ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

لاله نیمه راه یادته؟

1392/2/14 18:55
411 بازدید
اشتراک گذاری

Welcome Scraps

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

سلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام

زندگـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیم

عمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرم

نفســــــــــــــــــــــــم

ارشانــــم

 

خوبی؟  چه خبرا؟ من بازم برات کلی خبر و عکس دارم. پسملم یادته 13 / خرداد / 1390 برات چه پستی نوشتم؟ با عنوان نیمه راه! همون پستی ک تو توی دلم بودی و با باباعلی رفتیم پارک و عکس گرفتیم!!! پارک جشنواره لاله ها...824241tpvj70j7a0.gif

 اون روز یادمه همه نینیهاشونو میذاشتن تو لاله ها و عکس میگرفتن. انقدر دلم میخواست تورو از تو شکمم در بیارم و بذارم تو لالهها یا پیش اون حیوونای مصنوعی و ازت عکس بگیرم. 

بابایی بهم قول داد سال 92 حتما نینی رو میاریم و با لاله ها ازش عکس میگیریم. و ب قولش عمل کرد..............

 13/خرداد/1391،عکس خانواده 3 نفری با یار تو دلی

13/خرداد/91

6/اردیبهشت/1392 عکس خانواده 3نفری ک یارتودلی اومده بیرون.خخخخخخخخخخ

3تایی

و

 3تایی

اینم ارشان، پیشی ملوس من تو لاله ها

یار تو دلی

 

نمایی از لاله های کبود

1

2

ارشان مامان تو از همه این گلها زیباتری.... عاشقتم

4

تک شکوفه پائیزی من، ارشان من میون شکوفه های بهاری

5

اینم 2تا عشق من ارشان و باباش میون لاله ها

6

2

خ

2تایی

عاشقتم پیشی مامان

خدایا ممنونم بابت خانواده ای ک بهم دادی...  

851459gatto.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مرضیه
7 اردیبهشت 92 12:53
می تونم خواهش کنم به من هم رمز بدید؟
البته اگه ندید هم حتما صلاح اینه



باشه عزیزم
ب ایمیلت میفرستم
مرضیه
7 اردیبهشت 92 16:32
عزیزم دستت درد نکنه که بهم رمز دادی
ماشاا... به ارشان جان مثل همیشه خوشمل شده
چشم حتما میسازم تا بیشتر با هم باشیم دوست خوبم
یه عالمه بوس واسه ارشان طلا و مامان خوبش


خواهش میکنم. ممنونم
مامان سمی
7 اردیبهشت 92 18:12
چه لاله های زیبایی،انشاالله زندگیتون همیشه به زیبایی همین لاله ها باشه
اما ارشان گلی از اون لاله ها خیلی زیباتره


همچنین دوستم
میسی خاله
الهام
7 اردیبهشت 92 22:46
واقعا شقایق جون
چه روزایی بود اون روزا!!
من بازم دلم میخواد
خدا برای هم حفظتون کنه
بوووس برا ارشان که خودش گله
بوووس برا مامان خوشگلش


خیلی دلم تنگ شده ولی دیگه دلم نمیخواد.
خخخخخخخ پس امیر گلی ب زودی داداش یا خواهر دار میشه!!!
مرسی عجقم. بوس
شهرزاد
8 اردیبهشت 92 19:57
به به چه عکسای خوشگلی آدم روحش تازه می شه


ممنونم شهرزاد جون
مامان محمدامین
9 اردیبهشت 92 12:18
عکسا مثل همیشه عالی بود...
ایشا... عاشقانه هاتون همیشه بادوام...
ارشانم که وسط لاله ها حرف نداره


بــــــــــــــــــــــــــــوس
هنگامه
9 اردیبهشت 92 21:16
عزیزم اگه از نظرت موردی نداره منم دوست دارم ارشان جونم رو ببینم


حتما
مامان رقیه
10 اردیبهشت 92 12:07

اون کلاه قرمزتو عشقه


مامان یاشار
10 اردیبهشت 92 15:00
وای عزیزم چه عکسای خوشگلی. عین گل پسرمون. یه عالمه بوس واسه دسته گل خودم


ممنونم
بوس میسی
مامان آنیل
10 اردیبهشت 92 17:03
ایا من رمز دارم ؟!!!


فرستادم برات
مامان آنیل
11 اردیبهشت 92 13:34
اوکی پس جریان لاله ها اینه خیلی خوشگل بودن عکسا
ماشالا مامان شقایق خیلی خوشگلیا


آره خواهر اینه... میسی گلم
ب پای تو ک نمیرسم
مامان شیوا
15 اردیبهشت 92 13:34
خوش به حال ارشان و (البته بابای ارشان ) با این مامان شقایق زیباااااااااا
انشالله همیشه زندگیتون مثل این لاله ها زیبا و بهاری باشه


واااااااااااااای شرمندم میکنی...
ممنونم گلم. شماهم همینطور