ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

بزرگ مرد کوچکم...

1391/12/4 19:29
350 بازدید
اشتراک گذاری

دوست جونا ، آلبوم عکس دوستای ارشان ی سر بزنید، با عکس باران و پارسا آپ شدیم!

با تشکر از مامان فاطمه(باران) و مامان سپیده(پارسا)

      ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ      ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ     

سلام سلام کپل خان مامان

حالت خوبه؟

 مامانی ،پارسا کوچولو پسر دوست قدیمی منه ک تازه وبلاگ دار شده. انقدر ناز و کوچولوئـــــــــــــــــــــــــه مامانی. برو عکس و وبلاگش رو ت آلبوم دوستات ببین.

 

      ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ      ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ     

خب شکلات مامان ، الان چند شبه ک شما مرد شدی... یعنی دیگه شبا پوشک نمیپوشی.بغل

آخه اصلا شبا جیش نمیکنی.تشویق منم باز میذارمت. ولی صبح قبل از اینکهبیدار شی میپوشونمت ...خجالت

ی کار دیگه هم ک الان چند روزه میکنی اینه ک وقتی بغلمی و شیر میخوای برمیگردی طرف من و سرت و میچسبونی ب سینه م و دهنت و باز میکنی.نیشخند

الهی قربونت برم ک اون موقع دلم برات ضعف میره و اشک تو چشمام جمع میشه.بغل

 

      ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ      ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ     

حالا چندتا عکس خوشتل موشتل:

عسل

ارشان خیاط مامان!

2

 

      ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ      ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ     

اینجا داری برنامه بیبی انیشتن میبینی

1

 

      ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ      ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ     

چون عادت داری موقع خواب دستمو بگیری، وقتی میذارم ت رو پام پام میگیری...

1

تموم شد فعلا...

بازم میام گل پسرم

بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس

نفس

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

fandoghebarfi
4 اسفند 91 12:58
سلام دوستم و پسر دوستم..دوستتون دارم یه عالمه.مرسی.شقایق من هر کاری میکنم نمیتونم شکلک کپی کنم چی کار کنم پس


سلام عزیزم ممنونم
الان میام وبت
مامان شراره
4 اسفند 91 13:53
سلام ارشانم سلام مامانم سلام زندگیم
دلم برات یذره شده جیگر طلا
قربون چشمای تیله ایت برم من
میبوسمت هزارتا


سلام مامان شراره جونم
منم دلم بلات تنگیده
ملسی بوس بوس
بازم بیا ب خونه خاطراتم
fandoghebarfi
4 اسفند 91 14:07
راست کیلیک رو میرنم کپی هم میکنم.ولی گفته ببر به قسمت کاربری. اونو نمیدونم چه جوری برم سریع داخلش.جوجو


الهه
4 اسفند 91 14:45
سلام شقایق جونم خوبی عزیزم؟
وای قربون این پسر با نمک برم که انقدر ماشالله خوش عکس
وای اگه پیشم بود با این شلوار لیش یه لقمه ی چرب میکردمش


سلام عزیزم ممنون
وای نه خاله جون منو نخوریــــــــــــــــا
مامان رقیه
4 اسفند 91 17:40
همیشه سالم و سلامت باشی ملوسکم


مرسی خاله جون
نیم وجبی
4 اسفند 91 18:04
جیگرتووو وروجک خان قالب جدید هم مبارک باشه


بـــــــــــــــــــــــــــــــــوس
شقایق مامان آرشا
4 اسفند 91 19:02
آفرین پسملی.منم احساس میکنم آرشا شبا جیش نمی کنه فکر خوبی بود.ممنون از پستت

اینطوری دیگه پاهاشون نمیسوزه و بیچاره ها یکم استراحت میکنن
مامان کیان کوچولو
5 اسفند 91 5:24
ای جووون دلم ..
آدم باید قورتش بده با این کاراش
هووووووووووووووم


O:نــــــــــــــــــــــــــــــــه خاله
مامان سمی
5 اسفند 91 9:13
عزیزم ارشان جونی رو ببین چه دقتی به چرخ خیاطی می کنه.کنجکاو کوچولو
قربون اون دستای کوچولوت که با گرفتن انگشت مامان احساس امنیت می کنی.


آره خاله جون
ارشان مامانشو خیلی دوست داره
آخه مامانش براش میمیره
مامان محمدرهام جون
5 اسفند 91 12:41
آفرین مردکوچک وناز که هم خودت راحتتری هم توی این اوضاع گرونی به بابایی کمک میکنی کمتر پوشک بخره


آره اینم هست
مریم مامان ارمیا
7 اسفند 91 1:27
جیگرتو،عسل خاله.
نمیدونی خاله چقدر دوست داره
شقایق جون،ارمیا هم شبا پمپرزشو خیس نمیکنه.ولی به محض اینکه بیدار میشه جبران میکنه.
من فکر میکردم ارمیا اینجوریه،تازه یه مدتم نگران شده بودم فکر میکردم غیر عادیه بچم.
راستی چطوری پوشکش نمیکنی؟زیرش چیزی میندازی؟


منم شما و ارمیارو دوس دارم خاله مریم
آره عزیزم ارشانم همینطوره
آره حتما میذارم زیر انداز پارچه ای ک از توش مشما داره میذارم ک اذیتش نکنه
فرناز خاله آرسن جون
7 اسفند 91 13:44
ماشاله هزار ماشالله هر روز جیگرتر و خوردنی تر میشه فقط دلم میخواد اون پا کن هاتو قورت بدم قالب جدیدم خیلی نازه خیلی قشن شده


میسی خاله فرناز
ممنونم
مامان شازده اميرحسين
7 اسفند 91 14:59
الهههي جوني
شقايق جون شبا چيزي هم زير اين مرد كوچك ميندازي؟
يه وقت جيش كرد!!!
اميرحسينم شبا جيش نميكنه،ولي ميگم يه وقت جيش كرد؟!


آره حتما
شبا جیش نمیکنه ولی وقتی چشماشو باز میکنه جبران میکنه
مامان آنیل
9 اسفند 91 12:57
عزیز دلم خاله قربونت بره ما هم با آنیل بی بی انیشتین میبینیم خیلی دوس داره


حتما همه نینیها دوست دارن خاله جونی