ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

ارشان، ازدید مامان شراره

1391/11/4 23:08
523 بازدید
اشتراک گذاری

 سلااااااااااااااااااااااام عسل مامان! خوبی نفسم؟

پسمل مامان یه سری عکس برات آوردم! میدونی از کجا پیداشون کردم؟ از گوشی مامان شراره!

آره، من نمیدونستم که هم زمان با من مامان شراره هم ازت عکس میگیره! تازه متوجه شدم! حالا ببینشون!

1

niniweblog.com

2

niniweblog.com

3

niniweblog.com

4

niniweblog.com

5

niniweblog.com

6

niniweblog.com

7

niniweblog.com

8

niniweblog.com

9

niniweblog.com

دیدی مامانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان امیر مهدی (سوده)
4 بهمن 91 15:24
الهییییییییییییی جانممممممممم خدا برای هم حفظشون کنه مامان من هم عاشق امیر مهدیه امیر بهش میگه عزیز جون خواهرم هم مرتب از امیر مهدی عکس میگیره همونی که هم اسم خودته


X
مامان رقیه
5 بهمن 91 11:15
پ ن پ فک کردی فقط خودت دوسش داری؟
ولی خداییش اگه مثل مامان من 4 دختر داشتی هر کدومشون 2 بچه !!!! الان هیچی عکس مامانت نداشت از بچت ههههههههههههه
شادباش که یه دونه ای




راست میگی
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مامان محمدرهام جون
6 بهمن 91 11:33
قربونت برم از بس شیرینی همه میخوان ثبتت کنن دست مامان شراره گل درد نکنه


لطف دااری خاله سمانه
مامان مهربد
6 بهمن 91 13:00
سلام.وای که چقدرنانازی تو پسر
راستی مامانی ایده خیلی خوبی به کار بستی برا دوستان ارشان جون که سال تولداشون رو نوشتی.میتونی جلوی مهربد هم بنویسی مامان نجمه .


سلام... ممنونم دوست جونم.........
مرسی نجمه جونم
مامان کیان کوچولو
10 بهمن 91 1:25
الههههههههههییییییی چیکار باید کرد با این همه محبت ماماناموووون


نمیدونم والا