ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

ارشان روزنامه میخونه

1392/2/6 18:56
296 بازدید
اشتراک گذاری

Welcome Scraps

سلام شکر پنیر مامی....

خوبی ؟ خوشی ؟ چه خبرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من ک کلی عکس برات دارم از روزنامه خوندنت... دیروز باباعلی و من داشتیم روزنامه سلامت و میخوندیم و تو کنارمون نشسته بودی... چندتا صفحه ب درد نخورشو دادیم دستت ک سرگرم شی... بقیشو با تصویر ببین:

1

من: ارشان مامانی چکار میکنی؟

ارشان: هیــــــــــــــــــــــــس، دالم لوزنامه میخونم! 

2

3

ارشان: اِ ... روزنامه های باباعلی بیشتره!

4

تا حواسشون نیشت بِلَم لوزنامه هاشونو بَلدالَم! خخخخخخخخخخ

 5

خب حالا از کجا شولو کنم؟

6

وااااااااااااااااااااااای... دوربین مخفی! لو رفتم...

7

با ی خنده خوشل گولشون میزنم ک یادشون بره من لوزنامه هالو پاله کلدم. ..

(فندق فوشول ما عاشقتیـــــــــــــــــــــــــــــــــــم)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان سمی
6 اردیبهشت 92 12:27



خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
الهام
6 اردیبهشت 92 16:07
سلام شقايق جون
همه پستاي جديدتو خوندم
ببخشيد نتونستم تك تك نظر بذارم
ببوس عزيز دل خاله رو
راستي مبارك مرواريدت خاله جون
كي بيايم آش دندون؟؟؟
غذا خوردنشم خوب ميشه،غصه نخوريا!!!!!!


سلام الهام جون... خواهش میکنم. ممنونم
مرضیه
6 اردیبهشت 92 19:57
سلام
من تازه به خواننده های وبلاگ پسر نازت اضافه شدم
از صبح تا حالا نشستم و تمام صفحات وبلاگت رو خوندم
ماشاا... ماشا... گل پسرت خیلی ناز و من عاشقش شدم خیلی ملوس
خدا ببخشه به شما و بابا جونش
اگه پیشم بود حسابی میبوسیدمش
مامانی جونش از طرف من کلی ببوس ارشان جون رو که واقعا خوردنیه


سلام عزیزم. خوشحالم ک ب ما سر زدی مرضیه جون
خیلی لطف داری گلم.
آدرسی از خودت نذاشتی بهت سر بزنیم. از کجا پیدات کنم؟
خوشحالم کردی
شهرزاد
7 اردیبهشت 92 0:21
وووووش ببین این پسره با اون لپهای آویزونش چه جدی هم نشسته و روزنامه پاره می کنه


خخخخخخخخخخخخخخخخخخ.دالم میخونم خاله جونی
ههههههههههههههه
مامان محمدامین
7 اردیبهشت 92 0:24
قلبونت برم با اون روزنامه خوندنت...مثل محمدامین دستات فوضوله خاله جون


خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خدانکنه خاله جونی
مرضیه
7 اردیبهشت 92 0:50
سلام ببخشید که ننوشتم
شرمنده من یه دختر مجرد هستم و 30 سالمه وبلاگ نداشتم که واست بزارم اما ایمیلم رو گذاشتم میتونیم از اونجا واسه هم دوست های مجازی بشیم عزیزم
خیلی خوشحالم از آشنایی با شما و گل پسر نازتون


سلام مرضیه جونم
ممنونم خوشحالم کردی
حتما عزیزم بوس
♥ نیم وجبی ♥
7 اردیبهشت 92 11:12
فدای روزنامه خوندت تواین عکسا چقدر ملوسیییییی
عزیزمییی


خدا نکنه خاله نیکو جونم
میسی بوس