ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

خنده ب این قشنگی...

1392/2/16 18:51
520 بازدید
اشتراک گذاری
младенецسلام فرشته قشنگم...младенец
 
цветокعمر و نفسم چطوره؟ цветок
 مامانم آخه خنده ب این قشنگی کجا دیدی؟ با ی دندون نصفه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
niniweblog.com 
نصفه دندون
niniweblog.com
جیگرمی
niniweblog.com
نفسسسسسسسسسسسسسس
niniweblog.com
جوووووووونمی
niniweblog.com
تو همه این عکسا دندون نصفت معلومه! من عاشق خودت و اون نصفه دندونتم مامانم
جهذبه
وای من قربون اون اخمو جذبه صورتت برم... ببخشید گلم ، دندونت کاملِ کاملِ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
niniweblog.com
راستی شیرینم اون خرسک ک تو عکسات هست اسمش تِدی جونه! جدیدا ب کمک تدی بهتر غذا میخوری و خیلی باهاش بازی میکنی!
خلاصه بگم عاشقشی...
این تدی خان رو دایی امیر برات عید خریده بود تا حالا زیاد دوسش نداشتی ولی یهو عاشقش شدی!!!!
اینم ی نوعشه دیگه! دماغ صورتیشو خیلی دوست داری!
تدی وارشان
انقدر بلا سرش میارییییییییییییییییییییی
تدی
niniweblog.com
راستی گلک مامان در مورد سی دی بلاگت... ی اشتباهی تو شمردن پست ها پیش اومده بود... ما فعلا 167 تا پست داریم... ایشالا 200 تا بشه سفارش میدیم...
niniweblog.com
توجه                         توجه 
دوست جونیا یکی از دوستان این عکس رو برام فرستاده و میگه شبیه ارشان منه
آیا؟
میخواستم بدونم ب نظر کی این عکس شبیه پیشی منه؟ 
عاشقتم فندقم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مامان طه
16 اردیبهشت 92 14:31
قربون خنذت برم عشق خاله

پسر ذوستت کمی شبیهه

شقایق بیا بروزما


خدانکنه خاله جونم... این عکسو دوستم از تو نت پیدا کرده... مرسی بابت نظرت...
الان میام
شهرزاد
16 اردیبهشت 92 14:45
آره شقایق جوون ابروهاش و رنگ چشماش شکل آرشانیه


مرسی گلم...
مامان دوقلوها(حســـــین_حســـــام)
16 اردیبهشت 92 15:01
سلام ارشان جونم خوبی قربونتــــ برم من اره عزیزم راست میگه شبیه
قربون اون شکلو شمایلتــــــ برم من


سلام خاله اییییییییی. مرسی. بوس
ممنونم بابت نظرت گلم
الهام
16 اردیبهشت 92 15:04
عزیزم
چه خنده ی قشنگی!!
به نظر من اصلا شبیه نیست!!
فقط ارشان خودمون!!!
بببببببببببببوس خوش خنده رو


بوووووووووووووووووووووووووس
ممنون از نظرت
مامان انیل
16 اردیبهشت 92 16:12
قربونت برم خاله چه نااااااز میخندی.
عاشق خخخخخخخخخ گفتن مامانیم
و اینکه اون نی نیه رنگ چشاش شبیه ارشان جونه


خدانکنه خاله سولماز.
راست میگی؟
خخخخخخخخخخخخخخخ خوب خندم میگیره... ههههههه
مرسی بابت نظرت
زهرا مامان امیرحسین
16 اردیبهشت 92 16:45
وای خدای من ..
معصومیت تو نگاهشون موج میزنه این نانازیا..
قربون خنده هات که انقد قشنگن پسر خشگلم
نه بنظرم شباهت چندانی ندارن


ممنون خاله زهرا جون
بوس
ممنون از نظرت
شقایق مامان آرشا
16 اردیبهشت 92 17:03
مامان دیدی ! دیکه نگی نصفه؟بعدم شبیه ارشان جونه به نظرم


آره واقعا...
ممنونم از نظرت گلم
☂ marjan ☂
16 اردیبهشت 92 17:29
سلام شقایق جووووووووووووونم!!!!!
الهی من فدای این گل پسری برم!
چقد بزرگ شده!جقد مرد شده!
هزارماشالله بهش!صد قل هوالله!
عسلکمممممممممممممممممم!
چقد ناز تر شده!
هزار ماشالله به این پسمل زرنگ!
راستی آره شقایق یه کوشمولو شکل ارشانه ها!
البته پسرما از اینم ناز تره×!
راستی برای رمز برو خصوصی!



