت ادامه مطلب برات عکس گذاشتم
به نظرم عکسای دوم و سومشو بزاری قشنگترن اونا
البته میل خودته اگه می خوای همشو بزار
میتونی کپی کنی دوستم ممنون
راستی وقتی گذاشتی خبرم کن ببینم


باشه گلم میذارم و بهت میگم
نیم وجبی
10 دی 91 20:15
دوستم اره اینجوری بهتره درستش کردم به ترتیب گذاشتم
تو اولین پستِ


حالا خوب شد
سه تاشو برداشتم
مامان رقیه
11 دی 91 9:32
دلم براش تنگ شده بود اومدم ببینمش


ای جووووووووووووووووووووونم مرسی خاله مهربون
مامان یاشار
12 دی 91 14:54
وای چقدر عقب مونده بودم. قربون اون لوس کردنش و خندیدنش بشم من. هزار هزار ماشالا خیلی بزرگ شده شقایق جون. حتماً براش اسفند دود کن و از قول من یه عالمه ببوسش. این چند وقت که نبودم دلم براش یه نقطه شده بود. نمیدونی آخه من چقدر این پسملکت رو دوست دارم


دل به دل راه داره خاله جونی
ارشان که خاله نداره خدا یه کاری کرده که شما مثل یه خاله دوستش داشته باشی
منم عاشق خودت و پسمل گلتم...
mamanebaran
12 دی 91 14:55
واي واي واي عسل من ، جيگر اون خنده هاي قشنگت ، عزيز دلمي ناناي من ، هزار ماشالله شقيايق جونم خيلي ناز شده ، موهاشو ببين ، تو عكس آخر كه با كاپشن بچگي خودت ديدمش باورت نميشه اشكامو نمي تونستم جمع كنم ، نميدونم چرا خيلي خيلي قشنگ بود از طرف من ببوسش


مرسی خاله مهربونم
سلامت باشی
تو هم باران گل منو ببوس
Mumy
14 دی 91 23:34
ماشاالله چه بزرگ شده با اون چشای نازش


سلامت باشی خاله جونم
مامان سمی
16 دی 91 20:47
عزیزم ماشاالله ارشان جونی چه بزرگ شده و دوست داشتنی.خدا حفظش کنه شقایق جون.از طرف منو آرتین ببوسش


مرسی گل من
توهم آرتین نازنازی رو ببوس
مامان آنیل
17 دی 91 20:04
عزیز دلم روز به روز داری بزرگتر میشی ها
ماشالا زرنگم که هستی


آره خاله پسملم زرنگه
مامان شیوا
18 دی 91 11:29
ارشان جون ماشالله چقدر بزرگ و نازتر شدی...
حسابی هم دلبری میکنی پسر شیطوووون


مرسی خاله شیوا