ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

چهار ماه با حباب کوچولو...

1391/11/24 23:21
436 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرینی زندگی من

دردونه من چهار ماهگیت مبارک

چهار ماه از زمینی شدنت گذشت و ما لحظه ب لحظه بیشتر عاشقت میشیم

عشقم

گلم ماهگرد چهارمت رو خونه بابارضا گرفتیم... ی جشن کوچولوی 6 نفره...

تولدت مبارک

نفسم

یک دقیقه آروم نبودی و همش میخواستی شمع ها رو بگیری

جونم

خیلی خوش گذشت

هر ماه برات شعر تولد مینوشتم اما الان وقت ندارم عزیزم

هم اینکه کلی از مطالب مونده و عقبم هم خیلی وقته ب دوستات سر نزدم و هم اینکه داری بیدار میــــــــــــــــــــشـــــــــــــــــــــــــــــی...

جیجر

قربونت برم ک وقتی برات تولدت مبارک میخوندیم تو هم یکسره آواز میخوندی!

مامانی ماه دیگه برات ی شعر خوشگل تولد مینویسم

عاشـــــــــــــــــــــــــقتم مــــــــــــــــــــــــــــــن

ایشالا 40 سالگیت مامانم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان کورش
24 بهمن 91 18:08
محمد ارشان جونم 4 ماهگیت مبارک شقایق جون بهت تبریک میگم بابت پسمل ناز وقشنگت


مرسی گل خانوم
مامان کیان کوچولو
24 بهمن 91 23:53
عزیز دلم 4 ماهگیت مبارک نانازی جونم



میسی خاله
رضوان مامان رادین
25 بهمن 91 0:16
4 ماهگیت مبارک فرشته کوچولوووووووو


سلامت باشید خاله جونم
افسانه مامی پارمین
25 بهمن 91 1:04
عزیزم به وب پارمین بیا،به مسابقه دعوت شدی


ممنون
افسانه مامی پارمین
25 بهمن 91 1:30
دوست خوبم ، چند روز بود خبری ازت نبود ، نگرانت شدم ولی خدا شکر امشب که پست ها تو خوندم خیالم راحت شد .
پهارمین ماهگرد گل پسرمون مبارک باشه . ایشالله همیشه تنش سالم باشه


خیلی سرم شلوغ بود ببخشید
ممنونم ک ب یاد مایی عزیزم
بوس واسه خودت و پارمینم
مامان امیرعلی و ایلیا
25 بهمن 91 2:29
عزیز دلم مبارک باشه خاله جون
انشاالله جشن 40 سالگیت عزیززززم
خوشگل پسری


ملسی خاله جونم
مامان مهربد
25 بهمن 91 7:48
مبارکه عسلی مامان


میسی خاله
مامان رقیه
25 بهمن 91 8:59
ای جانم قربون اون آواز خوندنت بشم من خاله جوووووووووووون .
میگم شقایق بابات ذوق مرگ نمیشه نوه اش اینقد شبیه خودشه؟


خدانکنه خاله
بابامم خیلی خوشحاله
گویا ارشانو بیشتر از من دوست داره
الهه
25 بهمن 91 9:50
4 ماهگیت مبارک ارشان گلم
راستی شقایق جون واکست گل پسرتو زدی؟؟؟چطور بود اذییتت که نکرد ایشالله؟؟؟


مرسی خاله
آره نوشتمگلم
بدبختم کرد
مامان محمدرهام جون
25 بهمن 91 9:56
چهار ماهگیت مبارک عسل خان،ان شالله جشن400سالگیت گردلی من


میسی خاله گلم
مامان سمی
25 بهمن 91 10:25
4ماهگیت مبارک خوشگلم
ماشاالله کم کم داری مرد میشی


ممنونم خاله
آره دیگه
نیم وجبی
25 بهمن 91 13:47
4 ماهگیت مبارک باشه جیگرم


ممنونم خاله جون
مامان کورش
25 بهمن 91 19:13
ولنتاین مبارک همراه یک بغل گل رز ویک سبد ستاره ویک دنیا ارزوی شاد برای شما ومجمد ارشان جون


بووووووووووووووووووووووووووووووس
فرناز خاله آرسن جون
26 بهمن 91 21:18
4 ماهگی آقا پسر توپول جیگر کوچولو مبارکـــــــــ باشه ایشالله 100ساله بشی خاله عشقتون هر روز بیشتر بشه آمیــــــــن


ممنونم خاله مهربون
مامان آنیل
28 بهمن 91 11:39
4 ماهگیت مبارک جیگر خاله ناناز خاله ماشالا به این قد و وزن اسفند یادت نره خانومی


ممنونم خاله جونم
مامان شازده اميرحسين
28 بهمن 91 12:43
اي جان
4 ماهگيت مبارك


مرسی خاله جونم
مامان دوقلوها(حسین_حسام)
28 بهمن 91 18:31
ســــــــــــــلام عزیز دلم وای چه گل پســـــــــــــر نازی الهی دورش بگردم مامانی از طرف مـــــــــــن محگـم ببــــوسش


سلام ممنونم دوست من
حتمــــــــــــــــــــا
چشم
مامان یاشار
29 بهمن 91 14:13
مبارک باشه عشقم. ایشالا 120 سالگیت خاله جون


ملســـــــــــــــی