ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

ابتکارات بابای مهربون، DJ ARSHAN

1391/11/24 22:53
392 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فندق تپلی من... جوجوی مامان خوبه؟

گوگولی ببین باباعلی چقدر دوستت داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بخاطرت چ کارا ک نمیکنه...

رفته بودم حموم و تو پیش باباعلی موندی و صداتون ک تو حموم میومد کلی با هم بازی کردید و شاد بودید. وقتی اومدم بیرون با این صحنه مواجه شدم:

ای جونم

آویز تختت رو آورده و از جای لوستر برات آویزون کرده تو پذیرایی!

نفسم

راست میگه خب بابایی، تو ک هیچ وقت تو اتاقت نمیری. پس بهتره ک پذیرایی رو برات تزئین کنیم.

چشم تیله ای مامان

تو هم با چشمای تیله ایت عاشق این کار باباجونت شدی و کلی از این ک آویز تختت اومده بیرون از اتاق ذوق میکنی!

DJ ARSHAN

محمد ارشان: طبق قرارمون با محمد رهام منم رفتم و دوره ء DJ رو گذروندم البته ب روش خودم... حالا آماده ام تا با داداشی بریم و کنسرت اجرا کنیم...

DJ

 بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

الهه
24 بهمن 91 18:18
سلااااااااااااااااااااااااااااام اومدی مسافرت خوش گذشت بابا کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/دلمون برات تنگ شده بود
ارشانو از طرف من ببوس


:سلام عزیزم
اومدیم
مرسی
بووووووووووووووووس
مامان کیان کوچولو
24 بهمن 91 23:56
واااااااااااااای واقعاً چه کار جالبی
آخه کیانم آویز تختشو خیلی دوست داره اما زیاد که تو اتاقش نمیره
شاید ما هم همینکارو کردیم ..


حتمما این کارو بکن
جواب میده
مامان رقیه
25 بهمن 91 9:01
جیگرتو DJ خوشکله
ملوووووووووووووووووووووووس
یادمه منم کل سقف حالو برای پویا شرشره و بادکنک و... زده بودم هرکی میومد خونمون فک میکرد تولدی چیزیه پویا هم دائما نگاش به سقف بود


مادری یعنی همین دیگه رقیه جون
مامان محمدرهام جون
25 بهمن 91 9:55
آفرین به بابایی که عاشق پسر نازشه،قربون این گسر مهربون با چشمای تیله ای برم الهی،ای جان عزیزدلمم داره Djمیشه،کوچکترین djناز جهان


:
مامان سمی
25 بهمن 91 10:30
ای جانم قربون اون نگاه کردن و ذوق کردنت ارشان جونی،پسر ناز
منم پذیرایی رو از وسایل آرتین پر کردم در واقع پذیرایمون شده اتاق آرتین البته موقع خواب فقط رو تخت خودش تو اتاقش می خوابه که اگه تختشم جا داشتیم میذاشتم تو پذیرایی خیال خودمو راحت می کردم



خدانکنه خاله
آره والا
نیم وجبی
25 بهمن 91 13:49
ای جووووونم dj جون خوشگل خودمییییی
عجب کار جالبی کرده ها


میسی
مامان آنیل
28 بهمن 91 11:38
ارشان عزیز آفرین که پس گلی بودی تا مامانی بره حموم


آره حسابی آقا بودم
مامان آنیسا
30 بهمن 91 16:35
عزیزم