ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

یه روز خوب برفی...

1391/9/28 23:25
391 بازدید
اشتراک گذاری

1

سلااااااااااااااااااااااااام

یه سلام گرم تو یه روز سرد برفی به پسر سفید برفی خودم...

خوبی مامانم؟ گل قشنگم دیروز بهمون کلی خوش گذشت... حالا برات میگم:

بابا علی تعطیل بود و ما بعد از خوردن صبحانه که ساعت 12 بود حرکت کردیم به سوی خیابون برای برف بازییییییییییییییییی!!!!!!!!!!!!!!!!

خیلی خوش گذشت... یه عالمه عکس گرفتیم، چندتاشو ببین:

1

2

3

4

5

بعد از برف بازی هم رفتیم یه انگشتر واسه خودم خریدم... زیاد خوشگل نیست ولی خیلی دوستش دارم... دست بابایی درد نکنه:

انگشتر من

دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان کیان کوچولو
28 آذر 91 21:56
خیلی هم خوشگله .. مبارک باشه عزیزم ..


مرسی گل خانوم
مهرنوش مامان مهزیار
29 آذر 91 9:07
سلام عزیزم مبارک باشه خیلی هم قشنگ. مهم اینه که تو دوستش داری.


سلام خانومی
ممنونم گلم
رضوان مامان رادین
29 آذر 91 11:56
به به چه انگشتر قشنگی.دست بابایی درد نکنه و مبارک مامانی باشه.
گلم عکس خانوادگیتونم عالیه.ان شاا.. سالم کنار هم زندگی شادی داشته باشید


مرسی دوست جونم
سلامت باشید
مامان یاشار
29 آذر 91 23:32
به به به اولین برف بازی قند خودم. همیشه به تفریح عزیز دلم. مامانی مبارکت باشه خیلی هم خوشگله.


مرسی گل خانومی
چشمات قشنگ میبینه
مامان محمدرهام جون
30 آذر 91 12:56
رمز یادم نیستلطفا کمکم کنید


میام برات مینویسمم
مامان محمدرهام جون
2 دی 91 3:47
خیلی هم قشنگه،مبارکت باشه عزیزم.همه روزهای زندگیتون قشنگ وپرطلا باشه .عاشق خودت وپسرنازتم


مرسی خاله جونی
ما بیشتر
مامان هومن
8 دی 91 1:09
سلام شقایق جون
منم رمز یادم نیست متاسفانه


سلام عزیزم
زودی میام برات میذارم
مریم مامان ارمیا
12 دی 91 19:00
انشالله همیشه شاد باشین وهمیشه کادوهای خوشگل بگیری شقایق جونم


مرسی عسیسکم
مامان رقیه
20 دی 91 10:28
دیدی من اینجا رو ندیدم؟ رممز بده یالا


الان میاااااااااااااااااااام رمزو میدم بهت