ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

روزها میگذرد...

1391/7/12 23:38
600 بازدید
اشتراک گذاری

تاریخ12/7/91

niniweblog.com

سلام به پسمل موش موشک خودم!niniweblog.com

چطوری دردونه مامان؟niniweblog.com

ناز دونه دیروز 11 مهر باید میرفتم دکتر... آخه این چند روز باقیمونده رو باید هر هفته برم که تند تند چک بشی!niniweblog.com خدارو شکر دکتر صداقت هم مثل دکتر سمیعی دکتر خوبیه! دیروز خیلی خسته شدم...niniweblog.com تقصیر خودم بود... قرار بود ساعت 4 اونجا باشم و بد قولی کردم و ساعت 5 رفتم و مجبور شدم تا ساعت 6:30 اونجا منتظر بشینم...niniweblog.com و اینکه گل پسرم وزنم ١کیلو زیاد شده(ای کاش میفهمیدم وزن تو الان چقدر زیاد شده؟) و فشارم 11 بود... صدای قلب کوچولوتم شنیدم و بیشتر واسه دیدنت بی تاب شدم عسلم...niniweblog.comدکتر تمام کارای پذیرش رو انجام داد... 26/7 روز چهارشنبه ساعت 7:30 دقیقه صبحباید بستری بشم....niniweblog.comوای که چقدر منتظر این روزم...niniweblog.com

پسر نازم خیلیها منتظر اومدنتن ...niniweblog.com روزا زنگ میزنن و میپرسن ارشان کی میاد؟ منم کارم شده اینکه به هرکس 10بار بگم ارشان قراره٢٦ مهر بیاد و دوباره فردا همین سوال رو ازم میپرسن و من بازم میگم ارشانم ٢٦ مهر قراره بیاد...niniweblog.com خاله های مهربون وبلاگی هم تو روزشماریمون همراه مونن...niniweblog.comاگه بخوام اسم هاشونو بنویسم خیلی میشه پس از همه اونایی که این روزارو باهام میشمرن و تنهام نمیذارن تشکر میکنم!niniweblog.com

راستی گلم یادم رفت برات بگم که پدرجون(بابای باباعلی) چند روز پیش از شمال اومده بود خونمون و مامان شیرین کلی وسایل برامون داد...niniweblog.com بیچاره پدرجون، این همه راهو وسایلارو برامون آورده! خیلی زحمت کشیدن...  مامانی یادت باشه وقتی اومدی کلی اشخاص هستن که باید محبت هاشونو جبران کنیم!niniweblog.com

از شیطونیهات بگم که تقریبا سر ساعت حرکت میکنی و برنامه تقریبا منظمی داری!niniweblog.com  واین 1سوال برام شده که الان هر روز سروقت  تکون میخوری یعنی همون موقع گشنت میشه؟ وقتی به دنیا بیای هم همون موقعها شیر میخوری؟ نمیدونم والا؟؟؟؟؟؟؟

13 روز دیگه صبر کنم میفهمم!

niniweblog.com

 

بی صبرانه در انتظار تو شکوفه پائیزی هستیم!

niniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

ایمان
12 مهر 91 18:44
سلام حتما ثبت نام کن فقط یه ثبت نام کوچولو http://s2.gorz.ir/war/home/index/ZWIyRkM0SjFIODBqRm5XdkVIWDlHUT09
زینب (مامان امیر عباس)
12 مهر 91 19:05
سلام ... انشالله سالم به دنیا بیاریش عزیزم ... انشالله صحیح و سالم بغل بگیریدش... انشالله صالح بزرگش کنی


سلام عزیزم
سلامت باشی قربونت برم
ممنون که بهمون سر زدی
مامان محمدرهام جون
12 مهر 91 19:14
دیگه باید بگیم12روز آخخخخخخخخججججججججون 12روز دیگه تو بغل مامانشه هوراااااااااااااااااااااا.

شکوفه پاییزی گفتنت منو کشته شقایق جونم


آره خاله روزا واقعا داره میگذره!
مامان سمی
12 مهر 91 19:53
ای جانم.پسر طلا 2هفته دیگه میاد تو بغل مامانیش
هزار تا بوسه از طرف منو آرتینی برای ارشان جونی


مرسی گلم
قربون آرتین گلم بشم!
mamane Ali
12 مهر 91 22:43
سلام .. دیگه داری راس راسکی مامان میشیااا
26 ام چند هفته ات میشه؟


سلام عزیزم... آره مثل اینکه واقعیه... 39کامل میشه


مامان محمدرهام جون
13 مهر 91 0:18
یک سوال اندیشمندانه!!!!!!!!!!

