ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

ما برگشتیم...

1391/7/29 23:35
433 بازدید
اشتراک گذاری

قلببرای دوستای عزیزمقلب

سلام سلام به همه دوستای گل و مهربونم!

امیدوارم حال خودتون و نینیهای عسلتون خوب باشه!

قبل از هر حرفی میخوام از همه دوستای عزیزم که تو این مدت مارو تنها نذاشتن و نگران منو پسری بودن تشکر کنم و بگم خیلی دوستتون دارم...

امروز گل پسر من ١١ روزشه و من دیروز برگشتم خونه و زندگی ٣نفره رو شروع کردیم... برخلاف اکثر نینیها پسر من خیلی آرومه و فقط وقتی شیر بخواد یکم اِه اِه میکنه... البته اینم بگم که 2روز اول خیلی سختی کشیدم چون دردونم بلد نبود شیر بخوره و فقط گریه میکرد...

ایشالا به زودی با خاطرات این روز برمیگردم و به همتون هم سر میزنم!

اینم عکس گوگولی

نینی

محمدم

عسلی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامانی
29 مهر 91 12:53
جان دلمممممممممممممم ایشالا همیشه سالم و سرحال باشین


مرسی خاله جونم
افسانه مامی پارمین
29 مهر 91 13:58
شقایق جون ، بهت تبریک میگم . ماشالله پسر نازی داری . خدا حفظش کنه .


ممنونم دوست خوبم
mamanebaran
29 مهر 91 16:36
عزيز دلم قدم نو رسيده مبارك باشه ، چطوري خانومي ، ني ني چطوره ، همه چي خوبه ، واي خدا جونم خيلي نازه دوست دارم بغلش كنم بوش كنم ، عزيز دلم خيلي خيلي مراقب خودت باش


ممنونم گلم سلامت باشی
بد نیستم
لطف داری خاله مهربون
باران گلم و ببوس
مامان کورش
29 مهر 91 17:21
شقایق جون فکر میکردی انقدر ارشان جون خوشگل وناز وخوردنی باشه خاله فداش بشه


خاله جون لطف داری
من فکر میکنم فقط به چشم خودم قشنگه!!!!!!!!!!!
مریم مامان ارمیا
29 مهر 91 18:37
شقایق جون تبریک میگم و روی ماه محمد ارشان جونو میبوسم.
ایشالا پسری زیر سایه پدر و مادرش بزرگ بشه و بهترینه بهترینها ها قسمتش باشه.



ممنون مریم جون
سلامت باشی
ایشالا همه نینیها زیر سایه خدا و پدر مادرشون باشن
marjan
29 مهر 91 19:01
ای جووووووووووووووووووونم چه پسمل نازی همیشه زنده باشی خاله!
شقایق جان خودت بهتری؟


مرسی خاله جون
منم بهترم گلم ممنون
نانا و نینی جون
29 مهر 91 20:49
ای جان قربونش برم که اینقد شیرینه
وقتی به نینی جونت نگاه معصومانه مادرانه میکنی برای منم دعا کن به همین زودیا مادر بشم


مرسی خاله جون
ایشالا چشم حتما
دوست من
30 مهر 91 0:49
الهیییییییییییییییی الهییییییییییییییی الهییییییییییی

واسش اسپند دود کن خواهررررررررررر

ماشالله عزیزم چقدر بانمکه مطمئنم که فکر نمیکردی یه نی نی به این خوشکلی توی شکمته

مراقب خودت باش نه اینکه خودتو فراموش کنی عزیز دلم

از طرف من بوسش کن اساسیییییییی

مرسی خاله مهربون
به پای گوگولی شما نمیرسه
چشم حتما
بازم ممنون
مامانی
30 مهر 91 7:23
سلام عزیزم خوبی؟
طه کوچولوم 8 ماهه شد بروزم منتطرتم




سلام گلم
در اولین فرصت میام
مامان سمی
30 مهر 91 8:55
به خونه خوش اومدی ارشان خوشگله.خوشحالم که حال هر دوی شما خوبه.شقایق جون بچه داری چطوره ؟ تجربیاتتو به منم بگو که تا چند وقت دیگه آرتین تو بغلمه


