ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

ارشان و مورچه...

1392/2/18 18:50
329 بازدید
اشتراک گذاری

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام مورچه من...548-423.gif

اړݜاכּ    ؏ݜقҐـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــے

اینجا نوشتم ارشان عشقمی(نمیدونم ب چه زبونیه این مبدل متن رو تو اینترنت پیداش کردم...)

19.gif 

 نازدونه جون اومدم برات از خونمون بگم ک مورچه ها بهمون حمله کردن...1179694019_www-animaatjes-nl.gif خخخخخخخخخخخخخخخ... چرا میخندی؟ باور کن جدی میگم... ی عالمه مورچه اومده خونمون.1179694019_www-animaatjes-nl.gif انقدر هم رو دارن ک خدا میدونه. ینی نشستیم داریم مثلا بیسکوییت میخوریم میان از تو دستمون بیسکوییت رو میگیرن و میرن. 1179694019_www-animaatjes-nl.gifهر روز جارو برقی ب دستم من. صبح تا صبحانه میخوریم اول از همه جارو برقی میکشم. تا میخوایم چیزی بخوریم زیر سفره ای پهن میکنم. داروی مورچه ریختیم ولی اثر نداره ک نداره...........1179694019_www-animaatjes-nl.gif

مورچه ها پیروز شدن.... گمونم باید چند وقت دیگه کوله بارمونو ببندیم و از این خونه بریم ک مورچه ها راحت باشن.21.gif

تو هم ک هیچی فوضول خان... هی رو سرامیک مورچه هارو میبینی و ی طوری براشون بال بال میزنی ک انگار مثلا چ شخص مهمی رو دیدی... هر طوری شده خودتو میرسونی و با انگشتای کوچولوت میگیری و میچلونیش...51.gif

 90.gif

 ببین تمام وبلاگت هم پر مورچه شده...

1

مورچه نفله

مورچه بدخت رو له کردی

فوشول

وقتی هم صدات میکنم اینطوری برمیگردی نگام میکنی.... 

دار کم کم ب سمت جلو میری... وقتیی اینطوری میشینی یهو میبینم کل خونه رو میگردی...

جونمی دردونه من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مرضیه
18 اردیبهشت 92 11:34
آخیییییییی چه بد که مورچه زده خیلی ناراحت شدم
دوست جونی یه سم هایی هست با آب قاطی میشن و اسپری میشن از اونها بگیر بزن که زود بمیرن اما مشکل اصلی اینه که اون شب ارشان عسل نباید خونه باشه آخه خوب نیست
الهی این قند عسل رو باش که رفته مورچه پیدا کنه، مامان جون ارشان می خواد تحقیق کنه تا ببینه چه طوری حرکت میکنن
راستی مبارکه که داره کم کم جلو میره
خاله تو میتونی عزیزم
واسه ارشان جونی و مامان شقایقش
دوستتون دارم


آره مرضیه جون خیلی بده
از اونا هم زدیم. 2 روز رفتیم خونه بابارضا ولی فایده نداشت
داره سعیشو میکنه ک بره جلو خاله جونی
رضوان مامان رادین
18 اردیبهشت 92 11:36
امان از مورچه هاای جونم عاشق عکس آخریه ا شدم.چه ژستی گرفته بلاااااااااا


فوشوله دیگه پسملم
Sheida
18 اردیبهشت 92 14:04
ukhey
kheili naz shode

rasti...

ارشان رو آرشان تلفظ ميكنن يا

اَرشان ؟

من خودم آرشان شنيدم


گل من اسم پسما من اَرشان جوجوییه...
آرشان هم اسم قشنگیه ولی ما میخواییم با علی(باباش) هم آهنگ بشه
مامان مهساجون ومحمدمعین جون
18 اردیبهشت 92 18:45
وای چه وحشتناک مراقب ارشان جونی باش مورچه ها شیرینی رو دوست دارن
آپم زودی بیا


خخخخخخخخخخخخخخ... آره یهو دیدی جلو چشممون پسرکمو بردن...
چششششششششششششششششششششم
الهام
18 اردیبهشت 92 21:34
واییییییییییییییی
چه وحشتناک!!
شقایق جون لونه شونو پیدا کن و سم بریز میل کنن!!
مواظب ارشان باش،


در تلاشیم... باید خیلی مواظب نینی باشیم
مامان محمدامین
19 اردیبهشت 92 0:39
خیلی بامزه بود داستان شما و مورچه ها شقایق ینی کلی خندیدم با این پستت...
آخ من فدای اون ورووجک بازیات عشقم
حالا واسه من مورچه کشی میکنی زورت به ضعیفه رسیده ارشان خان؟؟؟