تصورت از قیافه پسری که قراره 12روز دیگه بیاد تو بغلت چیه؟؟؟؟؟یعنی چه شکلیه؟؟؟؟؟؟؟

شاید ایده جالبی باشه که برای خودشم تصورت رو بنویسی تا ببینیم حدست چقدر درست بوده.بوووووووووووووووس


خیلی به این موضوع فکر میکنم... این دفعه در موردش مینویسم خاله جون


مامان شیوا
13 مهر 91 10:44
این گلها برای محمد ارشان گل و مامان مهربونش


مرسی خاله مهربون
مامان رقیه
13 مهر 91 10:53
چقد قشنگ نوشتی شقایق
همیشه وقتی حس به این خوبی تو نوشته های بچه های وبلاگی بهم دست میده . آرزو میکنم هیچوقت یه زن که نمیتونه بچه دارشه نیاد و این چیزا رو نخونه
چون حس اون به همین اندازه که الان بدن من مورمور میشه بدن اونم مورمور میکنه ولی .....
شقایق جان حتما وقت دنیا اومدن بچه . یا لحظه ای که وارد اتاق عمل میشی برا این جور خانواده ها دعا کنی باشه؟
یادت نره ها


نظر لطفته گل خانوم
من همیشه دعا میکنم
بازم دعا میکنم!
marjan
13 مهر 91 11:16
الهی من فدای این پسلی بشم!!!!!!!!پسرمون از الان آن تایمه!بده شقایق؟؟؟پسرمون وقتش شناسه!بی صبرانه منتظر روزی هستم که عکس صورت نازتو اینجا ببینم
خصوصی داری خانمی


خوبه خاله جون
خداکنه همیشه وقت شناس باشه!
مهرنوش مامان مهزیار
13 مهر 91 11:16
من دیگه نمیپرسم میدونم ارشان جون 26/7 میاد و من برای دیدنش لحظه شماری میکنم


قربونت برم...
سمیه
13 مهر 91 12:47
اخیش فقط 12 روز مونده تا یک گل پسر دیگه به دوستهای وبلاگی پارسا اضافه بشه
من هم خیلی مشتاقم زود عکسشو بگذاریها


مرسی خاله جون
حتما
marjan
13 مهر 91 14:34
قربونت برم عزیزمن چشمای خوشگل قشنگ میبینن!!!!!!!!!!!!!دیگه اونقدام تعریفی نیستم
راستی خصوصی داری دوباره


نه جدی گفتم... عروس من میشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
گلم میشه بدونم برای چی میخوای؟
دلم نمیخواد مستقیم بگم کیه... شاید خجالت بکشه!
مامان یاشار
13 مهر 91 15:47
وای شقایق جون ما هم دیگه بی قراریم منتظر ارشان کوچولوییم. اومدش به بابای مهربون بگو بیاد خبرمون کنه ها. نکنه یهو یه مدت طولانی بیخبر بمونیم. خیلی مراقب خودت باش.


باشه عزیز دلم
زود خبراشو بهتون میدم....
رضوان مامان رادین
13 مهر 91 16:17
شقایق جون ممنون به خاطر ابراز همدردیتون .
چقدر عالی فقط 13 روز مونده عزیز خاله دنیا بیاد.
این چند روز باقیمانده حسابی مواظب خودتو و پسملی ناز باش


قربونت برم گلم
ممنون
مامان محمدرهام جون
13 مهر 91 17:54
شقایققققققققققق برو خصوص که خیلییییییییییی خوشحال میشی.البته امیدوارم.


واااااااااااااااااااااااای
خیلی باحاله مرسی
مامان محمدرهام جون
13 مهر 91 23:57
سلام
جدییییییییییی!!!!!!!!!من تست نکردم سریع همونو انتخاب کردم اونا فارسی نیستن؟؟؟؟؟؟؟؟

من نمیدونستم عکس محمدم میاد اونجا بعد از انتخاب دیدم ذوقیدم اساسیییییییییییی


سلام
آره هر کدوم 1قشنگی دارن ولی این تنها قالبیه که همشو باهم داره
مامان محمدرهام جون
13 مهر 91 23:58
خصوصییییییییییییییییییییی


جوابشو تو وبت دادم
مامان محمدرهام جون
13 مهر 91 23:59
محمد ارشان جات خالی ببینی مامانت از صبح تا حالا چه خونه تکونی راه انداخته تو وبت.

