ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

مدلهای خوابیدن شوکولی

1391/11/30 19:32
364 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیز دلم... جیگملم... نفسم... عشقم... این روزا خیلی باحال میخوابی.

همش کج و کوله میشی... ی شب ک بیدار شدم دیدم نیستی... سکته کردم، یهو دیدم زیر پاهامونی!

ی سری عکس از مدلهای خوابیدنت تو ٣ ماه اخیر دارم:

ببیــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

2ماهگی

 

2ماهگی

2ماهگی

2ماهگی

3ماهگی

3ماهگی

3ماهگی

 4ماهگی

4ماهگی

حالت دستو داری؟

4ماهگی

قربون نوکت برم ماهی کوچولوی من

4ماهگی

4ماهگی.40000000000

مامانی ی اتفاق باحال...

این عدد بالا رو خودت نوشتی... تو بغلم داشتی با لبتاپ ور میرفتی یهو این دکمه هارو زدی و من دلم نیومد پاکش کنم

قربون پسر تایپیستم برم

4ماهگی

این روش رو هم مامان شراره کشف کرد

اینطوری فکر میکنی هنوز رو پاهامون خوابوندیمت و بیشتر میخوابی

خوب بخوابی فرشته کوچولو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان سمی
30 بهمن 91 12:47
ای جونم خاله قربون این مدل خوابیدنات ارشان جونیوای که شما کوچولوها چقدر ناز می خوابین.آرتینم حسابی تو خواب ول می خوره و چرخشهای 90 درجه و 180 درجه ای تو خواب میزنه و بیشترم روی شکم و پهلو می خوابه.فدای خودتونو همه شیرین کاریهاتون


خدانکنه خاله جونی
ای جانم
بووووووووووووووووووووووووس
مامان علیرضا
30 بهمن 91 13:50
چقدر ناز خوابیده این پسر خوشگلتون
ماشالا بهش


ممنونم
سلامت باشید
نیم وجبی
30 بهمن 91 13:54
وای خاله فدات شه که انقد ناز می خوابییییی
عاششششقتم


خدانکنه خاله جونم
mamanebaran
30 بهمن 91 13:57
الهيييييييييييييييييييييييييييييييي ، فداي اون خوابيدنت نفسممممممممممممممممممممممممممممممممممممم ، واي شقايق جونم من مردم با ديدن عكساي محمد ارشانممممم ، چقدر دلم ميخواست پيشم بود و ميتونستم بغلش كنم عزيز دلموووووووووووووووووووووووو ، عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم


ملسی خاله جونم
بوس واسه باران
رضوانه
30 بهمن 91 14:57
شقایق جووون میشه به منم رمز بدی


حتمــــــــــــــــــا
مامان امیر مهدی (سوده)
30 بهمن 91 17:01
قربون خودتو خوابیدنت برم عسلم اخرش میخورمتتتتتتتت!!!!!!!!!!!!!


خدانکنه خاله
رضوانه
30 بهمن 91 17:56
مرسی بابت رمز بهترینها رو واسه این خونواده 3نفره دوست داشتنی ارزو میکننننم


ممنونم گل قشنگم
مامان سمی
30 بهمن 91 21:55
شقایق جون عکسمو گذاشتم رمزشم somy
مامان سمی
30 بهمن 91 21:55
خصوصی داری عزیزم


مرسی بابات رمز دوستم
مامان رقیه
1 اسفند 91 8:56
ای قربون اون نوکت بشم منم عزیزکم
عجب!!! بچه رو گول میزنین ؟؟؟ که فک کنه هنوز روپا خوابیده؟؟ کاش نزدیک بودم قشششنگ تفهیمش میکردم سرشو گول می مالین
شقایق من روزی یه بار عکسای این گوگولی رو نبینم روزم شب نمیشه باور میکنی؟به عنوان مثال الان سرکار تشریف دارم مثلا!!!! خخخخخخ


خدا نکنه خاله
انقدر ک مهربونی گلم
مامان رقیه
1 اسفند 91 9:39
سلام خوبی؟ یه بازی شروع کردم بدو بیا لطفا خیلی خیلی ممنون میشم اگه بیای و شرکت کنی


سلام حتما
مامان مارال دون
1 اسفند 91 10:10
مامانی ناز ، بین سئوالا دیدم که در مورد نفخ پسرت نوشته بودی. اونجا محلی رو که بایستی پاسخ میدادم رو نتونستم پیدا کنم .
اومدم تو وبتون هم پسمل ناز و توپلتو ببینم که ماشاءالله خدا حفظش کنه . هم در مورد سئوالتون بگم.
اول یه اسپند برا پسملت دود کن یکی هم برا شیر خودت که اینهمه مقوی هستش.
خانومی منم مثل شما بودم دخملم همیشه این شکلی بود. دکترش گفت از بس شیرت پر چربو مقوی معده کوچولوی دخملت اذیت میشه. برا همین بعد از هر وعده شیر دادن چند قطره در حد یک قاشق چایخوری آب جوشیده ولرم بده بخوره . یکی دو روز امتحان کن میبینی که چقدر بهتر میشه.
بعد هم چیزایی که خودت میخور رو سعی کن چیزای نفخ آور نباشن.


