ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

خراب کاری(تصویری)

1392/3/13 18:42
385 بازدید
اشتراک گذاری

007.gif

این روزا من خیلی دوست دارم ب مامانم کمک کنم

مثلا وقتی داره گرد گیری میکنه منم پشت سرش میرم و هرجایی رو ک پاک کرده مرتب میکنم ، البته یکم طول میکشه تا دستم بهش برسه

1

2

وقتی دستم رسید میتونم جاشو قشنگ تنظیم کنم ک خوشگل بمونه

3

نمیدونم چرا سر این قو کنده شد؟؟؟؟؟؟؟؟

 112.gif

یا وقتی میرم تو اتاقم استیکرهای باب اسفنجی ک دایی جونم برام خریده رو میکنم ک قشنگتر بچسبونم...

1

2

چرا دیگه نمیچسبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 117.gif

یا موقع جارو برقی کشیدن ، چون از صداش میترسم میرم و میگیرمش... آخه من از هرچیز ک بترسم ( آبمیوه گیری، چرخ گوشت، هم زن یا هر چیزی ک هو هو میکنه ) میرمو از مامانم میگیرمش... اونطوری مجبور میشه خاموشش کنه و بده ب من!

1

2

چرا لوله جارو برقی 2تا شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شاید چون من خیلی قوی هستم؟؟؟؟؟

 113.gif

خوب شد از این ب بعد من و مامانی دوتایی جارو میکشیم... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

رضوان مامان رادین
13 خرداد 92 15:57
عاشقتم


هنگامه
13 خرداد 92 16:56
وای الان کلی نوشتم ولی ثبت نشد
وای ماشاله به ارشان جون فعال . عزیزم راجع به خونه هم حتما به صلاحه ، من که خودم رو اینجوری قانع کردم . ایشاله خونه ای رو که دوست داری زود میخرین . خونه ما هم که با این همه وسایل آرسام جون شده لونه موش .
عزیزم من رمز پستهات رو ندارم اگه صلاح دونستی برام بفرست


ممنونم عزیزم
آره حتما قسمت اینطوریه
منم ب خونمون میگم قوطی کبریت خخخخخخخخخخ
حتما برات میذارم
مامان کوچولو
13 خرداد 92 16:57
وای این پسرک ناناسی چه قدر ب مامانش کمک میکنه هااا..خوش ب حالت مامانی..بووووووووس


خخخخخخخخخخخخخخخ امان از این کمک کردنها
هدي مامي مه نيا
13 خرداد 92 17:54
عزيزم ديگه مردي شدي واسه خودت خاله جوني


میسی
مامان یاشار
13 خرداد 92 18:56
جون دلم آخر خودم یه روز میخورمت خوشگل خوشمزه . راستی شقایق جون منم با قرار خیلی موافقم و براشون پیغام گذاشتم. اگه بتونم حتماً میام


میسی خاله
چه خوب خوشحال میشم بیای ببینیمت
الهه(مامان یاسان)
13 خرداد 92 19:26
آفرین به تو پسر با ادب
راستی شقایق جون از سمی جون مامان آرتین خبر نداری خیلی وقت پست جدید نذاشته کامنتاشم تائید نکرده


چرا عزیزم خبر دارم
سرش شلوغه
گفته از این ب بعد دیر ب دیر میرسه بیاد وبلاگ
مرضیه
13 خرداد 92 21:20
الهی که به مامانی کمک میکنی عشقم
از بس بچه کنجکاو می خواد ببینه چیه و چطوری چسبیده اونجا
با جاروبرقی هم می خواد بازی کنه عشق من
خاله خیلی دوستتون دارم
دوست جونم به جام کلی ببوسش


آره خاله مرضیه
مرسی خاله جونی
چششششششششششششششششششششم
مریم مامان ارمیا
14 خرداد 92 2:52
ای جووووووووووون.



خخخخخخخخخخخخخ
مامان محمدرهام جون
14 خرداد 92 11:55
خاله جونم راحت باش اصلا هم ناناحت نشو تا میتونی خلاقیتت رو پرورش بده پیش ملوسه


خخخخخخخخخخخخ امان از این خلاقیتها
مامان محمدامین
14 خرداد 92 14:07
عزیزمی گل پسری...
تا الان فکر میکردم دخترا به ماماناشون کمک میکنن ولی الان میبینم که پسرا هم آره


خخخخخخخخخخخخ آره چه کمکی
ب زودی محمدامین هم بهت کمک میکنه
مامان طه
14 خرداد 92 20:00
ای جانمممممممممممممممم عاشقتم ارشان جونم


میسی خاله
♥ نیم وجبی ♥
14 خرداد 92 21:11
عاشق این شیطونیاتونم فشول خان توم عین کسری فضول باشی تشریف داری


اووووووووووووه چه جورم خاله نیکو
افسانه مامان پارمین
15 خرداد 92 19:11
کلی با گزارشهای تصویریت حال میکنم . ماشالله ارشان کلی شیطون شده . خیلی خیلی مواظبش باش


خخخخخخخخخخخخخخخ ممنونم خاله ای
مامان آنیل
16 خرداد 92 19:20
اووووووووووووووووه ارشان جون

خوشگل خاله، قربونت برم مامانی رو کم اذیت کن

خوشتپ خاله لباس قرمزه ت چه نازه




میسی خاله جونم اینا همش کمکه
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


منا (مامان کورش)
17 خرداد 92 18:35
ارشان جونم دست گلت درد نکن خوش ب حال مامان شقایق ک ارشان جون تو کارهای خونه کمکش میکنه بازم ممنون


خخخخخخخخخخخخخخخخخ آره خاله بچم خیلی کمک میکنه
منا (مامان کورش)
17 خرداد 92 18:39
سلام شقایق جون ممنون ک عکس کورش میخواهی تو وبلاگ ناز ارشان جون بزاری من میتونم عکس کورش برات بفرسم ولی خوشحال میشم اون عکسی ک ب نظر خودت خوب برداری اگه زحمتی برات نیست ممنون عزیزم ارشان جون ببووووووووووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


سلام منا جونم ممنونم ک بهم اجازه دادی
آخ جوووووووووووووووون