ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

دنده عقب...

1392/1/26 19:10
312 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

سلام موش موشک مامان

پسرم ١ سوال برام پیش اومده... چرا دنده عقب میری؟؟ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

این عکسارو ببین بعد جوابشو بده!

شما سخت دلت میخواد ک کنترل رو برداری و بکنی دهنت!

اولش فاصلت با کنترل انقدره:

1

ولی هرچقدر سعی میکنی پس رفت میکنی.. ههههههههههههههههه

2

مامی کمکت میکنه و دوباره ب کنترل نزدیکت میکنه ک شاید بتونی بگیریش

3

و متاسفانه تو نا امید شدی و احتیاج ب کمک بیشتری داری

4

الهی مامان قربونت بره شکر پنیرم... این دفعه بهت میدمش ولی دفعه بعد خودت تلاش کن ... باشه؟

5

عاشقتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم توله موش من

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

هدی مامان مه نیا
24 فروردین 92 17:05
سلام خاله جون ، عزیزم ماشالله چقدر بزرگ شدی وای این مدته دلم خیلی تنگ شده بود ،
شقایق جون ببخش اگه دید به دیر میام


سلام گلم... میسی خاله منم همینطور...
خواهش میکنم گلم
مامان یاشار
24 فروردین 92 18:56
ای جون دلم قربون دنده عقب رفتنت عزیزکم


بوس بوس
مامان کیان کوچولو
24 فروردین 92 20:06
ای جانم چه ماجرای جالبی ..

بامزه بود

عزیزم برای تهیه شیره بادوم .
باید 1 شب بادوم خام رو خیس کنی بعد پوستش رو بکنی و بعد بریزی توی آسیاب
من تقریبا ً نیم کیلو بادوم و آسیاب کردمو گذاشتم فریزر و هر روز یه کمش و برمیدارم و میذارم تو به پارچه ی نرم و پارچه رو میذارم توی آب جوش و بعد که خیس خورد فشارش میدم و مچلونمش تا حسابی شیره اش در بیاد ..
خیلی خوبه . استخون بچه رو سفت میکنه ..
زیادم سخت نیست .



واییییییییییییییییییی خیلی ممنون
واقعا مرسی... بوس بوس
مامان کیان کوچولو
24 فروردین 92 20:07
در مورد شماره هم از نظر من که اشکالی نداره .. اگه خودتم دوست داری .
هر سوالی داشته باشی همینجوری هم برات کامل توضیح میدم عزیزم

باشه میسی گلم
الهام
24 فروردین 92 21:07
عزيززززززززم
تمرين خوبي برا چهار دست و پا رفتنه...
آفرين


خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مامان رادین
24 فروردین 92 23:35
http://atalmataltootooleh.com/24/


مرسی گلم. بــــــــــــــــــوس
mamane Ali
25 فروردین 92 1:02
سلام شقایق جون
مادر و پسر گللل چطورن ؟؟؟
سال نوتون مبارک انشالله سال قشنگ و پربرکتی داشته باشین
6 ماهگی ارشان جونممم مبارک ماشالله هر روز قشنگتر میشه
دلم براتون حسابی تنگ شده بود


سلــــــــــــــــــــــــــام آمنه جونم
خوبی؟ ممنونم شما هم همینطور
میسی خاله ماهم دلمون تنگیده بود براتون
نی نی 91
25 فروردین 92 22:43
سلام چرا به وب نی نی 91 سر نمیزنین؟


سلام کمک کنید.... من نمیتونم صفحه رو باز کنم
الهه(مامان یاسان)
26 فروردین 92 1:13
سلام شقایق جونم خوبی ارشان گلی خوبه شرمنده دیر بهتون سر زدم آخه شارژر لب تاپ خراب شده بود
راستی سال نو و همچنین تولد ارشان گلی رو بهت تبریک میگم


سلام الهه جونی... ممنونم عسیسم. همچنین شما گل خانمی
مامان طه
26 فروردین 92 8:37
ای جانممممممممممممم ماشالا



مامان رقیه
26 فروردین 92 10:14
توجیگری به خدا
عزیززززززززززززززززززززززززم


مامان دوقلوها
26 فروردین 92 14:39
سلام عزیز دلم نتونستم برم دکتر دکتر رفته بود تهران اینجا نبود رفتم میام بهتــــ میگم ای جونم ارشان رو ببین ای جونم قربونش برم من


سلام خانمی... مرسی گلم. باشه ممنونم