سلام عزیزم شما لطف داری
خیـــــــــــــــــــــــــلی تشکر
واقعا ممنونم
مامان طه
1 اسفند 91 11:11
سلام شقایق جونم منم زهرا مامان طه

خوبی؟

ماشالا پسرت چقد بزرگ شده

لینکت کردم تو وب جدیدم حتما سر بزن

دوستت دارم


سلــــــــــــــــــــــــــــام زهرا جون
کجابودی تا الان؟
ممنونم گلم
حتما لینک جدیدتو میذارم
منم همینطور
مامان طه
1 اسفند 91 11:13
راستی شقایق جون ارشان تو 4 ماهگی 7 و 800 کیلو بود گفت زیاده؟

طه الان 1 هفته دیگه میره تو 4 ماه وزنش 6 و 800 ایناس

زیاده؟


گلم ارشانم سه ماهگیش 3 و 800 بود
دکترش گفته بود عالیه
الهه
1 اسفند 91 11:23
سلام خاله جونی قربون اون طرز خوابیدنت
بوس برا ارشان گلم


سلام خاله الهه
خدانکنه خاله جونم
میسی
mamane Ali
1 اسفند 91 11:36
وای شقایق دیشب خواب تو و ارشان رو دیدمممممم!!! داستاتی بود واسه خودش ولی حیف اخرش نفهمیدم چی شد؟؟
فدای ارشان جونی که اینقد ناناز میخوابه!! عزیزمی



خدانکنه خاله جون
بـــــــــــــــــــــــوس
مامان محمدرهام جون
1 اسفند 91 11:49
وااااااااااااااااای خداااااااااااااااااااااااااااا خداااااااااااااااااااااااااااااااا

شقایق یه روز به عمرم مونده باشه این پسملی رو میچلونمبعدشم یه لقمه اش میکنمدشتهاشوووووووووو،لباشوووووووووووو
وای من میخوامششششششششششش شقایق


لطف داری خاله سمانه
حتما هوا گرمتر شد ی قرار میذاریم همدیگه رو ببینیم
رضوان مامان رادین
1 اسفند 91 18:31
عزیییییییییییزززززززززممم چقدر ناز خوابیده...شقایق جون ببخش رمزو فراموش کردم


بـــــــــــــــــــــــــوس
میام برات میذارم
مهرنوش مامان مهزیار
2 اسفند 91 8:45
عزیزم با این خوابیدن خوشگلش. ای مامان شراره کلک سر پسر ما کلاه میزاری


آره پسرمو گول میزنه
افسانه مامی پارمین
2 اسفند 91 10:50
وای که چقدر این پسر خوشگل میخوابه . خدا برات حفظش کنه عزیزم . کلی بجای من ببوسش


ممنونم خاله افسانه
خدا پارمینو برات نگه داره
مرسی
بـــــــــــــــــــــــــــوس
مامان شازده امیرحسین
2 اسفند 91 13:27
قدشو برم!!!!!

امیرحسینم تو انواع مدلای خواب نوآوری داره!!!
بوس بوس برا فرشته کوچولو


این فرشته کوچولوها همشون همینطورن
بـــــــــــــــــــــوس
مامان کوثری
2 اسفند 91 19:59
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!!
اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!!
حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید

http://temparti.blogfa.com/
هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه


چـــــــــــــــــشم
mamane roham
3 اسفند 91 0:08
سلام شقایق عزیزم. خوبی گلم. پسر خوشگلمون که هزار ماشالله 4 ماهه شده. دیگه به ما سر نمی زنید. دلمون خیلی براتون تنگ شده بود. بوس هزار تا. ماشالله به این عشق کوچولوی ما


سلام گل من
سلامت باشی ختاه جون
باور کن میام ولی وقت نمیکنم نظر بذارم
بازم میام پیشتون
بوس بوس
مامان امیرعلی و ایلیا (مونس)
3 اسفند 91 1:03
دوووووووووووووووورت بگرررررررردم من
عاشقتم خااااااله جون


خدانکنه خاله جون
مــــــــــــــــــــــــــاچ
مامان طه
14 اسفند 91 12:44
سلام شقایق جونم چطوری؟

ارشان خوبه؟

بیا بروزم


سلام زهرا جونم ممنون
چشم حتما میایم