ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

تصادف...

1391/12/15 19:25
289 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم... مامانی ی اتفاق بد افتاد ک دلم نمیخواد تو وبلاگت ثبت بشه... بخاطر همین جزئیاتشو نمیگم... فقط اینو نوشتم ک موقعی ک داری خاطراتت رو میخونی یادم باشه برات تعریف کنم...

 یکشنبه من و تو و مامان شراره و بابارضا داشتیم میرفتیم مراسم سوم یکی از اقوام دور ک تو راه تصادف کردیم...

فقط اینکه خدارو شکر کسی چیزیش نشد... بقیه اش رو ولش کن...

دوستت دارم مامانم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان امیر مهدی (سوده)
15 اسفند 91 16:14
تازگیها چقدر از این اتفاقهای بد می افته عزیزم صدقه بده گلم خدا رو شکر سالمین


خداروشکر... ممنونم خانومی
fandoghebarfi
15 اسفند 91 17:35
ناراحت شدم شقایق.ولی خدارو شکر که ب خیر گذشت..اسفند زیاد دود کن..


ممنونم سپید جان
مامان شازده امیرحسین
15 اسفند 91 19:10
صدقه بده فراووون
خدا رو شکر رفع بلا شد...!!!!


ممنونم
خداروشکر
شقایق مامان آرشا
16 اسفند 91 11:02
خدا را شکر به خیر گذشت


ممنونم
nasema
18 اسفند 91 18:29
سلام من تقویم براتون ایمیل میکنم و هزینه اش روهم میتونید شارژایرانسل یا همراه اول بفرستین مشکلی نداره


سلام ممنونم
مامان طه
18 اسفند 91 19:54
سلام شقایق جونم بروزم


سلام
چششم حتما
مامان سمی
19 اسفند 91 8:48
خداروشکر که چیزیتون نشد و بلا دفع شد.اینها همه چشم نظره عزیزم.بعضی از آدمها نمی تونن خوشی و خوشبختی دیگران رو ببینن


خیلی ها بهم همینو گفتن
مامان یاشار
21 اسفند 91 20:43
بلا به دور خانومی. خدا رو شکر که خوبین. حتماً تا حالا انجام دادی ولی اگه نکردی یه صدقه بده


ممنونم عزیزم
آره تند تند صدقه میدم