ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

این روزها 30/11/91

1391/12/3 19:31
357 بازدید
اشتراک گذاری

فندقم سلام... چطوری فسقل خان؟

اومدم برات از این روزهامون بگم... حوصله داری مامانی؟

قربون پسر با حوصلم برم ! پس شروع کن ب خوندن ک زیاد حرف دارم برات...

1.این روزا موقع خواب یکسره آواز میخونی! من ک شروع میکنم ب لالایی خوندن تو هم میخونی تا اینکه من دیگه ساکت میشم و فقط خودت میخونی تا بخوابی!

2.این روزا عاشق دست خوردنی. مدام دستت تو دهنته ! گاهی وقتا انقدر دستت رو میبری تو دهنت ک عُق میزنی!

3.این روزا عین توپ قلقلی شدی... از این ور خونه قل میخوری میری اونور... ی جاهایی گیر میکنی و گریه ات در میاد ! کلی خنده دار شدی! تازه ی چیز باحال دیگه اینکه در حالت دمر ک هستی هی دنده عقب میری...

4.این روزا با دستم آروم آروم میزنم ب دهنت و تو هم میگی آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ. انقدر خودت حال میکنی!

5.این روزا موقع تعویض پوشک باید کلی باهات بازی کنم تا وایسی و من بتونم پوشکت رو پات کنم... انقدر وول میخوری و پاهاتو بالا و پایین میکنی ک هم کج بسته میشه! ی وقتایی میبینم قسمت پشت رو گذاشتم جلو!قهقهه

      حالا بریم سراغ اطلاعات عکس دار     

هنوز عاشق بازی با انگشتامونی

1

و

2

niniweblog.com

فوق العاده کنجکاو و فوشولی

کنار مبل خوابونده بودمت و خودم تو آشپزخونه بودم ک دیدم از زیر مبل سیم لب تاپ و پیدا کردی و کشیدیش بیرون

فوشول من

 niniweblog.com

اسباب بازیهاتو دوست داری و با همشون عاشقانه بازی میکنی

1

و

2

از همه بیشتر اسباب بازی ک خاله الناز بهت داده رو دوست داری

 1

و

2

niniweblog.com

تو این عکس باباعلی عکس دختر همکارش ک تازه ب دنیا اومده رو میخواست نشونم بده ک تو زودی گوشی رو گرفتی!!!!!!!!!

1

مامانی ب دختر مردم چکار داری؟

niniweblog.com

عاشق نشستنی و اصلا دلت نمیخواد بخوابونیمت

1

و

2

niniweblog.com

اینجا دارم جاتو عوض میکنم و تو ساکت رو دیدی و با اون سرگرم شدی

1

niniweblog.com

پاهاتو میاری بالا و پایین

این کارو زمانهایی ک میخوام جاتو عوض کنم، بازی کنیم، گریه کنی انجام میدی

1

niniweblog.com

از ملحفه ای ک رو رخت خوابت کشیدم خیلی خوشت میاد

گاهی ک میچرخی و دمر میشی کلی با شکلکاش حرف میزنی

1

niniweblog.com

دیگه چیزی یادم نمیاد گلم... اگر چیزی یادم اومد برات مینویسم.

بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس

ببخشید پسرم این پست انقدر طولانی بودا!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محمدرهام جون
3 اسفند 91 14:02
وای خدا جونم محمدارشانم داره بزرگ میشهبه عکس دخمل مردم چرا اونجوری نگاه میکنی؟؟؟؟باتوام پسرجونقربون شفولی کردنت شیرین عسلووووووووووووی بخورمت با اون گردنبند وشلوار خوشگلت که مثل ننیینی خارجکیها شدی


خخخخخخخخخخخخخخخخخ
خاله جونی میخوام ب فکر آینده باشم دیگه!!!!!!!!!!!
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مامان سمی
3 اسفند 91 15:56
ای جووووونم قربون این پسر ناز و دوست داشتنی
چقدر جالب اون 5موردی که نوشتی مشابه کارهای آرتینه پس نشون میده نوزادان همسن اکثرا کاری شبیه هم رو انجام میدن اینجاست که باید گفت فتبارک الله احسن الخالقین
قربون اون تیپت چقدر شلوار پیشبندی بهت میاد خوشگله.


آره واقعا دوستم
مرسی خاله جونی
مامان رقیه
4 اسفند 91 17:42