ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

ارشان، باباش، عموش

1391/12/3 19:30
325 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گوگولوی من

خـــــــــــــــــــــــــــــــــــوبی؟

عشق من اومدم با ی سری عکس باحال

چند روز پیش عموجون، عمو مجتبی اومده بود خونمون! تو هم ک تا میبینیش کلی ذوق میکنی!

انقدر دوســـــــــــــــــش داری!

اول چندتا عکس ببین از خودت و باباعلی ک وقتی بابایی داشت با لب تاپ کار میکرد کلی دست وپازدی ک بری بغلش... بعدش مثل آقاها پیشش نشستی و با موس بازی کردی!

ارشان و باباش

و

2

راستی مامانی این موس مال خودته!

موس قبلی لب تاپه ک خراب شده و شستمش میدم باهاش بازی کنی...

اگر این نبود ک نمیذاری ما با موس اصلی کار کنیم. یکسره میخوای بگیریش!

✿ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✿

بعدشم ک قرار بود عکستونو با عمو مجتبی بذارم...

ببین:

ارشان، باباش، عموش

و

ارشان، عموش

همیشه شاد باشی مامانم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

افسانه مامان پارمین
3 اسفند 91 15:18
وای که هر وقت عکس های پسرت رو میبینم کلی حال میکنم . بزرگ شدنش رو به وضوح توی عکس ها میشه دید . معلومه که پسر شیطونی داری ( ماشالله) کلی بوس برای ارشان جونم


مرسی خاله جون
ب گمونم آره شیطون ب نظر میرسه
مامان سمی
3 اسفند 91 15:59
ی عالمه بوس برای ارشان باهوش،شیطون و دوست داشتنی

الهه
3 اسفند 91 16:33
سلام آفرین به تو پسر باهوش



سلام
ملسی خاله
رضوانه
3 اسفند 91 20:41
ای جوووووونم چقد دلم میخواد محکم بوست کنم
شقایق جووون از طرف من بوس یادت نره


حتما گل خانوم
نیم وجبی
3 اسفند 91 21:22
قربونت برم وروجک دوس داشتنیییییییییییی
دلم ضعف میره برای خنده هات توم مثل کسری وقتی می خندی چشات کوچولو میشه


خدانکنه خاله جونم
آره
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