ارشــــــــــــــان پیشـیارشــــــــــــــان پیشـی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

پرنس پیشی،پسر پائیزی

تست غربالگری...

1390/12/15 15:07
299 بازدید
اشتراک گذاری

            تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

                                          خاطره ۱۵/۱۲/۹۰

سلام کوچولوی مامان!

 

الان که دارم برات مینویسم تو اتاقی نشستم که به زودی میشه اتاق تو! 

تومجله شهرزاد خوندم که تو این هفته (هفته۶)فقط ۴میلیمتری. ۱۳/۱۲ بود که با باباعلی رفتیم مرکز سونوگرافی بیمارستان لاله که قراره همونجا به دنیا بیای.

وقتی خوابیدم روی تخت خانم دکتر از اون ژلای آبی مالید به شکمم و مانیتورو نشونم داد و گفت: اینم نینی تو!

واقعیتش اینه که اونجا هیچی به جز حفره ای سیاه و چند تا لکه سفید نبود...

همونجا به ذهنم رسید که تو شبیه حبابی!!!!

نزدیک بود جیغ بزنم... خیلی خودمو کنترل کردم که بلند نشدم و مانیتورو بغل نکردم.

حباب کوچولوی من باور کن همه چیز واقعا شگفت انگیزه. میدونم من اولین زنی نیستم که نینی تو دلم دارم اما هرکس فقط ۱بار به دنیا میاد و این تنها بار در طول  تاریخ که تو تو شکم منی.

پس حق بده اینقدر شگفت زده بشم...

                  تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)