ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

بازی وبلاگی

1392/3/23 12:55
1,829 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام

من از طرف دوست خوبم الهه جون (مامان یاسان)ب ی بازی وبلاگی دعوت شدم... خیـــــــــــــــــــــلی از دوست گلم ممنونم ک منو دعوت کرده

اینم عکس دردونه الهه جون واسه تشکر(رو عکسش کلیک کنید میره تو وبلاگش)

یاسان گلی

این بازی اینطوریه ک باید ب کلی سوال جواب بدم و آخرش 3تا دیگه از دوستامو دعوت کنم

 و حالا سوالات:

1:بزرگترین ترس توی زندگی چیه؟؟؟

اینکه ی روزی  ب هر دلیلی دیگه نتونم خانوادمو ببینم

2:اگه 24 ساعت نامرئی بشی چیکار میکنی؟؟؟

میرم ببینم کیا پشت سرم حرف میزنن و چی میگن

٣:اگه غول چراغ جادو توانایی برآورده کردن 5 الی 12حرفت رو داشته باشه آن چیست؟

دل خوش واسه همه (دقیقا 12 تا شد. خخخخخخخخ)

4_از میان اسب پلنگ و عقاب کدام را دوست داری؟

اسب

5_کارتون مورد علاقه کودکیت چیست؟

ماجراهای تا ب تا
تا ب تا

6_درپختن چه غذایی مهارت نداری؟

خخخخخخخخخخخ در پختن خیلی از غذاها مهارت ندارم ولی همیشه تلاشمو میکنم

7_اولین واکنشت موقع عصبانیت؟

سعی میکنم 1 جواب خوب ب کسی ک عصبانیم کرده بدم اما هیچ وقت نتونستم و گریم گرفته

8_با مرغ دریا اورانیم و خسته یک جمله بسازید؟

رفتم کنار دریا ک خستگی در کنم و تو این گرونی مرغ ی کباب بخورم ک دیدم اونجا هم حرف انرژی هسته ای و اورانیومه........

9_دو بیت شعرکه خیلی دوست داری؟

هنوز محتاج لالایی شب های تو هستم     هنوز مادر همون طفلم بگیر باز هردودستم

 دلم هرگز نمیخواست ک برنجونه دلت رو         همیشه آرزوشه حل کنه صد مشکل تو

10_اگر بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیت در گذشته یا آینده سفر کنی کجاست؟

وایییییییییی میرم روز تولد 27 سالگی ارشانم

11_چه رنگی هستی؟

بـــــــــــــــــــــــــــــــــنـــــــــــــــــــــــفــــــــــــــــــــــــش

12_اگه قرار باشه از ایران بری کدام کشور رو انتخاب می کنی؟

دوست ندارم از ایران برم ولی اگر پیش بیاد میرم لندن

13_بهترین sms inbx گوشیت چیه؟

sms داداشم ک 1شب قبل از زایمان برام فرستاد

14_اگه قرار باشه 3 نفراز عزیزانت رو به مهمونی دعوت کنی اون 3 نفر چه کسانی هستن؟

مامان و بابا و امیررضا (البته دلم میخواد مجتبی هم بیاد، خخخخخخخخخخخخخ)

15_اگه قرار بود یک کلمه رو از لغت نامه زنوگیت حذف کنی اون چیه؟

غم

16_کسی رو بخوای ملاقات کنی ؟

مینا (دختر عموم و هم بازی بچگیام)
17_اگه بخوای اسم دیگه ای واسه وبلاگت انتخاب کتی؟ 
فلفل نبین چه ریزه

18_خصوصیت اخلاقی؟

دل نازک، شاد و شیطون، احساساتی

19_کاشکی؟

همه ب آرزوهاشون میرسیدن
حالا 3تا دوستم
1.سمانه جون مامان محمد رهام
2.رقیه جون مامان پویا
 3.مریم جون مامان محمد امین 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان طه
13 خرداد 92 12:09
عزیزم بروزم




چششششششششششششششششششششششششششم
مامان یاشار
13 خرداد 92 12:10
چه آرزوی قشنگی از غول چراغ خواسته بودی عزیزم. آمین


ممنونم عزیزم
الهه(مامان یاسان)
13 خرداد 92 13:21
سلام گلم همه ی جوابها باحال بود به خصوص آرزوت از چراغ جادو


سلام عزیزم ممنونم از دعوتت
مامان محمدرهام جون
13 خرداد 92 13:24
یکدنیا ممنونم عزیزدلم حتما دعوتت رو به جون میخرم ولی با کمی تاخیر چون درکمال شرمندگی پسرم کمی حال نداره ببوس ارشان جونم رو


ممنونم عزیزم
الهی بمیرم ایشالا زودی خوب بشه و زودی بنویسی
مریم مامان ارمیا
14 خرداد 92 3:07



مامان محمدامین
14 خرداد 92 14:14
ممنون شقایق جونم از دعوتت.

چشم در اولین فرصت


خواهش میکنم گلم
شقایق مامان دانیال
15 تیر 92 14:41
سلام هم اسم خوبم . عاشق این پسر نازتم خوشحال میشم بیشتر آشنا بشیم دوست دارید شما هم مارو لینک کنید اگر این متن سوالاتو به منم بدید و دعوتم کنین ممنون میشم . بوس به خودتو گل پسرت