ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

مرد مامان...

1392/1/29 19:07
355 بازدید
اشتراک گذاری

Welcome Scraps

سلام نون خامه ای من

 نفس

 این عکسارو ببین... این مایوی مردونه رو وقتی مامان شراره فهمید تو پسملی برات خرید و من کلی غر غر کردم ک بدم میاد ولی الان ک پوشیدی نزدیک بود قورتت بدم...

1

...

2 

 قـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرررررررررررررررررررربونت برررررررررررررررررررررررررررررررررررم

دیشب بابا علی شب کار بود و من و تو خودمون تنها موندیم...ینی خوردمت تا لباستو عوض کردمتو خوابوندمتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

جووووووووووووووووووووون 

روی دستت 1 گل کشیدم... انقدر دستتو تکون دادی همش کج و کوله شد... انقده دوستش داشتییییییییییییییییی

کلی باهاش بازی کردی و همش میخواستی برش داری، آخرشم با گله خوابت برد نفسم

 نفسی

صبح دایی امیر اومد خونمون و برات 1آبنبات چوبی خرید... اولش نمیخواستیم بهت بدیم ولی گفتیم چند ثانیه بدیم دستت و ازت عکس بگیریم

1

2

جونمی ، عمرمی، همه دنیامی اشی مشی( این اسمم خاله زهره من برات گذاشته)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

زهرا مامان امیرحسین
29 فروردین 92 19:52
سلام اشی مشی،مرد خونه
چطوری؟
چقد این لباس بهت میاد عزیزم
مامان شقایق دوس داشتی سری هم به ما بزنین


سلام مامانی. ممنونم ک بهمون سرزدی
حتما
مامان رقیه
29 فروردین 92 22:54




مامان محمدرهام جون
30 فروردین 92 9:31
سلام عزیزم خوبید؟؟؟؟؟؟؟

همه پستها رو خوندم،عصبانیت مادرانه ات قابل درک بود وخیلی به دلم نشست،هنوزدارم خدارو بابت رحمی که به گل پسر چشم تیله ایمون کرده شکر میکنم خیلی وحشتناک بوده واقعا،عکسهای نیم سالگی ودکتر رفتن که محشر بود مخصوصا یا اون کلاهش،چشم تیله ای کج کلاه خان میشودواجب شد این پسمله با اون مایوش بره سرزمین آبیاز طرف من بچلونش این ماه پسرو


سلام خاله سمانه جونی
مرسی ک همه مطالبمونو خوندی
بوس بوس
مامان دوقلوها
30 فروردین 92 13:05
سلام شقایق جونم خوبی ارشان جونم خوبه وای خاله قربونت بره چقدر ناز ابنباتـــ میخوری فداتـــ بشم من عزیزم مبارکه مایوشو نگاه چقدر بهت میاد جیگیلی من میبوسمت


سلام دوست من
خوبی؟
مرسی گلم ما خوبیم.
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خنده داره
مامان سمی
30 فروردین 92 16:16
ای جونم چقدر رکابی و مایو بهش میاد قیافشو مردونه کرده
قیافشو ببین شکلاته ترشه خاله جون نوش جونت ارشان جونی


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
آره ترش بود خاله
مامان سمی
30 فروردین 92 17:31

http://www.professorsoltanzadeh.com/food/needs/list.htm
شقایق جون این سایت خیلی جالب و آموزنده است سایت مرتبط با کودکانه و دستور پخت غذاهای کمکی منکه خوشم اومد یه نگاهی بهش بنداز عزیزم


آخ جوووووووووووووووووووووووووووووون
مرسی دوست خوبم
زهرا مامان امیرحسین
30 فروردین 92 22:01
سلامی دوباره
خیلی خوشحال میشم
به دوستان ما پیوستید گلم


سلام سلام
شما هم همینطور
مامان محمدامین
31 فروردین 92 12:24
سلام...عزیز خاله...چقدر تو ناز شدی اخه...
میگم شقایق جون محمدامین هم 2تا از این مایوها رو داره...هههههههههه
هنوز براش بزرگه...ولی به این گل پسری که خیلی میاد...به امید روزی که باهاش بره استخر


سلام گلم... ممنونم خاله ای
آخیییییییییییییییییی ایشالا ب زودی اندازش میشه.
مرسی
مامان محمدامین
31 فروردین 92 12:54
سلام من اینجا نظر گذاشتم نمیدونم چرا نیست!!!!!!!
فدای این گل پسری با این مایو چقدر تو نازی اخه خاله جون...
میگم شقایق جون محمدامین هم 2تا از این مایوهارو داره...هنوز براش بزرگه
ولی به این خوشگلم که خیلی میاد...
به امید روزی که بپوشه بره استخر


سلام عزیزم
اینم نظرت حالا هردوش هست
الهام
31 فروردین 92 15:23
چه بامزه شده با این لباسا؟؟؟!!
ولی چی توز خوشمزه تره ها؟!!!


مامان کیان کوچولو
1 اردیبهشت 92 13:53




مامان یاشار
2 اردیبهشت 92 11:25
وای خدا جونم با اون گل رو دستش یه گل کوچولو رو دست یه گل خوشگل