ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

خونه تکونی...

1391/12/12 19:27
297 بازدید
اشتراک گذاری

ســــــــــــــــــــــــــــــلام نــــــــــــانــــــــــــــاز مـــــــــــامــــــــــــان....

گل پسرم، من  شدیدا در حال خونه تکونی ام...

وقت سرخاروندن ندارم................ خودت فکر کن خونه تکونی با وجود وروجکی مثل شما چطور میشه...........

بیچاره باباجون ٢روز مرخصی گرفت ک خونه تکونی کنیم... کـــــــــــــــــــــــــــلی خسته ایم...

دوستت دارم... عاشقتم... میمیرم برات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مهرنوش مامان مهزیار
13 اسفند 91 7:58
سلام مامان شیطون بلا خسته نباشی از خونه تکونی . ما زن های ایرانی فکر می کنیم حتما باید خونه تکونی کنیم ولی بخدا خونه هامون تمیز اما خوشمون میاد خودمون اذیت کنیم.
عزیزم هر روز به وبلاگتون سر میزنم ولی گاهی اوقات وقت نمی کنم چیزی بنویسم.
راستی خیلی ذوق کردم ارشان تو روروک پاهاش به زمین رسیده بود و شیطونی رو شروع کرده


سلام گلم ممنونم ک ب من سر میزنی عزیزم
راست میگی ولی دلمونو ب همین چیزا خوش میکنیم دیگه......
آخه ما ک از ذوق کردنهای عید دیگه چیزی نمیفهمیم با این گرونیهاش...
فقط میتونیم خودمونو با خونه تکونی سرگرم کنیم
مرسی خاله مهرنوش
مامان رقیه
13 اسفند 91 8:36
خسته نباشی فدات شم
دست بابایی درد نکنه من که هر سال تنهایی خونه رو می تکونم دریغ از یه پرده باز کردن و زدن توسط آقا!!!!!


سلامت باشی گلم
بابایی ما مجبوره
آخه من ک با این فوشوله نمیتونم
شقایق مامان آرشا
13 اسفند 91 8:48
خسته نباشید


سلامت باشی عزیزم
مامان کنجد
13 اسفند 91 14:42
سلام خاله جونی خسته نباشی از خونه تکونی ،والا راجه به خواستگاری باید فک کنم فعلا که قصد ادامه تحصیل دارم



سلام کنجدم
من قلبون درس خوندنت برم
رضوان مامان رادین
13 اسفند 91 19:09
شقایق جون خسته نیاشی...واقعا خونه تکونی با این وروجکها خیلیییییییییی سخته


ممنونم رضوان جونم
آره واقعا
مامان محمدرهام جون
13 اسفند 91 23:58
نوروز رو پیشاپیش به خونتون میاره تقدیم به شما با عشق

http://www.saridownload.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%84%D8%A8%D9%88%D9%85-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87-%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%A9-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%B3%D9%88%D8%B1/

زحمت دانلودش با شما


ممنونم
شهرزاد
14 اسفند 91 3:27
به به چه بابای خوبی!!! ما که شوهرمون امتحان داره نمی تونه کمک منه


آخـــــــــــــــــــــی
اشکال نداره
ایشالا سال بعد کمک میکنه
مامان کوثری
14 اسفند 91 8:53
تقویم 92 با عکس کودک عزیزتان کارت تبریک عید با عکس کودک دلبندتان طراحی تم های مختلف جشن همه با طرح های زیبا و متفاوت به یه بار دیدن می ارزه حتما از طرح های ما دیدن کنید http://temparti.blogfa.com/ امیدوارم مورد پسندتون باشه منتظر شما هستیم دیگه چیزی به آخر سال نمونده عجله کنید
marjan
14 اسفند 91 22:27
ای جونممممممممممممم!پسر کوچولو قربون اون روروئک سواریت!عزیزم!!!!!!!
شقایق تورو خدا صدای اون گاو رو در نیارین!گناه این پسر طلا‍‍!ای جونم!قربون این پسرعکاس!
برو خصوصی


ملسی خاله مرجان جون
آره گلم جمعش کردم دیگه نمیارم پیشش
مامان آنیل
15 اسفند 91 11:06
خسته نباشی مامانی. در ضمن خصوصی هم داری عزیزم


ممنون گلم
fandoghebarfi
15 اسفند 91 14:16
سلاام خاله جونم..خسته نباااااااااااشی.
دوستم چه طوره؟دلمون آب شد براش.؟
دوستم خونه تکونی تموم شد؟؟


سلام خاله سپیده
ارشانم خوبه
پارسا جوجو چطوره؟
منم دلم داره در میاد ببینمش
آخرای خونه تکونیم...
fandoghebarfi
15 اسفند 91 20:01
راحت میشی جوووووووووجو.
من که اساس نکشیدم هنوز..


ایشالا ب زودی شماهم جا ب جا میشین
مامان سبحان جون
16 اسفند 91 3:06
خداگل پسریت برات حفظ کنه عزیزم گلم بفرست عکسهای گ پسری رو ولی دوست عزیز من فقط همین یه مدل بلدم بدرستم اونم با کلی تلاش ولی خب یه دوست دارم فقط 1000تومان میگیره باهر تمی بخوای برات میدرسته ولی خب اگه مثل سبحان جونم میخوای عکس باکیفیت برام بفرست


مرسی عزیزم
مامان سمی
19 اسفند 91 8:51
موفق باشی عزیزم
منکه هیچ وقت خونی تکونی نکردم (کلا از خونه تکونی بیزارم دوران مجردیم هم مامان و بابام اینکارو می کردن و حالا هم بنده خدا همسرم عهده دار این مسولیته


آخی
منم ک همشو دادم دست شوهر
مامان یاشار
21 اسفند 91 20:44
وای از خونه تکونی نگو که میدونم چقدر با نی نی سخته. من هنوزم یه سری خرده کاری دارم و هنوزم کامل تموم نشده یعنی دیگه مردم از خستگی


آره خیلــــــــــــــــــــی سخته
خسته نباشی گلم