ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

چکاپ 5 ماهگی عجقم...

1391/12/24 19:20
485 بازدید
اشتراک گذاری

 

 سلام ستاره زندگیم، خوبی فندق گوگولو؟ پیشی جونم الان خوابیدی و من دارم با سرعت نور مینویسم تا بیدار نشدی تموم بشه!_*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_ (الان این منم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

ی خبر برات دارم: نینی گولوی خاله هدیه ب دنیا اومد! خوجولوی من ٣ هفته زودتر اومده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اسمش دلسا خانومیه... جیجر من همش ٢k٦٠٠g وزنشه. ایشالا همیشه سالم باشی دلسا گلم. _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

راستی مامانم 22 اسفند رفتیم واسه چکاپ پایان 5 ماهگیت عشقم. عمو مجتبی اومد دنبالمون آخه باباعلی شیفت بود. دکتر خودت از یک ماه پیش رفته تعطیلات عید ایتالیا!!!!!!!!!!!!!!! تا یک ماه بعد عید هم نمیاد! (میگم چرا تعطیلات ما همش یک هفتس ولی تعطیلات اونا 3 ماه؟)

خلاصه جوجویی رفتیم پیش دکتر صالح پور ک اونم خیـــــــــــــــــــــــلی کارش عالیه و دکترت اونو جایگزین خودش گذاشته... خوش اخلاق و مهربونه! بردیمت تو اتاق و تا لباساتو در آوردم اومد بالا سرت...

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

ی چیز برات بگم کلی بخندی...

پسرکم تو ک با ادب بودی مامان این چ کاری بود کردی آخه؟

دکتر و کمک بهیار بالا سرت بودن و دکتر داشت معاینه ات میکرد ... اول پاهات و زانوتو دید و بعد پوشکت و باز کرد... دقیقا همون لحظه ک پوشکتو کنار کرد جـــــــــــــــــــــــیش کردی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

مرده بودیم از خنده! دکتر گفت تو منتظر بودی تا بازت کنم؟ تو هم براش میخندیدی! منم گفتم آخه کمک بهیار خانم بود و بچم ی کار کرد اون اینجا وای نسته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بالاخره بعد از کلی خنده دکتر همه جاتو معاینه کرد و از همه چیزت راضی بود...

خلاصه چکاپ: قد گوگولوی من: 68cm      وزرن کپل خان:8k500g    دور سرت رو یادم رفته الان دقیق... سختمه برم ببینم... بعدا بهت میگم.... هههههههههههههههههههه

روز خیلی خنده داری بود... با کلی خنده رفتیم خونه مامان شراره. براش تعریف کردیم اونم کلی خندید....

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

راستی مامانم دکتر گفت از امروز (یعنی همون 22 اسفند) بهت فرنی و حریره بدم........ انقدر ذوق کردم تا برسم خونه برات درست کنم..... با چ ذوقی برای مامان شراره تعریف کردم. اونم تندی بهم یاد داد و خودم برات درست کرد و تو هم خیــــــــــــــــــــــــــــــــلی دوست داشتی.

عکساتو ببین نفسکم

اولین قاشق زو ک گذاشتم دهنت این شکلی شدی!

قاشق اول

بعدش کم کم خوشت اومد

جوجوم

هرلحظه بیشتر خوشت اومد

1

بعدش دستمو گرفتی ک  قاشقو نبرمش عقب

2

بعدش فهمیدی ک قاشق بالاخره خالی میشه و باید از تو کاسه پر کنیمش

1

قربونــــــــــــــــــــــــــــــــــت برم شکموی من!

شب ک بابارضا اومد یکم فرنی آوردم ک بهت بده! آخه همش ما میرفتیم اونجامیگفت: شقایق ارشان میتون پرتغال بخوره؟ شقایق ارشان میتونه سیب بخوره؟ شقایق ارشان میتونه دوغ بخوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ و هر چیزی ک خودمون میخوردیم.... واسه همینم یکمبهت فرنی دادو کلی ذوق کرد... بهم میگه از این ب بعد فرنیشو شب آماده بذار تا من بیام...........

فرداشم با باباعلی بهت فرنی دادیم و کلی ذوق کردیم...

گلم بیدار شدی و داری شیر میخوری... اینطوری خیلی سخته... من رفتم... دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان طه
24 اسفند 91 11:26
سلام عزیزم خوبی؟ ای جانم فرنی خوردن ارشان خیلی بامزه اس

نوش جونت خاله

راستی شقایق جون طه الان وزنش 7 و 100 ایناست ذکترش ناراضی شد کمی مگه کمه ؟


سلام گلم مرسی
نه خیلی خوبه ک
ارشانم 7 و 200 بود ک دکترش راضی راضی بود
شقایق مامان آرشا
24 اسفند 91 13:35
ااااااااااااااااااااا بازم تفاهم منو ارشان تو یه روز غذا خور شدیم
نوش جونت عزیزم


** منو داداشی همه جا مثل همیم
مامان امیر مهدی (سوده)
24 اسفند 91 16:01
نوش جانت عزیز دلم


میسی خاله
ماماندوقلوها(حسین_حسام)
24 اسفند 91 16:16
سلام عزیزم قربونت اون غذا خوردنت برم ماشاا..عزیزم دوست دارم ناناز من


سلام خاله جونی
میسی
منم همینطور
الهه(مامان یاسان)
24 اسفند 91 16:56
نوش جونت خاله جون مبارک تقویمت باشه ایشاالله همش روزای خوبو توش بنویسی


میسی خاله جونی
مریم مامان ارمیا
24 اسفند 91 17:29
نوش جونت خاله جون.
شقایق جون،خیلی ذوق کردم ارشانِ گلم کمکی رو شروع کرده



مسی خاله جونم
مامان محمدامین
24 اسفند 91 22:22
اخه نازی چه بامزه محمدامین هم روز ختنه رو دکتر بله دیگه...
غذا خور شدن اقا ارشان مبارک باشه...
راستی شقایق جون اسمم مریم...


آخــــــــــــــــــــــی
مرسی مریم جون
رضوان
25 اسفند 91 11:11
ای جوووووونم که دیگه مرد شده چیزای خوشمزه میخوره
تقویمتم خیلی خوجله عزییییزم مبارکت باشه ایشالا بهترین روزای بزرگ شدنتو مامان شقایق توش برات ثبت کنه


میسی خاله جونییییییییییییییییییییی
الهام
25 اسفند 91 22:00
هیچی لذت بخش تر از دیدن غذاخوردن بچه نیست
نوش جونت عزیزم


آره واقعاX
مامان رقیه
26 اسفند 91 10:56



X
فاطمه (مامان آیلین)
27 اسفند 91 2:34
نوش جونت خاله گوشت بشه بچسبه به رونت چقد خوشم میآد نی نی ها که به غذا میافتن ایشالا به کباب هم میرسی خاله ! شما بخور که تازه ادامه اش هی بهتر و خوشمزه تر میشه


میسی خاله جونی
مامان کیان کوچولو
27 اسفند 91 13:24
خدارو شکر همیشه سالم باشی گلم ..
اولین به به خوردنت مبارک .
موهاشو ببین چه نازه



میسی
مامان محمدرهام جون
12 فروردین 92 16:47
نووووووووووووووووووووووش جونت خوشگل موطلایی