ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

یلدا 1391 با محمدارشان...

1391/10/1 23:24
757 بازدید
اشتراک گذاری

totalgifs.com welcome gif gif 53.gif

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

گل پائیزی من بالاخره پائیز تموم شد و زمستون از راه رسید

امسال شب یلدا با وجود تو زیباترین شب یلدا بود

امیدوارم همه نینیها سالهای سال در کنار خانواده شبهای یلدای طولانی رو شاد و سلامت پشت سر بذارن!

از همینجا این شب قشنگ و سنت ایرانی رو به همه عزیزانم خصوصا ارشان گلم و دوستان وبلاگیم تبریک میگم...

حالا بریم سر ماجرای اولین یلدای محمدارشان مامان:

امسال به افتخار بودن تو و اولین یلدای عمرت من و باباعلی تصمیم گرفتیم که مهمون دعوت کنیم خونمون که البته خودت میدونی که مهمونای ما همیشه (بابارضا، مامان شراره، دایی امیررضا و عمو مجتبی) هستند.خنده

پسرم این اولین مهمونی بود که من همه کاراشو خودم انجام دادم. همیشه تو مهمونیهای خونمون من تدارک میدیدم و مامان شراره همه کارهارو انجام میداد. اما این دفعه تصمیم گرفتم همشو خودم انجام بدم... حالا برات تعریف میکنم:

دایی جون از همه کارافیلمبرداری کرده و مثل برنامه بفرمائید شام درست کرده. چون نمیتونستم فیلمشو بذارم تصمیم گرفتم چندتا عکس یادگاری برات بذارم. فیلمشو وقتی بزرگتر شدی میبینی!از خود راضی

گل خوشگل من قبل از اومدن مهمونا رفتی حموم و تمیز و مرتب منتظر مهمونات شدی:

زندگی من

ارشان در انتظار رسیدن مهموناش:

2

ای بابا نگاهم به ساعت خشک شد... چرا این مهمونا نمیان؟؟؟؟؟

ساعت چنده؟

بهتره کلاهمو بردارم... انقدر این مهمونا دیر کردن که منم خسته شدم و کلاهمو برداشتم!

بهتره کلاهمو بردارم...

انقدر دیر کردید منم خوابم گرفت:

ای بابا

بله پسرم و اینطوری شد که موقع رسیدن مهمونا شما خواب تشریف داشتین!!!!!!

حالا بریم سر دستپخت مامان شقایق:

از روز قبلش که باباعلی تعطیل بود و شمارو نگه داشت من شروع کردم به تدارکات مهمونی، دایی امیر گفته که اینطوری بنویسم:

پیش خوراک: سوپ جو

غذای اصلی: جوجه زعفرونی

دسر: کیک خامه ای با ژله

اینم چندتا عکس:

پیش خوراک

غذای اصلیغذای اصلی

اینم محصول مشترک باباعلی+ بابارضا رو منقل:

؟

اینم کیک مامانپز، دستپخت خودم:

1

ودر آخر:

بفرمایید شام

بفرمایید شام!

البته پسرکم عموجون نتونست بیاد، چون قرار بود شیفتشوoff کنه ولی نشد، جاش خیلی خالی بود.

تنقلات شب یلدا:

1

2

واین بود خوراکیهای اولین یلدای محمدارشان(البته تو هیچکدومشو نخوردی)

نمره هایی که بهم دادن:

باباعلی:10     شکلک های محدثه  مامان شراره:9( گفت که شیرینی کیکم کم بود)   شکلک های محدثه   بابارضا:9(اونم نظرش این بود که کیک باید شیرینتر میشد)   شکلک های محدثه   دایی جون:9(نگفت چرا 1نمره کم کرده)قهقهه

خلاصه شب خیلی قشنگی داشتیم... جای همگی خالی بود!

راستی گلکم همه به این نتیجه رسیدیم که تو خیلی داری شبیه بابارضا میشی:ماچ

درسته؟

بعضی وقتا به شوخی علیرضا صدات میکنم(چون چهره ات داره میشه مخلوطی از باباعلی + بابارضا)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

هیپنوتیزمیه خبر داغ دیگه:هیپنوتیزم

دیشب واسه عمو میثم رفتن خواستگاری................................هیپنوتیزمهیپنوتیزمهیپنوتیزمهیپنوتیزمهیپنوتیزمهیپنوتیزم

باورت میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عمو میثم فقط 19 سالشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

تعجب کردی؟ میدونم، همه با شنیدن این خبر تعجب کردن... خب چه میشه کرد خیلی همدیگرو دوست داشتن... اسم عروس سحر خانومه....

از این به بعد یه زنعمو سحر هم به جمعمون اضافه شد! انشالا که خوشبخت بشن!!!!!!!

گل مامان امروز اولین روز زمستونه و یه بارون قشنگی داره میااااااااااااد که نگو. تو هم رو پای من خوابیدی و من دارم برات از خاطراتت میگم... دیگه باید برم به کارام برسم...

