ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

سلام دنیا،من اومدم...

1391/7/23 23:36
435 بازدید
اشتراک گذاری

تاریخ23/7/91

سلام دنیا، من اومدم...

محمداَرشان

 

قلبشکوفه پائیزی ما چهارشنبه19/7/91 ساعت9:50 دقیقه صبح در بیمارستان لاله با وزن:3305و قد47سانت به دنیا اومد!قلب

محمدارشان

از همه دوستان گل که تو این مدت مارو تنها نذاشتن و واسه سلامتی پسرمون دعا کردن ممنون! م و این خبر خوب رو بهشون میدم که پسرمون خداروشکر هیچ مشکلی تو کلیه هاش نداره و هیدرونفروز کاملا تخلیه شده!ماچ

محمدارشان

اینم عکس دومین روز زندگی گل پسربا 1لبخند ناز که به مامانش زد و 1عالمه مو!!!!!!!زبان

محمدارشان

به زودی مامانی خوب میشه و با خاطرات و عکسای خوشگل برمیگرده!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

فاطمه (مامان آیلین)
23 مهر 91 12:48
خوش اومدی آقا خوش اومدی به دنیا محمد ارشان خان .فینگیلی ای جااااااانم چقد تو کوووچووولویی خدا رو شکر که سالم و سلامت اومدی بغل مامانی ...تبریک میگم مامانی خیلی زیاد
رضوان
23 مهر 91 13:28
ارشان جون بدنیا خوش اومدی. شقایق جون یه عالمهههههههههههههه تبریککککککککککککک.گل پسرت خیلی نازه.خدا حفظش کنه
مامان سمی
23 مهر 91 14:24
وای عزیزم نازی.خوش اومدی محمد ارشان جونی.مبارک باشه شقایق جون.انشاالله قدمش پرخیروبرکت باشه و زیر سایه پدرومادر بزرگ بشه
مامانی
23 مهر 91 15:11
اخیییییییییییییییییییییییی شقایق جونم خیلی پسرت نازه خدا برات حفظش کنه میارکه قدمش زود بیا از همه چی برامون بگو
دوست من
23 مهر 91 15:46
مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک عزیزدلم به سلامتیییییییییییی خیلی خوشحال شدم چقدرنازه عزیزدل خاله ماشالله هزار ماشالله خدا روهزاربارشکر انشالله که تو نی نیت این چهل روز رو هم به سلامتی بگذرونید
مامان هومن
23 مهر 91 16:14
سلام شقایق جون مادر شدنت مبارک بشه خیلی خوشحالم که به سلامتی زایمان کردی و همه چی به خوبی گذشت
الناز
23 مهر 91 21:13
سلام مامان شقایق .قربونت برم خداروشکرکه هردوتاتون سلامتین ،تبریک میگم عزیزم انشاا...قدمش پرازخیروبرکت باشه براتون... ارشان جونم چقدربامزه ای وای. خداجون چه موهایی داری همین چندتاعکستو دیدم تودلم نشستی چه برسه به اینکه ازنزدیک ببینمت ،دوست دارم زودترببینمت بغلت کنم بوست کنم ...مامانش فعلاازطرف من یه عالمه ببوسش
marjan
23 مهر 91 22:29
الهی من قربونت برم سلام کوچولو سلام عزیزکم سلام خوشگلم!!!!!!!!!!!!سلام آقا ارشان خوش اومدی خاله!!!!!!!!الهی شکر که اون شکل هم رفع شد! شقایق دیدی پسرمون پرموشد؟هزار ماشالله هزارماشالله من عاشق عکس دومیش شدم!!!!
mamane Ali
23 مهر 91 23:24
