ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

چرا وبلاگم رو دوست دارم؟

1391/11/8 16:23
343 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پیشی مامان \m/(>.

گلم من به ی بازی دعوت شدم! از طرف رقیه جون مامان پویا گلی! این بازی وبلاگی این طوریه که من باید بنویسم چرا وبلاگم رو دوست دارم و در پایان هم سه تا از دوستای دیگرم رو دعوت کنم که توی وبلاگهاشون همین کار رو انجام بدن!

من وبلاگم رو دوست دارم :

چون اولین بار که تو این وبلاگ شروع به نوشتن خاطراتم کردم، خاطره مادر شدنم رو نوشتم و این یکی از بهترین خاطرات زندگیمه! ◔_◔

چون ارشانم بهترین هدیه خدا به ماست و من از بهترین و عزیزترینم تو این وبلاگ مینویسم!◔_◔

چون عاشق دوستایی ام که همشون مثل خودم هستن و از بچه هاشون میگن و من خیلی چیزا یاد میگیرم و همه دوستانم خاکی و خودمونی ومهربون و با صفا هستن!◔_◔

چون لحظه به لحظه از بودن با ارشانم رو توش نوشتم و اونو به پسرم هدیه میدم!◔_◔

 ودر آخر 3تا از دوستان که دعوتشون میکنم:

1.سمانه جون مامان محمدرهام

2.آمنه جون مامان علی

3.رضوان جون مامان رادین

(با تشکر از رقیه جون مامان پویا جونی)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رضوان مامان رادین
9 بهمن 91 22:20
سلام شقایق جون چه بازی با نمکی...
من الان کامنتونو دیدم...حتما اینکارو میکنم..ممنون گلم



سلام آره با مزه است
خواهش میکنم
مامان رقیه
10 بهمن 91 0:07
من این پستو قبلا هم خوندم ولی نتونستم کامنت بزارم
من به داشتن دوستای خوبی مثل تو افتخار میکنم ایشالا که همیشه از پرسه زدن تووبلاگ ارشان لذت ببری


ممنونم گل خانومی