ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

وایـــــــــــــــــــی خجالتم دادیــــــــــــــــد!

1391/11/9 23:01
347 بازدید
اشتراک گذاری

شکلک های محدثه جون

سلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــام ارشان مامان

پسرکم ببین چه دوستای خوبی داریم!! دیشب که آخر وقت اومدم تو وبلاگت تعداد بازدید 495 نفر بود

بازدید وبلاگمون و ببین!

1

ولی صبح که بازدید روز قبل رو دیدم شوکه شدم: ببیــــــــــــــــــــــــن!

2

واسه همینه که عاشق دوستای وبلاگیمم... واسه همینه که دلم نمیخواد لب تاپو خاموش کنم و 1لحظه از وبلاگت دور باشم!

دوستای من دوستتون دارم هوارتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

بووووووووووووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

زهره
9 بهمن 91 16:41
خوش به حالت ارشان جون چقدر دوست داریماشالله خودتم که ناز تر شدی.ما هم به روزیم



ممنونم خاله الان میایم
نیم وجبی
9 بهمن 91 18:37
از بس گلید مامان و پسمل


نظر لطفته گلم
نیم وجبی
9 بهمن 91 18:40
عزیزم خصوصی


ممنونم عشقم
مامان سمی
9 بهمن 91 18:50
ای جونم.قربون اون خنده ات گل پسری.
خوب خوشگلی طرفدارت زیاده دیگه.بترکه چشم حسود


خدانکنه خاله جونم
لطف داری خاله
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
9 بهمن 91 20:21
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
ممنون از حضورتون


فرناز خاله آرسن جون
9 بهمن 91 22:25
واااااای این جیگر خیلی با حال میخنده عین آدم بزرگهاست اینجاست اون پاک کن هاشو جای من قلمبه قورت بدین حتما(پاک کن منظور دست و پاهاشه) خیلی نازه اسپند دود کنین براش


ممنون عزیزم
چ جالب!!!!!!!!!!!!!!!!!! پاک کن ها رو میگم!
ممنونم
مامان رقیه
10 بهمن 91 0:02
ای من به قربون اون لبخندت خاله جووووووووووووووووووووووووووون


خدانکنه خاله
مامان کیان کوچولو
10 بهمن 91 1:13
عزیزم معلومه که این همه بازدید داره این عشق خاله ....جووووونم


بـــــــــــــــــــــوس
نرگسی
10 بهمن 91 2:25
سلام مامانی .. مرسی عزیزم که اومدین پیشم .. ماشالله ارشان جون خیلی نازه خدا براتون حفظش کنه ..
خواهش میکنم عزیزم ..


سلام عزیزم
خواهش میکنم
ممنونم خاله جون
رضوانه
10 بهمن 91 12:21
ازبس که زیبا مینویسی شقایق جون من که خودم نوشته هاتو خیلی دوس دارم وای تو این عکس اخر چقد ناز خندیدی ما شالا به این نازپسر ازطرف من محکم بوسش کنید قربونش برم


ممنونم رضوان جونم
حتما
مرسی
مامان کنجد
10 بهمن 91 21:09
مرسی لینکم کردی
دوست جونی انشاالله سال تحویل اسم رو لای قران می ذاریم و اسم معلوم میشه و اعلام میکنم


خواهش میکنم
حتما میام میبینم
الهه
10 بهمن 91 23:41
قربون اون خندهات
خاله جون سرما نخوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


خدا نکنه خاله جونم
mamane Ali
11 بهمن 91 10:29
الهییییی.. چه خنده ی خوشکللللی.. ماشالله
راستی شقایق جون خبری از وبلاگ کودک زیبای من.. طه کوچولو و زهرا جون نداری ؟
من میزنم میگه همچین وبلاگی یافت نشد!


ملسی خاله
نه عزیزم من قبلا ی پست گذاشتم ولی کسی ازشون خبر نداره
مامان آنیل
11 بهمن 91 13:48
خوبه عزیزم ما هم دوستون داریم


الهه
11 بهمن 91 15:00
سلام خاله جونی خوبی؟ کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟
بی انصاف نمیگی دلمون برات تنگ میشه!!!!!!!!!!
بی خبر کجا گذاشتی رفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟




سلام گلم
وایییییییییییی معذرت
مامان اینا درگیر جابجایی خونه ان منم هی میرم اونجا ب امور رسیدگی کنم!
بـــــــــــــــــــــوس
mumy
12 بهمن 91 1:09
وای منم خیلی جو زده شدم بخدا دارم دیوونه میشم همش فکر میکنم کم گذاشتم برا بچم با اینکه از وقتی اومده با تمام وجود دارم جون میکنم براش همه جوره حتی تو این 6 ماه هیچی واسه خودم نخریدم و دار و ندارم و واسه ارمین گذاشتم عجب حسیه این مادر شدنننننننن


وایــــــی راس میگی
مادر بودن خیلی سخته
با اون که خیلی سخته خیلی هم شیرینه!
مامان کورش
12 بهمن 91 3:19
ارشان جونم انقدر مامانت زیبا مینویسه وخودت ناز ودوست داشتنی هستی باید این همه بازدید کننده داشته باشه خیلی دوست داررررررررررررررممممممممممممممم


نظر لطفته خاله مهربونم
ما هم شما و کوروش جونی رو خیلــــــــــــی دوست داریم
الهه
12 بهمن 91 11:19
شقایق جون سیسمونی 168 یاسان.


مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
12 بهمن 91 12:12
مــــــــــــــــــــــــــــرسی عزیز دلم ...


بــــــــــــــــــــــــــــــوس
مامان سمی
12 بهمن 91 12:28
خصوصی داری شقایق جون


ممنونم سمی جونم
هستی
13 بهمن 91 0:04
سلام
اومدم برای یک ختم قرآن دعوت تون کنم برای سلامتی یک کوچولوی سه ساله به نام علی
http://termination.blogfa.com/
و همینطور یک وبلاگ دیگر که آدرسش را در زیر خدمتتون دادم . جمع دوستانه کوچیک در وبلاگی با عنوان کار خوب داریم که خوشحال می شیم شما کنارمون باشین اگر تمایل هم ندارین که انشاالله همیشه موفق باشید
http://kare-khoob.blogfa.com/
شقایق جان یک خواهش داشتم می شه لینک ختم قرآن علی کوچولو را بذارین توی وبلاگ پسر گلتون چون بازدیدهاتون ماشاالله زیادن
ببوس گل پسرت را
در مورد ریزش مو هم ویتامین ب خیلی خوبه واسه تقویت البته من هنوز مامان نشدم


سلام هستی جان
کار قشنگی کردید
من با وجود وروجکم مطمئن نیستم بتونم قران رو ب موقع تموم کنم ولی لینکش رو حتما میذارم
بابت راهنمایی هم ممنونم
مادام بوفی
4 اسفند 91 10:39
سلام گلم نگاه نکردم ایشاا.. نوبتتون شد اونوقت.......فقط یه توضیحی راجب قالب رنگ و تم یا بدون تم بدین..............باااااااااااااای


سلام
ممنونم