خودمونم مردیم از خنده از دست این حشرات...
خدانکنه خاله ای...
آره خاله من قوی شدم میتونم مولچه هالو بوتوشم...
ههههههههههههه
مهرنوش مامان مهزیار
19 اردیبهشت 92 10:55
خانمی من الان سر کارم مثلا اینو خوندم یه دفعه زدم زیر خنده. پسر خوشمزه داشتن ایناروهم داره دیگه . ارشان رو نخورن عزیزم؟


وای ممنون ک از اونجا هم ب یاد مایی
چه میدونم یهو دیدی میان جلو چشممون میبرنش. خخخخخخخخخخخ
مامان کوچولو
19 اردیبهشت 92 15:25
سلام جوجویی نازی..
مامانی چی کارش داری بزار پسرمون یه ذره با مورچه هر لاو بترکونه خوب..اذیتش نکن.


سلاممممممممممممممممم
خخخخخخخخخخخ. با همه لاو ترکونده بود فقط مورچه مونده بود ک اونم اومد تو جمع......
زهره(مامان یاسین)
19 اردیبهشت 92 16:44
وای نگو از دست این مورچه ها خونه ی ما همیشه این موقع سال پر میشه از مورچه هرسال یه داروی جدید استفاده می کنیم ولی نسلشون منقرض نمیشه....ارشان جونم مهربونه دیگه مامانش مورچه ها رو هم دوست داره


خخخخخخخخخخخخخخخ... آره از مهربونی زیاد مورچه رو له کرده...
شهرزاد
19 اردیبهشت 92 20:05



رضوان مامان رادین
19 اردیبهشت 92 23:10
ای جونمممممممممممم


مامان محمد پارسا
20 اردیبهشت 92 2:00
کاش همه این موجودات مودی واقعا ریشه کن میشدن
هم اینا هم پشه ها
هم بقیه حشرات
گازوییل بریز توی لونه هاشون ببین فایده داره
اگه لونه هاشونو بلد نستی هم توی راهشون بریز
مواظب ارشان جونی خاله باش


آی گفتی...........
میترسم ارشان دستشو بماله...
ولی ممنون. سعی میکنم جاهایی ک ارشان دست رسی نداره بریزم
مامان طه
20 اردیبهشت 92 14:19
وابییییییییییییی مورچه

بدم میادا

شقایق جونم برو.زم


منم بدم میاد ولی چه کنیم......................
حتما الان میام
Sheida
20 اردیبهشت 92 15:50
اخه اسم يكي از اشناهامون آرشان بود گفتم شايد همينطور باشه ...




افسانه مامان پارمین
20 اردیبهشت 92 20:04
الهی قربون این پسر خوشمل برم من . خونه ما هم مورچه اومده از نوع بالدار خیلی مواظب باش پسری رو نخورند


واییییییییییییییییییی. اونو باید چکارش کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو هم مواظب شیرن عسل باش
شقایق مامان آرشا
21 اردیبهشت 92 0:27
وای مورچه ها گیر بدن مگه ول کن هستن.ارشان جون نو زیاد باهاشون بازی نکن بهشون خوش مش گذاره دیگه نمی رن


خخخخخخخخخخخخخخخخخ... آره ب خدا
مامان یاشار
22 اردیبهشت 92 15:46
وای نگو شقایق جون. ما هم همین گرفتاری رو داریم البته اگه چیزی رو زمین نباشه اینقدر زیاد نیستن ولی کافیه یه نقطه خوراکی رو زمین باشه که معمولاً هم هست دیگه با وجود یاشار خان مورچه از سر و کولمون میره بالا. ما هم سمپاشی کردیم هر جا رو که فکر میکردیم ممکنه از اونجا بیان چسب آکواریوم زدیم ولی اصلاً انگار نه انگار. ما هم کم کم باید خونه رو خالی کنیم تحویلشون بدیم به نطرم بریم تو پارک زندگی کنیم کمتر از خونه ما حشره داره. آخه ما اینجا کلی هم عنکبوت داریم!


آره ب خدا ماهم کم آوردیم...
آره پارک بهتره خخخخخخخخخخخخ
مامان سمی
25 اردیبهشت 92 14:11
خصوصی خانمی


گلم منم همینطورم. درکت میکنم. گمونم منم مثل تو باشم. خخخخخخخخخخخخخخخخ
مامان آنیل
29 اردیبهشت 92 17:08
آخی عزیزم آره یه بارم آنیل افتاده بود دنبال مورچه آخه فسقلیا یکی نیست بگه خودتون یه پا مورچه این!!!
چی گفتمبووووووووووووووس


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ آره ب خدا خودشونم اندازه ی مورچه ان