ممنونم خاله مهربون
برای من تازه کار سخته حتما باید کمک داشته باشم
چشم حتما
مامان شیوا
30 مهر 91 9:45
هزاز ماشالله به این گل پسر وقتی میبینمش دلم ضغف میره برا اینکه پسر خودمو بغل بگیرم


دیگه چیزی نمونده خاله جون
زهره
30 مهر 91 12:52
سلام مامان شقايق
خدارو صدهزارمرتبه شكر كه حال هردوتون خوبه.ماشالله پسر همينطور آروم و خوب باش و مامان و بابا رو اذيت نكن.ببوسش و براش اسفند دود كن


سلام خانومی
ممنونم خاله جون
چشم حتما
mamane Ali
30 مهر 91 16:44
من عاشق نینی کوچولوهام .. مماغش مثل نینیگیای علی تپلیه ! چشماش چه رنگیه راستی؟ البته الان خیلی معلوم نیست .. نزاری کسی ببوستش هاااا .. من فکر میکردم اگه خودم ببوسم چیزی نمیشه، زور بزرگتر ها رو هم نداشتم ، صورتش کلی جوش و دونه زد .. خیلی مواظب نینی گولوی کوچولو باش .. خیلی منتظرش بودم


آره مماغش فعلا گندس
خداکنه کوچولو بشه! اول چشاش سبز بود الان طوسی شده
مرسی خاله مهربون
هدي
30 مهر 91 17:19
عزيزمممممممممممممممممم

مامان یاشار
30 مهر 91 18:04
وای آخ جون چه عکسای خوشگلی. خدا حفظش کنه هزار ماشالا خیلی خوشگله دسته گلت شقایق جون. حتماً اسفند یادت نره. یه عالمه هم اون دستای کوچولوی خوشگلش رو از قول من ببوس


چشمات خوشل میبینه... چشم خاله جون حتما
مامان محمدرهام جون
1 آبان 91 10:29
سلام
ماشالله چه پسمل مودار خوشگل وموشگلی اینجاست.

دوستم خودت خوبی؟


سلام عزیزم
ممنون خاله جون
منم بهترم.. مرسی
مامان کیان کوچولو
1 آبان 91 13:40
خدا جونم یه نی نی دیگه هم بدنیا اومد خدا رو شکر سالم و سلامتین عزیزم ... نی نی ت خیلی ناز ه ه ه


مرسی خاله مهربونم به پای کیان گوگولی که نمیرسه


الناز
1 آبان 91 15:34
سلام ارشانی قربونت برم
الهی چقدرخوشگل خوابیدی خیلی دوست میدارم...زودتربیا دیگه



سلام خاله جون
زود میام پیشت
مرسیییییییییییییی
مامان سمی
1 آبان 91 16:14
شقایق جون ارشان جونی شبیه کیه؟
راستی خداروشکر زردی نداشت؟


گلم همه میگن لنگه باباشه
انگار باباش زائیده
من فقط این وسط واسطه بودم
یکمی داشت ولی چون کم بود بستری نشد
رضوانه
1 آبان 91 17:36
سلام من همیشه وبلاگتو میخوندم خوشحالم که بسلامتی مامان شدی


ممنونم گلم لطف داری رضوانه جون
فاطمه مامان آیلین
1 آبان 91 20:49
ووووی وووی موش موشی ماشالا بزنم به تخته تو این مدت چقد تپل تر شده


جدی؟
برام اصلا نشون نمیده
رضوان مامان رادین
2 آبان 91 18:15



:
دوست من
11 آبان 91 9:38
سلام خانمی امیدوارم خودتو نی نی کوچولو خوب باشید میخواستم اگرامکانش هست لینک وبلاگ من رو بااسم دوست من بگذاری تو وبلاگت ممنون عزیزم نی نی رو ببوس


سلام عزیزم
باشه گلم
مامان الیار
29 آبان 92 1:04
سلام خیلی وبلاگ خوشگلی دارید ما با اجازتون لینکتون کردیم اگر شما هم خواستید خوشحال میشیم نام ما تو لینک دوستان شما باشهمنتظریم
مامان شقایقℒℴѵℯ
پاسخ
سلام عزیزم ممنون چشم حتما بوووووووووووس