ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

پایان شب سیه سپید است

1392/3/13 18:43
504 بازدید
اشتراک گذاری

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

سلام نفسم سلام همنفسم سلام همه کَسَم..............champignon6.png

مامانم نمیدونم الان چند سالته اما فکر میکنم تا حالا این مَثَل معروف رو شنیده باشی ک میگه: در نا امیدی بسی امید استلبخند    پایان شب سیه سپید است!!!!!!!!!!!لبخند

این الان درست حال منو بیان میکنه!زبان تو اوج ناامیدی بودم و فکر میکردم دیگه نمیتونیم خونه رو عوض کنیم ناراحتک باباعلی ی راه پیدا کرد!مژه البته ب شرطه ها و شروطه ها!از خود راضی

باباعلی از همکارش شنید ک میتونه 1وام بگیره...ابرو ک اگر این وام جور بشه ما میتونیم بدون فروختن ماشین خونمونو بفروشیم و یکی بزرگتر بخریم... خیال باطلالبته:::::::::::: اینم هست ک آقای پدر فرمودند 5 میلیون پولی ک اول باید واسه گرفتن وام بدیم رو خودم باید بدم.قهقهه خخخخخخخخخخخخخخخخخنده

ولی بازم اشکالی نداره، اونطوری 4 االی 6ماه دیگه میتونیم 1 وام توپ بگیریم.بغل البته اگر قیمت خونه تا اون موقع 10 برابر نره بالااسترس/ آخه شانس نداریم ک مادر!!!!!!چشم ولی الان خیلی خوشحالم

YoHoPrssCher.gif 

بگذریم، ب دوست جونا قول دادم با کلی خبر و عکس از تو برگردم: 

 4.gif

1.پشه بند 

چند روز پیش گذاشتمت تو پشه بندت...... ینی نمیتونم بگم چطوری ذوق میکردی، ازت فیلمم گرفتم ک بزرگ شدی ببینی! 

پشه مامان

 4.gif

2. دو دندونه

فقط دندوناتو ببین! برعکس عکس گرفتم ک معلوم بشه . الان یکی و نصفی دندون داری!!!!!!!!!!!!خخخخخخخخخ

2 دندونه

4.gif 

3.النگو

 النگوهامو در آورده بودم ک بذارم خونه! آخه انقدر شنیدم بخاطر طلا مردم و سر ب نیست کردن وحشت کردم... مامانم باید سرتاپاتو طلا بگیرم عشقم

 النگو

4.gif

4.قایق ب گل نشسته

اینجا خیلی کار داشتم و تو هم هی مثل جوجه میدوییدی دنبالم، مجبور شدم بذارمت تو وان! بهت میگفتیم ارشان چرا قایقت ب گل نشست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

قایق

4.gif

5.مسواک انگشتی

دیروز بهت قطره آهن دادم بعدش اومدم مسواک بزنم ب دندونات ک سیاه نشه! نمیـــــــــــــــــــــــــدونی چقدر خوشت اومده بود. فکر کنم باز داری دندون در میاری ک لثه هات انقدر میخاره! اولش خودم برات کشیدم بعد دیدم ول کن نیستی دادم بهت و رفتم پی کارم.....

1

2

3

4

4.gif

6.سنگینه!!!!!!!

انقده باحال برام فیلم بازی میکنی!!!!!!!!!!!!! بهت با شیشه آب دادم بعد دادم دست خودت! گمونمدلت میخواست بازم من بهت بدم... هی میگفتی اِه اِه!!!!!!! منم گفتم گلم خودت شیشه رو بردار بخور!

یه طوری فیلم بازی میکردی ک مثلا سنگینه زورت نمیرسه... چند بار تکرار کردم ببینم واقعا اینکارو میکنی دیدم بـــــــــــــــــــــــله!

1

اینجا آب میخوای

2

بهت میگم خودت بردار بخور

3

با کلی غر غر کردن مثلا داری آب و برمیداری

 4

هی میگی اَهههههههههه مثلا خیلی سنگینه و نمیتونی

آخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ ک چقدر موش موشکیmuis9.gif

الهی بمیرم انقدر سنگین بود از خستگی چَکُش ب دست خوابت برد 

نفسک

4.gif

این عکسم بذارم ببینی: از خواب بیدارت کردم ب زور ک بریم خونه بابارضا:

 گمونم ب زبون خودت کلی بهم بد و بیرا گفتی! آخه خیلی غر زدی... ب خدا داشت شب میشد و مجبور بودم بیدارت کنم ک زودتر بریم!

جوجو 

حالا برو بخواب شکر پنیرم! این پست هم ب پایان رسید..........

muisjeanim.gif

بای بای

دردت ب جونم دوستت دارم هوارتا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان یاشار
13 خرداد 92 18:59
عزیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزم. کلی بهم چسبید این عکسا یه ماچ گنده




مرسی خاله نسترن جونم


مرضیه
13 خرداد 92 21:15
وایییییییییییی دوست جونم چقدر خوشحال شدم که داری به آرزوت میرسی امیدوارم که تحقق پیدا کنه عزیزم
حالا بریم سراغ ارشان خان
قربونت برم من که انقدر ذوق کردی که رفتی تو پشه بند
فدای دو تا دندونت بشم من
واقعا مامان راست میگه باید سرتا پاتو طلا ببندن عزیزم
خاله خب یکم هم تو قایقت بشین که مامان به کارهاش برسه
الهی آره معلومه که لثه هاش می خواره چون داره مسواکشو گاز میگیره انشاا... که اذیت نشی گلم
ارشان میگه: خب شما بهم شیشمو بده مامانیجونم من خسته میشم
خوشتیپ من دوست دارم


قربونت برم گلم
امان از این آقا ارشان فسقلی
مریم مامان ارمیا
14 خرداد 92 3:05
قربون اون ذوق کردنت خاله جووون


فدای تو مریم جون
نسرین مامان نی نی تو راهی
14 خرداد 92 11:37
اجازه هست یه گاز گنده از این خوشگل پسر بگیرم؟
خدا حفظش کنه برات جیگرم طلا اومد با این همه عکس


وای خاله جون دلت میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ میسی خاله نسرین
بازم آدرستو نذاشتیا
مامان محمدرهام جون
14 خرداد 92 11:57
ووووووووووووووی خدا میخورمشا شقاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایق
موش موشک ملوسک چشم تیله ای عااااااااااااااااااااااااااااشقتم


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خاله جونم دوستت دارم
مامان محمدامین
14 خرداد 92 14:08
آخ آخ میخورمتا آرشانی


خخخخخخخخخخخخخخخ
مریم--------❤
14 خرداد 92 21:52

چه وبلاگ خوشگلی دارین
اکر دوست داتین بگین تا لینک کنم


ممنونم... حتما بهت سر میزنم
mAhyA
15 خرداد 92 22:36
ماشالله به این عسل پسر و کارای شیرینش


بوووووووووووووووووس
مامان رقیه
16 خرداد 92 8:30
تو خود عشقی دردونه


بوووووووووووووووووووووس
mamane roham
17 خرداد 92 0:37
الهی که خاله فدات بشه عشقم
عزیز دلم . می بوسمت. کاش می شد از همین جا بچلونمت عزیزم


خخخخخخخخخخخخخ میسی خاله