ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

دختر عموها!!!!!!!!!!!!!!

1391/11/4 23:07
328 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شوشویی مامان!

http://www.khavaranshop.com/پسمل مامان بالاخره تونستم یه عکس از دختر عموهات باهم پیدا کنم!

گفتم که چون مهدیس همیشه پیش مامان زنعمو راحله میمونه هیچ وقت نمیشه ازشون با هم عکس گرفت!

ملیسا و مهدیس

اینجا 5ماهشونه و اومدن خونه ما و من ازشون عکس گرفتم! سمت راست ملیسا و سمت چپ مهدیس!

مهدیس و ملیسا

اینجا 2سال و نیمه ان!

اینجا سمت راست مهدیس و سمت چپ ملیسا

جونم

واینم دلیل زندگی مامان شقایق و باباعلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نیم وجبی
4 بهمن 91 13:21
چه دخمل های خوشگلیییییموهاشون چه قشنگهه
وای عزیز دلم از همشون خوشگل تره توروخدا ببین چه ژستیم گرفته


ملسی خاله نیکو
مامان امیر مهدی (سوده)
4 بهمن 91 15:21
ارشان خودم از همه بچه های دنیا خوشمل تره عاشقشمممممممم


مامان امیر مهدی (سوده)
4 بهمن 91 15:23
وایییییییییی ماشاالله مثل سیبی که از وسط نصف کرده اند.خدا حفظشون کنه.ارشان گلمو ببوس.


ملسی خاله سوده
مامان رقیه
5 بهمن 91 11:14
و نی نی خوشکل و دوست داشتنی خاله رقیه

راستی ببین اونکه پیش مامان بزرگه می مونده چه لپایی داره


آره تپلتره
دخملیـــــــــــــ شکلکـــــــــــــ...☀
5 بهمن 91 20:12
واااااااااااااااااااااااااااااااای چه ملوسن............
با افتخار محمدارشان عزیزمو لینک کردم
ممنون از اظهار لطفتون


ممنونم عزیزم
مریم مامان ارمیا
7 بهمن 91 16:35
ای جونم.ارشان گلم چه دختر عموهای با مزه ای داره.


ممنونم