قالب جدید که بسیاااااااااااااااااااااار زیباست مبارک


خاله گلم دست شما درد نکنه که بهمون کمک کردی
مریم(مامان ارمیا کوچولو)
14 مهر 91 1:42
شقایق جون انشالله به سلامتی محمد ارشان جون رو بغل بگیری.
لطفا زود زود خوب شو و بیا اینجا جواب سوالاتو بعد تجربه ات بگو،آخه منم دقیقا همین سوالارو دارم.


سلامت باشی گلم
چشم زودی میام
مرسی که به ما سر زدی
هدی مامان مه نیا
14 مهر 91 3:05
سلام شقایق جون خیلی قشنگ نوشتی آفرین
ادات بچه ها معمولا هرجوری که تو دوران جنیمین همون جوری میشه، مثلا مه نیا دوران جنینی شبا بیدار بود منم باهاش بیدار بودم تا صبح الانم که دارم برات می نویسم ساعت 3:10شبه یعنی.....



سلام گلم
جدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پس درست حدس زدم
خوبه که ارشان شبو تو دلم میخوابه... چند باری بیدار میشه ولی باز زودی میخوابه
(خداکنه همینطوری باشه)
مامان سمی
14 مهر 91 7:08
قالب وب پسری خیلی خوشگله شقایق جون.خیلی خوشم اومد.با دیدنش دوست دارم منم قالب وب آرتین رو عوض کنم


عزیزم چشمات قشنگ میبینه
اینو دوست گلم سمانه جون واسه وبلاگم معرفی کرد
الناز
14 مهر 91 8:21
سلام شقایق جون سلام ارشان جونم آخیش فقط. 12روز دیگه مونده بیای ارشان جونم انشاا... سالم توومامانی ازاتاق عمل بیرون بیاین،ای کاش منم اونجا بودم شقایق خیلی دوست داشتم،میبوسمتون


سلام خاله جون... قربونت برم مرسی
آره واقعا کاش بودی
ما هم دوستت داریم گل خانوم
فدات
دوست من
14 مهر 91 10:03
سلام گلم بخدا شرمنده گل روت هستم عکسهای جدید گذاشتم اگر قابل میدونی خوشحال میشم سربزنی


سلام خانومی دشمنت شرمنده باشه
حتما الان میام
مامان محمدرهام جون
14 مهر 91 12:07
خصوصی


مرسی خاله مهربون
نه گلم
منم دوست دارم 2تا محمد 1جور باشن
مامان محمدرهام جون
14 مهر 91 13:12
شقایق جونم خصوصی
دوست من
14 مهر 91 20:44
سلام شقایق گلی انشالله این روزها رو هم به سلامتی پشت سربگذاری ارشان جان بپره توی بغلت
خیلی توی فکرت بودم هرروز فکر میکردم نکنه امروز زایمان کردی و من نرسیدم عکس نی نیت رو ببینم
پس ما هم لحظه شماری میکنیم واسه اون روز
ممنون که به وبلاگم سرزدی خوشحالم کردی
پیشاپیش مبارکت باشه فرشته کوچولوت


سلام خانومی
ممنونم که به فکرمونی
سلامت باشی گلم مرسی
آرتمیس
15 مهر 91 9:09
سلام شقایق جان شرمنده نبودم انتخاب واحد و... نذاشتن آدرس وبلاگم عوض شده که برات گذاشتم انشاالله هرچه زودتر بیاد سالم و سلامت برای هر دو شما آرزوی سلامتی میکنم موفق باشی عزیزم


به به سلاااااااااااااااااااااام آرتمیس گلم
دلم برات تنگ شده بود
ممنونم عزیزم
میام بهت سر میزنم
نسرین
16 مهر 91 16:07
من مامان پارسا هستم بهترین ها روزها را برای شما و ارشان جون ارزو دارم


از آشناییت خوشحالم عزیزم
ممنونم