ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

یه خبر بد...

1391/10/13 23:18
298 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

zibaسلام تپلی منziba

zibazibazibazibaziba

 

zibaقشنگترینم، شیرینترینم، نفسم، پسرم چطوره؟ziba

عمر مامان امروز اومدم یه خبر بد بهت بدم... ای کاش میشد هیچ وقت تو وبلاگت از خبرای بد ننویسم... ولی اینم جزءی از خاطراتت میشه...ziba

عمه مامان شیرین امروز فوت کرد... عمه ساری، همون که خیلی مهربون بود... اولین باری که رفتم خونشون تو توی شکمم بودی... آخرین باری که دیدمش هم تو مهمونی مولودیت اومده بود... بیچاره خیلی جوون بود... 2تا بچه داشت: یه پسر که تازه ازدواج کرده و یه دختر که فکر کنم امسال دانشجو شد... خداییش تو این چند وقت که دیدمش خیلی به دلم نشسته بود... خدا رحمتش کنه!ziba

ما فردا قراره بریم شمال... البته قرار بود واسه مرخصی بریم اما ای کاش واسه شادی میرفتیم!ziba

zibaدوستت دارم فندقیziba

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مریم مامان ارمیا
13 دی 91 18:49
شقایق جون ،انشالله غم آخرتون باشه و خدا بابا و مامانتونو نگه داره.


ممنونم مریم جونی
مامان امیر مهدی (سوده)
14 دی 91 11:56
تسلیت میگم عزیزم .انشاالله روحشان شاد و قرین رحمت باشه .خدا به همسر و فرزندانشان صبر دهد.


سلامت باشی دوست گلم
نیم وجبی
15 دی 91 21:32
خدا رحمتش کنه


سلامت باشید دوستم
افسانه مامی پارمین
16 دی 91 2:22
دوست عزیزم ، تسلیت میگم ، امیدوارم خدا به خانواده اتون صبر اعطا کنه


ممنونم افسانه جون
سلامت باشید
مامان محمدرهام جون
17 دی 91 1:26
ان شالله هیچ وقت غم نبینید عزیزای من،روح عمه جون شاد


سلامت باشی خاله مهربون
مامان آنیل
17 دی 91 20:08
تسلیت میگم عزیزم ایشلا همیشه خبرای خوب بنویسی برا ارشان جون


سلامت باشی عسیسم
مهرنوش مامان مهزيار
18 دی 91 8:35
عزيزم تسليت ميگم . خدا به شما و خانواده اش صبر بده


سلامت باشید دوست من
مامان یاشار
21 دی 91 12:30
خدا رحمتشون کنه


سلامت باشی خاله جونم