ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

لالا مامانم...

1391/10/19 23:17
753 بازدید
اشتراک گذاری

ASDtags_PinkRoses_hello.jpg

عسلم چند وقتیه با این لالایی میخوابی برات مینویسمش که یادت بمونه:

لالا لالا مامانمبخواب توی دامانم

السون و ولسونباباجونو برسون

1

لالا لالا دردونهبخواب یکی یدونه

دست تو توی دستممواظب تو هستم

 2

لالا لالا عزیزمبخواب گل تمیزم

مامان برات میمیرههرچی بخوای میگیره

 3

راحت بخوابی مامانم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان رقیه
19 دی 91 8:37
خاله قربون اون دست و پستونک بره الهی عزیزکم


:xX::
مامان فائزه
19 دی 91 12:14
salam azizam
man ramzo dadam boro to akharin nazaratet bebin age nabod behem khabar bede.

negaran shodam



عزیزم رمز نیومده برام
لطفا تو نظرا عدی بذار و مخفیش نکن
خودم پاکش میکنم
ممنونم
مامان محمدرهام جون
19 دی 91 12:44
فدات شم آروم بخواب خاله جونیییییییییییی


ملسی خاله جونم
مامان امیر مهدی (سوده)
19 دی 91 17:23
نفسم قربون لا لا کردنت برم الهیییییییییییییییعاشقتم عزیزمممممممم


خاله جونی از بس مهربونی وقتی 1روز نمیای وبم یا من نمیام دلم برات تنگ میشههههههههههههههههههههه
مامان امیر مهدی (سوده)
19 دی 91 18:54
فدات بشممممممممممممم شقایق جان خودت گل و مهربونی عزیزمممممممممممممممممممممم.دوستت دارم گلممممممممم


مامان یاشار
21 دی 91 12:26
چه مامان مهربونی، چه لالایی قشنگی، چه فرشته شیرینی همیشه خوب و آروم بخوابی عزیزکم


نیم وجبی
21 دی 91 13:36
قربونت برم چه ناناز خوابیدی
دستاشو گذاشته رو پیشونیش


مریم مامان ارمیا
23 دی 91 19:40
ااااااااااااااااااااای جووووووووونم