ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

ی مامان کچل...

1391/11/12 22:56
334 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

سلام پسر گیسو کمندم...قهقهه ی مامان کچل اومده برات خاطره بنویسه...سوال

تعجب نکن گلم، سوالسوالسوال

از وقتی باردار شدم موهام انقدر پر شده بود که خدا میدونه! حتی 1دونه هم نمی افتاد !کلافه

ولـــــــــــــــــــی الان !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! تقریبا از 2 ماهگیت موهام کم کم شروع ب ریختن کرد و الان دیگه شدیدا داره میریزه!آخ بدبختانه همه دکترها هم میگن بعد از زایمان طبیعیه! ناراحت

ای بابا اینم از مشکلات مادر بودن! چه میشه کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ راضیم ب رضای خدا!

امیدوارم ب زودی خوب بشه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نیم وجبی
13 بهمن 91 11:58
اره عزیزم همینطوره نگران نباش خوب میشه


خداکنه ب زودی خوب بشه
زيبا
13 بهمن 91 18:07
سلام شقايق جون منم موهام به شدت ميريخت آخر دل رو زدم به دريا و حسابي كوتاهش كردم به 2 هفته نكشيد ريزشش خيلي عادي شد خوب موي كوتاه شونه كمتر ميخواد سشوار كمتر ميخواد نرم كننده نميخواد همينا باعث ميشه كمتر آسيب ببينه اگر دلشو داري امتحان كن


سلام عزیزم
گلم من موهامم کوتاه کردم ولی تاثیری نداشت
نمیدونم چرا؟
مامان شیوا
13 بهمن 91 21:53
شقایق جون منم شدیدا دارم کچل میشم.جه کنیم دیگه.الکی نیست که بهشت زیر پای مادران است


واااااااااااااااااااااااااااااای
راست میگی
افسانه مامی پارمین
14 بهمن 91 0:48
وای عزیزم ، من هم دارم کچل میشم . خیلی مو هام ریزش داره . به نظرت چکار میشه کرد ریزش کمتر بشه ؟؟؟


جدا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نمیدونم خیلیها نظر دادن تو هم بخون شاید ب دردت بخوره
mamanebaran
16 بهمن 91 8:20
آخي نازي ، شقايق جونم با دكترت صحبت كن قرصاي مولتي پرناتال مخصوص مادران باردار و شيرده ، خيلي خيلي كمك ميكنه به ريزش مو و حتما قبلش با دكترت مشورت كن ، محمد ارشان نازنينمو ببوس


ممنونم عزیزم بابت راهنماییت
حتما ب دکترم میگم
مرســـــــــــــــــــی گلم
مامان آنیل
16 بهمن 91 12:55
آره موهای منم ریخت حسابی اما کوتاه نکردم!!!!!!!! الان درست شده


فکر کردم فقط منم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مامان کیان کوچولو
16 بهمن 91 13:10
منم همینجوری شدم و موهام کم پشت شده اما باز دوباره الان یه مدته که بهتر شده ریختنش .. همینه دیگه من که بعد از بارداری دندونام همه داغووون شد ووو الانم دارم میلیونی پول دندون میدم .... خیلی وحشتناکه ...


جدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وای خداییییااااااااااااااا
دوست من
23 بهمن 91 1:34
سلام شقایق جان

عزیزم نی نیم واست عکسهاشو گذاشته خوشحال میشه ببینیش

اما در مورد موهات منهم شدیدا موهام شروع کرد به ریختن به طوری که شونه سرم رو روزانه دوسه بار باید خالی میکردم
تااینکه دکتر اطفال بچم واسم مولتی ویتامین خارجی پری ناتال تجویز کرد و الان دوباره پرپشت و محکم شده البته نه مثل قبل اما از کچلی نجات پیدا کردم!!!


سلام
خیلی خوبه حتما میایم...
جدی؟ منم مولتی ویتامین میخورم...
پس ب دکترم بگم
ممنون بابت راهنمائیت
مامان مهساجون ومحمدمعین جون
25 بهمن 91 23:58
سلام شقایق جون منم که کچل شدم رفتم پی کارم ،موهامو کوتاه کردم اصلا تغییری نکرد مولتی ویتامین هم می خورم بازم فایده نداره دیگه نمی دونم چیکار باید بکنم .
تا کچلی راهی نمونده ههههههههه


ای بابا
منم همینطور