ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

1 روز قشنگ با ارشانم

1392/2/2 19:05
259 بازدید
اشتراک گذاری

Welcome Scraps

عجق مامی سلام... خوبی فندقم؟ ≧✯◡✯≦

مامانم 31 / فروردین / 1391 شما برای اولین بار سوار تاپ شدی!103.gif

حالا برات تعریف میکنم.: مامان شراره و دایی امیر اومدن خونمون و بعد از نهار با هم راه افتادیم رفتیم بیرون.  از اونجایی ک هوا عالیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ و بهاری بود تورو بردیم تو بوستان نزدیک خونمون. چون خلوت بود تونستیم سوار تاپ کنیمت و ازت عکس بگیریم. 

120.gif

اولش متوجه نشدی جریان چیه و میخواستی بیای بغلم. بعد ک دیدی هی داری عقب و جلو میشی خوشت اومد. ⊙.☉ 

 127.gif

بذار عکساتو بذارم ببینی چه خوشحالی:

1

146.gif

2

146.gif

3

146.gif

سوسو

146.gif

333

146.gif

146.gif

ای جونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

151128hafro4o8dd.gif151128hafro4o8dd.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان محمدامین
2 اردیبهشت 92 12:30
فدای اون تیپت خوردنی
شقایق چقدر به ارشان رنگ زرد میادخاله جون تاپ بازی خوش گذشت؟؟؟


مسی خاله
خدانکنه
آره خاله جونم
الهام
2 اردیبهشت 92 13:07
عززيزم
خودشم بدش نمياد انگار؟؟؟
عكساي قشنگي از اين خوشگله پسر گرفتي شقايق جون


میسی خاله الهامم
مامان دوقلوها(حســـــین_حســـــام)
2 اردیبهشت 92 14:27
ســـــلام گلم خوبی ارشان جونم چطوره جینگلی من فداش بشم وای چقدر قشنگه این عکسا عزیزم رنگ زرد خیلی بهش میاد خیلی قربونت برم دوستـــــ دارم میبوسمتون


سلام دوست جونی
میسی ما خوبیم
ممنونم خاله
زهرا مامان امیرحسین
2 اردیبهشت 92 15:16
سلام سلام
ارشان تپلیمون چطوره؟
تاب بازی هم انگار خیلی خوش میگذره


سلـــــــــــــــــــــــام. میسی خوبه خاله
آره حسابی
مامان آنیل
2 اردیبهشت 92 18:05
ای جونم قربونت برم خاله چه کیفی کردی فدای اون تیپ خوشملت بشم من


خدانکنه خاله جونم. میسی
الناز
2 اردیبهشت 92 19:51
وای خدا جون...الهی..
چقدر رنگ زرد بهت میادارشان جونی
فدای تو من بشم


سلام خاله الناز جونی دلم برات تنگ شده.
میسی بوس
افسانه مامان پارمین
3 اردیبهشت 92 12:09
عزیــــــــــــــــــــــزم ، چقدر زود بزرگ شدی قشنگم


مامان سمی
3 اردیبهشت 92 13:32
عاشقتم پسر تپلی،سفید و خوشگل(چشم نخوری انشاالله).تیپشو ببین عزیزم



منم دوستتون دارم خاله جونی
فرناز خاله آرسن جون
3 اردیبهشت 92 16:26
سلام خوبین ؟ما هم این چند وقت به علت مشکل نتی نیودیم خیلی دلم تنگیده بود برا محمد ارشان ماشالله خیلی بزرگ شده خوردنی شده شیطونتر آدم این عکسهارو میبینه کلی کیف میکنه خوشحالم که باز دیدم محمد ارشان رو جای من ببوسینش


سلام ممنونم ک اومدی
ما هم دلمون برات خیـــــــــــــــــــــــلی تنگیده بود
میسی خاله فرناز جونی
مامان کیان کوچولو
4 اردیبهشت 92 13:08
جونم پسر خوش تییییییییییییپ