سلام گل دختر. چه عجب از این ورا
مرسی خاله مرجان جونم
بوس... ممنون
الناز
16 اردیبهشت 92 18:15
سلام شقایق جون
سلام ارشان جونی
فدات بشم الهی
به نظرمن فقط چشم وابروش شبیه ارشانه تقریبا
ارشان ما خوشگلتره


سلام الناز جونی
سلام خاله النازی
ممنون از نظرت.... بوس...
Sheida
16 اردیبهشت 92 19:06
slm,
are ye shebahat hayi dare
pesare dokhtar koshe khoshmelie



سلام شیداجون. ممنونم بابت نظرت گلم... اما چرا هیچی از خودت ب جا نذاشتی سیندرلا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Sheida
16 اردیبهشت 92 19:19
akhe mn web nadaram
mamanam ham behem mige sinderela
tu in 2 ruz kole web ro ziro ru kardam,,,
az hamun poste aval



اگر برات مسئله ای نیست 1 وب بساز بیشتر با هم آشنا شیم شیدا جونم.
خب حتما سیندرلایی دیگه
بوووووووووووووووووووس
مرضیه
16 اردیبهشت 92 21:13
واییییییییییی این عروسک منو نگاه چقدر خوشگل میخنی تو اخه
الهی فدات بشم من
شقایق جان چه قیافه جدی بهش میاد
دوست جونم خیلی خوشحال شدم که می تونی از تمام پست هاش سی دی داشته باشی
راستی فقط چشم و ابروش شبیه اما در کل عسل من خیلی خوشمل تره
خاله عاشق عکس هاتم چه جدی چه خندون خلاصه در هر حالتی عاشششششقتمممممم
بوس واسه ارشان جان و دوست جون خودم


ممنونم خاله مرضیه جونی. مرسی ک نظرتو گفتی... جذبه پسملم بالاس..............
خاله جونی ارشانم دوستت داره. بوس
مامان محمد پارسا
16 اردیبهشت 92 22:22
فدای ارشان جون نصف دندونی بشم من
چشم و ابروهاشون شبیهه
بوووووووووسسسسسسسسس


خدانکنه خاله جونم. ممنونم ک نظر دادی
هنگامه
17 اردیبهشت 92 0:49
تبریک ارشان جون ، دیگه از درد دندون راحت شدی
خدا کنه دندونهای آرسامم دربیاد بچم دیگه هلاک شده
راجع به دکتر اطفال ، راستش من چند تا دکتر رفتم از جمله : صالح پور - بیدارمغز - امیدوار - سمائی و یکسری دیگه که یادم نیست ولی به توصیه یکی از دوستای علی که خودش جراحه رفتیم پیش خانم دکتر پریسا محققی که از نظر بار علمی کاملا شبیه دکتر سمائی هست (شاگرد سمائی بوده) ولی خب هم مثل یه مادر دلسوزه و هم قشنگ همه چیز رو با صبوری کامل توضیح میده و ما رو کامل درک میکنه و دستش برای آرسام عالی بوده و کلا با اینکه من مخالف دکتر خانم بودم ولی الان عاشق این خانم شدم و یکبار هم برای اطمینان از تشخیصش پیش سمائی هم رفتیم ولی باز به خانم دکتر ایمان اوردیم ولی خوب شد گفتی ، چون خانم دکتر فقط روزای زوج هست و در ضمن من و علی حساسیم و اگه مشکلی پیش بیاد حتما باید دو تا دکتر بریم اینجوری از این به بعد هر از چند گاهی میریم پیش دکتر رحمانیه . مرسی . بوسسسسس


ممنون بابت راهنماییهات دوستم... دکتر رحمانی هم کارش عالیه........
مامان رقیه
17 اردیبهشت 92 10:07
کله - مو - چشم - ابرو عین همن
قربون این پیشی کوچولو
شقایق یادته قرار بود برام طرح اوپن و دکورو...
بیا 2پست آخرمو بخون باشه؟ اگه میتونی کمکم کن


ممنونم از نظرت گلم...
آرههههههههههههههههههه یادم رفته بود... حتما
رضوان مامان رادین
17 اردیبهشت 92 11:37
ای جوونم...فدای اون دندون نصفت...نه نه ببخشید کاملت...بخورمت پیشی ملوس


خخخخخخخخخخخخخخخخخ دندونش کامله خاله...
بوس
Sheida
17 اردیبهشت 92 13:35
akhe mn k nini nadaram
ye dune sakhtam niniwenlog hazfesh kard


گلم تو پیوندهای روزانه: ترکان ، مرجان، ارتمیس، رضوان، صبا مجردن... وبلاگم مینویسن
مامان یاشار
17 اردیبهشت 92 13:52
ای جون دلم جیگر اون خنده هاتو. جیگر دندون کوچولوت رو خودم قربونت برم خوردنی من. به نطر منم یه کم شبیهن دوستت راست میگه


میسی خاله جونم
ممنونم بابت نظرت گلم
Sheida
17 اردیبهشت 92 14:20
ye dune dishab vaqti gofti sakhtam,
ye up bishtar nadare
nmidunam khub shode ya na