وووواااااااااای سلام سلام سلام هزار تا سلام کوچولوی بامززززززه نینی خوش اومدی به دنیا .. خوش اومدی گلم .. خوش بخت بشی انشالله نینی کوچولوی خوشکل دیدی مو دارههههههه .. اولی که عکسشو دیدم به این دقت کردم که مو دارههه اونم کلی .. مثل علی !!!! معلومه نینی هوشملی میشه هاااا راستی زایمان خوش گذشت؟
مهرنوش مامان مهزیار
24 مهر 91 7:47
شقایق جون قدم نو رسیده مبارک باشه. دیدی بهت گفتم وزنش بالای 3 کیلو میشه. خیلی خوشحالم که مشکلی نداره و سلامت است. مواظب خودتون باشید منتظرت هستم. به بابای هم تبریک بگو.
مامان رقیه
24 مهر 91 11:16
خوش اومدی عزییییییییییزم خوب دو روز زودتر میومدی تولدمون یکی میشد
زهره
24 مهر 91 12:58
آخيييييييييييييييييي نازي.خداروشكر كه هر دو خوبين.يعني ميشه منم اونروز رو ببينم كه پسرم رو بغل كردم؟مواظب خودت و پسرنازت باش
سمیه
24 مهر 91 14:10
مبارک باشه عزیزم چه پسر ناز و قشنگی امیدوارم سالهای سال زیر سایه پدر ومادرش زندگی شادی داشته باشه
مامی
24 مهر 91 23:39
ماشاالله چه نازه قدمت مبارک باشه عزیزممم
هدي
25 مهر 91 14:25
سلام ، خاله جوووووووووني ، اگه بدوني چقدر منتظرت بودم ، ماشالله چقدر نازي خاله ، يه بوس ان شالله هميشه سالم باشي ، شقايق جون خودت خوبي ، ؟ قدم نو رسيدت مبارك ، حتما كلي ذوق داري ، عزيزم مادر شدنت مبارك ، واقعا برات از صميم قلب خوشحالم ،
هدي
25 مهر 91 14:29
الللللللللللللللللللللللللههههههههههههههييييييييييي
مامان محمدرهام جون
26 مهر 91 16:12
عزیز دلمممممممممممممممم خوش اومدی شازده پسر خداروشکر که سلامت وخوبه این فرشته کوچولو خدا رو هزاران بار شکر عشق من خودت چطوری خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان شیوا
26 مهر 91 22:41
سلاااااااام به روی ماهت ارشان کوچولوووووووو...خوش اومدی گل پسرانشالله زیر سایه حق و پدر و مادرت همیشه سلامت و شاد باشییی
امیرღعطیه
27 مهر 91 1:26
سلام فرشته کوچولوبه دنیای ماخوش اومدی نازنینم مامانی بهت تبریک می گم گل پسرت خیلی ماهه
مامان یاشار
27 مهر 91 22:18
جیگرشو . من هی میام نگاش میکنم و میرم دلم براش تنگ میشه خوب. راستی شقایق جون چشمای ارشان روشن شده یا به خودت رفته؟ بیا زودی برامون تعریف کن و عکسای عروسک خوشگل رو بزار
مامان کورش
29 مهر 91 17:19
سلام شقایق جون بهت تبریک مشگم مامان شدی ارشان جون خیلی خیلی خوش اومدی


سلام عزیزم
ممنونم سلامت باشی
مرسی خاله مهربون
نانا و نینی جون
29 مهر 91 21:12
نینی تو راهی ما داره میرسه.
وبلاگمو تغییر دادم شاید با اومدنت دلم روشن میشه.
میدونم که خونه جدید برام خیلی لحظه های خوش همراه داره به همراه نینی آیندم
توجه تو.جه بهم قول داده بودی برام دعا کن سر زایمان


دعا کردم گلم
یادم بود
مامان کیان کوچولو
1 آبان 91 13:43
خوش اومدی گل پسر ناز ... خدا رو شکر که سالم و سلامتههههه.. هووووووووووووووووووورااااااااااااا
چقد یاد روزای خودم افتادم مامانی


آخییییییییییییییی ممنون