خیلی دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان امیر مهدی (سوده)
1 دی 91 11:11
عزیز دلم من که از غذاهات نخوردم امابهت 10 میدم چون با داشتن بچه خیلی غذا درست کردن سخته خسته نباشی گلم انشاالله همیشه به جشن و شاد ی باشید!


ممنونم گل خانوم
آره واقعا سخت بود اما موفق شدم
مرسی
افسانه مامی پارمین
1 دی 91 22:45
محمدارشان جون ، اولین شب یلدات مبارک باشه . خوش به حالت چه مامان کدبانویی داری امیدوارم همیشه در کنار خانواده ات شاد باشی


مرسی خاله مهربونم
شما هم همینطور
مامان رقیه
2 دی 91 10:27
سلام شقایق جونم خوبی؟
خسته ی کارا نباشی عزیزم
مبارک عمو میثم باشه ایشالا خوشبخت و عاقبت به خیر بشن
راستی درس گفتی خیلی ارشان گلم شبیه باباته مخصوصا چشاش
در کنار هم شاد و خوش و خرم باشین
دوست دارم عزیزک خاله بوس بوس بوس


سلام رقیه جون
سلامت باشی گلم
ممنونم مرسی
رضوان مامان رادین
2 دی 91 11:48
به به چه غذاهایی...
من که فقط با دیدنشون دهنم آب افتاد و نمره 10 را میدم
همیشه شاد و خوشبخت باشید..
ارشان عسلی را خیلیییییییی ببوس


وای شرمنده ام
ممنونم گل من
مامان محمدرهام جون
2 دی 91 12:11
اولین یلدات مبارک گوگولی نازالهی صد وبیسشتمین یلداتو جشن بگیری خوشگلم.به به مامانی چه کرده!!!من نخورده بهت 10میدم عزیزم


یلدای شما هم مبارک خاله جوووووووووووون
شرمنده میکنی سمانه جونم
مامان مهساجون ومعین جون
2 دی 91 18:08
یلداتون مبارک کلی بوس برای ارشان جون


یلدای شماهم مبارک دوست خوبم


مامان یاشار
2 دی 91 19:54
به به به چه مامان با سلیقه ای. دستت درد نکنه خانومی با این همه زحمتی که کشیده بودی. خسته نباشی. خوشحالم که خوش گذشته ایشالا همیشه خوش باشی عزیزم. ارشانم هم حسابی واسه خودش مردی شده هزار ماشالا بزرگ شده. یه عالمه ببوسش


ممنون عزیزم
سلامت باشی خاله جون
lمهرنوش مامان مهزیار
3 دی 91 9:00
عزیزم عالی بود خسته نباشی. یلدات هم مبارک واقعا گل پسرت همون علیرضاست.
جاری دار شدنت هم مبارک.


ممنونم خانومی
یلدای شما هم مبارک باشه بازم مرسی
mamane roham
3 دی 91 11:10
سلام شقایق جونم. یلدات مبارک باشه. ماشالله به این گل پسر نازم. تو رو خدا خیلی مواظبش باش. نکنه به این کوچولویی سرما بخوره وقتی می بریش بیرون حتما بینیشو بپوشون که باد از بینیش نره خدایی نکرده سرما بخوره. هزار ماشاله بزرگ شده ها داره کم کم قیافه اش شکل میگیره. از طرف من زیر لپشو بوس کن. ببخشید که دیر به دیر برات می نویسم ولی همه متن ها تو میخونم.


سلااااااااام خانومی
خوشحالم کردی اومدی گلم
باشه عزیزم خیلی مواظبش میشم
یه بوس خوشگلم از طرفت به زیر لپش چسبید
ممنونم که بهمون سر زدییییییییییی
مامان آنیل
3 دی 91 18:00
یلداتون مبارک ماشالا چه سلیقه ای بسیار زیبا و با سلیقه درست کردی عزیزم . خوبه میرسونی با بچه!!!!!!!روی گل محمد ارشان رو هم ببوسین از طرف من.


ممنونم گلم... خیلی سخت بود ولی موفق شدم
مرسیییییییییییییییی
مامان هومن
8 دی 91 1:11
سلام ارشان کوچولو
چه بزرگ شدی خاله جون

خیلی خوشحال شدم بعد از این همه وقت دیدمت
ببخشید دیر به دیر سر میزنم


سلام خاله جونم
ممنونم
مامانم درکت میکنه خاله جونم
مرسی که بهمون سر زدی
مامان کیان کوچولو
8 دی 91 10:47
آخی چه با مزه ...
یلدات مبارک عزیزم ...
خیلی خوش گذشته هااااااا
ببینم کوچوووولو چه چشمای خوش رنگی داری ناناز خاله ... چه نگاه جذاب و گیرایی داری گل پسر


مرسی خاله سمیه
لطف داری مهربونم
کیان خوشگلمو ببوسسسسسسسسسسسس