از این ب بعد نظرمو تو وبت میذارم... برو ببین...
راستی نینی گپ و میزنم اوکی کن
Sheida
17 اردیبهشت 92 14:56
mer30 babate CM
faqat ye chizi nini gap chie daqiqan ?
akhe mn vared nistam ziad,,,



خواهش میکنم عزیزم.
تو ارتباطات. نینی گپ. بهت پیام دوستی دادم. اوکی کن هروقت دوتامون آن باشیم میتونیم بحرفیم
الهه(مامان یاسان)
17 اردیبهشت 92 16:50
سلام شقایق جونم کجای بچمون نصف دندونِ
دیگه پسرمون یه دندون داره اونم کامل کامل
آره یه جورایی شبیه هم هستند؟
راستا شقایق یه سوال؟
چیکار کنم وقتی میزارم ادامه مطلب از همونجا دیگه برم دال مثلا تا موس رو میبرم روش بشه برم داخل
یا مثلا چیکار کنم وقتی یه آدرس میزارم تا روش کلیک کنند بشه راحت برند داخل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نمیدونم منظورم رو راحت بهت گفتم یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام خاله الهه... ببین مامانم هی بهم میگه نصفه دندون...
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ممنونم گلم. برات تو وبت توضیح دادم
mamanebaran
17 اردیبهشت 92 18:23
الهی فدای تو بشم با اون چشمای نازت
خداروشکر که مروارید خوشگلت در اومد تا
تو کمتر اذیت بشییییی « فدای اون خنده های خوشگلتتت مهربونممممممممممممممممممم
شقایق جان خیلی دلم میخواست در مورد شباهت
نظر بدم اما عکسش برام باز نشد ولی اینو میدونم
ارشان من یه چیزه دیگستتتتتتتتتتتتتتت


خدا نکنه خاله فاطمه جون
ممنون
ای بابا از دست این اینترنتا
مامان سمی
17 اردیبهشت 92 18:32
ای جووووووووووووووووونم.چه خنده شیرین و قشنگی
اون نی نی هم چون سفید و چشم روشنه شبیه ارشان به نظر میاد ولی ارشانی خیلی شیرین تره


ممنونم خاله جون بابت نظرت
الهه(مامان یاسان)
17 اردیبهشت 92 18:35
شقایق جونم مرسی اولین سوال رو درست فهمیدی دومیرو منظورم اینکه وقتی میزارم ادامه مطلب تا روی ادامه مطلبی که خودم نوشتم کلیک کنند برند داخل مطلب


الهه جونن الان سوالتو متوجه شدم...
میخوای جایی ک نوشتی ادامه مطلب و وقتی کلیک میکنن رو خود کلمه (ادامه مطلب) بره تو ادامه مطلب!
خخخخخخخخخخخخخخ
اگر درست بود جوابش اینه:
روی همون کلمه ادامه مطلب کلیک کن تا آبی بشه و همونطوری ک واسه عکس گفتم بالا سمت چپ کنار جایی ک عکس میذاریم، درج/ویرایش لینک رو بزن و بعد آدرسش رو درست کن...
مامان محمد مهدی
17 اردیبهشت 92 18:54
سی دی بلاگت؟


گلم تو ابزارهای افزوده قسمت سی دی بلاگ توضیحاتشو نوشته
Sheida
17 اردیبهشت 92 20:36
axe ninigi haye khodamo bzaram ?



آره خیلی هم خوبه.... البته اگر دوست داری!!!!!!!!!!!!
نینیهای دیگه هم میتونی بذاری...
از همین اینترنتی ها هم میشه..............
یا مثلا اگر مامانی اجازه بده عکس نینیشو بردار...
اگر بخوای میتونی عکس ارشانم برداری
مامان محمدامین
18 اردیبهشت 92 1:36
عروسک من خیلی خوشمل میخندی همچین از ته دل
خیلی دوست دارم خاله جون...عین عروسکه ارشانم.
میگم شقایق جون چشما،ابروها،موها و سفیدی شبیه اون عکسه


مرسی خاله جونی
ممنونم گلم بابت نظرت..
♥ نیم وجبی ♥
18 اردیبهشت 92 2:13
فدای خنده های شیرینت
یکم ذنگ چشماش شبیه


خدانکنه خاله جون
ممنونم
صوفیا مامان سامیار جون
18 اردیبهشت 92 4:12
شقایق جونم سلام .من زمانیکه باردار بودی به وبلاگت سر میزدم .ماشالللللللللللللللللللللله چه اقا شده این حباب کوچولو .عزیزم یه ماچه ابدار از اون لپایه نازش بگیر واقعا خوردنی این گل پسر


سلام عزیزم. بله یادمه. خوبی؟ ممنون خاله مرسی. بوس
مهرنوش مامان مهزیار
18 اردیبهشت 92 8:08
آره عزیزم یه کوچولو شبیه هم هستند


ممنون بابت نظرت گلم
mamane roham
18 اردیبهشت 92 10:29
ای جانم به اون چشمات عروسک مامانی . عزیزممممممممممم


بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس