ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

شعر حموم...

1392/1/26 15:56
3,378 بازدید
اشتراک گذاری

diddelestatekc6c.gif

سلام گل نازم

شیرینم چند وقتی بود دنبال 1 شعر واسه حموم میگشتم ک وقتی میریم آب بازی برات بخونم

بالاخره با کمک دوست جونیام پیدا کردم... خیلی قشنگه... منم در تلاشم ک اول خودم حفظش کنم بعد ب تو یاد بدم...

مامان رفته تو حمام                 نی نی رو برده همراش 

   مامان تا دوش باز کرد                 نی نی صابونو برداش

   صابون که لیز لیز بود                 از دست نی نی افتاد

 سرخورد و رفت و رفت تا             نزدیک مامان ایستاد

 روی یه لیف کوچیک                 مامان صابون و مالید

 وقتی که لیف کفی شد          رو دست نی نی کشید

کف، روی دست نی نی            مثل ستاره ها شد

 آب و که ریخت  رو دستاش          ستاره هاش جدا شد              

 نی نی نشست توی وان            آبارو  هی  می پاشید

وقتی که خوشگل می شد           بلند بلند می خندید

حالا باید با شامپو                  مامان بشوره موهاش 

نی نی می ترسه چونکه          کف می ریزه رو چشاش 

 اما دوباره زیر               دوش می ره شاد و خندون

می خواد بگیره با دست               آبهای  مثل  بارون 

وقتی که شد مثل ماه                مامان یه حوله آورد

نی نی رو از تو حمام                 بغل  گرفت و زود برد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان یاشار
28 فروردین 92 3:21
بامزه بود خیلی


بوس
مامان سمی
29 فروردین 92 8:35
قشنگ بود اما خیلی طولانیه تو حموم ممکنه با شیطنتهای این وروجکها از یاد بره.منکه از خودم شعر در می کنم تو حموم برای آرتین می خونم


آره
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
منم تا الان همینکارو میکردم
مامان کیان کوچولو
1 اردیبهشت 92 13:57
خیلی قشنگه


میسی
مامان محمدمهدی
16 اردیبهشت 92 11:34
خدا گل پسرتونو حفظ کنه.خیلی نانازهبا اجازه لینکتون کردم.اگه افتخار میدین محمدمهدی رو لینکش کنین


ممنونم. منم وبلاگتونو دیدم... حتما عزیزم.
مــــن
20 اسفند 93 17:17
چه عجب یه مطلب رمز نداره خیلی نی نی تون قشنگه به وب منم بیا و نظر بده...آپم با مطلب لباس عیدم....
مــــن
20 اسفند 93 17:17
به وبم بیا